Loyal Zoo
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En savoir plus sur Loyal Zoo
Loyalzoo permet aux petites et moyennes entreprises de gérer leur propre programme de fidélité rapidement et facilement. L'application les aide à mettre en place un programme de fidélité à exécuter numériquement sur leur terminal de point de vente électronique, les clients n'étant plus obligés de conserver des cartes de fidélité en papier ou en plastique.
Les entreprises peuvent personnaliser leur programme de fidélité en choisissant une fidélité basée sur des points ou une carte "perforée" numérique. Elles peuvent créer jusqu'à trois récompenses pour inciter les clients à dépenser plus et les fidéliser davantage.
Les clients peuvent facilement rejoindre les programmes de fidélité en fournissant simplement leur nom et leur numéro de téléphone/e-mail ou en téléchargeant l'application mobile gratuite Loyalzoo. Les membres du personnel attribuent ensuite des points ou des tampons sur le terminal de point de vente, mettant à jour instantanément les points/tampons des clients sur leur smartphone.
Les données peuvent être importées à partir d'autres programmes de fidélité existants, notamment Fivestars et AppCard. Loyalzoo est également intégré nativement au terminal de point de vente Clover et est disponible sur le marché des applications Clover, ainsi que sur Lightspeed.
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Loyal Zoo ne vous convainc pas tout à fait ?
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Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Square Point of Sale
Epos Now
TapMango
Kangaroo
Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
C'est chic
Publié le 2023-10-14
Avantages
C'est très bon logiciel de bon fiabilité client facile à utiliser
Inconvénients
Loyal Zoo c'est bon à utiliser et facile
Réponse de Loyalzoo
Many thanks for your nice review Raymond :-)
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Zoopeapel
Publié le 2023-12-22
Avantages
Fidélisation des patient mis à l’établissement
Inconvénients
Difficultés de faire adhérer les patients
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
Very convenient and a great addition to our shop
Publié le 2018-01-17
Avantages
Easy set up and simple to use. Customers love it. It's very convenient for all parties and doesn't crash. For the most part, it does what it does, well.
Inconvénients
Unattractive design and logo. Also lack of integration with other programs and systems. Would like more features in the future.
Réponse de Loyalzoo
Thanks for your feedback Jonathan!
We do integrate with other systems via Zapier, you can find details at www.loyalzoo.com/integrations.
Feedback about new features is great, please keep it coming... :-)
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
We have been using it for 3 years by now and love it
Publié le 2021-04-13
The team behind Loyal Zoo is super responsive, even on weekends. Per our request, they implemented...
The team behind Loyal Zoo is super responsive, even on weekends. Per our request, they implemented for us a tier system that fits better with our vision on loyalty system, at no additional cost. Even helped us with the customer-facing screen customization. These moments are very valuable for us. They are patient and thorough in answers, always trying to get to the bottom of the question and easy to approach.
Avantages
We were looking for a loyalty product that would not require a customer to download an app. Everyone has hundreds of apps these days, offering another one for a rare usage goes with resistance and unnecessary steps. They still have an app available, but optional for those who want it.
The sign-up at the front counter is instant. People can use emails or phone numbers to register. The app is fully integrated with Clover POS, and a few other POS to some extent. The customer gets a notification that points have been applied. They have a backend app just for staff to use for manual check-ins and quick adjustments. There is also an admin panel where you can see all the trends and general business settings. All three accesses (the customer-facing one, staff's access and the admin panel) can be open also in your browser, so you can literally open them on any device.
A nice bonus that you can send scheduled promotions to the signed-up customers via the admin panel. It is easy and powerful, the email looks professional and optimized for mobiles and desktops. The clients agree to the promos during the sign-up process and can easily unsubscribe within a promo email.
It is a fast, simple and efficient tool.
Inconvénients
A few things that I wish could be changed or added to the app:
- The app divides customers into three categories, depending on their frequency of purchases: New, Slipping away and VIP customers. You cannot control that algorithm or place a person into a category manually when just implementing the system at your business. As an owner of a business, I like to have control of all the aspects that influence the experience at my facility, with some customers you develop more special relationships that cannot be calculated by unclear algorithms. One time a person comes as a VIP and another, as New and you can't really explain why. We are currently not using this option at all.
-The app offers your customers to sign-up for the loyalty program either by phone or email, they choose only one of them during the registration process. We could not leave the email as the only choice. I am sure it is not a big deal for the most, but in our case, we wish to eliminate phone numbers. People generally forget what they used in the first place and sometimes it creates confusion with missing points due to the multiple accounts.
Considering the cost and the load of benefits you get with Loyal Zoo, I can't really complain about anything.
Réponse de Loyalzoo
Hi Dima, many thanks for your super nice review.
With regards to customising the three categories, the VIP rule is fully customisable. If you're interested, please get in touch in the usual ways, and we'll sort it out for you :-)
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
An ok app
Publié le 2021-03-21
Ok but could do better
Ok but could do better
Avantages
It creates customer loyalty and gives back to our customers
Inconvénients
Expensive seen as you don’t get any sms with your subscription and cost double to do so!! Lot of similar apps give you free sms so very disappointed
Réponse de Loyalzoo
Hi Jason,
Thank you for your feedback we always really appreciate it and like to take all feedback into consideration.
If you wouldn't mind sending us the names of companies where there are free SMS to [email protected] - We're always keen to see our competitors pricing and I'm not familiar with those companies offering free SMS. Currently, our direct competitors are FiveStars and Appcard based on our comparison of features and their pricing is between $150-$200/month making our software much more affordable including SMS where SMS are sent to customers in point balances, 2x blast marketing messages and automatic Handsfree Marketing messages ($67/month).
Keen to take a look and review : )
Loyal Zoo - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Loyal Zoo.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Loyal Zoo?
Types de licences disponibles pour Loyal Zoo :
- À partir de : 47,00 $ US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Loyal Zoo?
Utilisateurs habituels du logiciel Loyal Zoo :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues Loyal Zoo est-il disponible?
Langues dans lesquelles Loyal Zoo est disponible :
anglais
Q. Loyal Zoo prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Loyal Zoo :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Loyal Zoo peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Loyal Zoo :
Clover, Lightspeed Retail
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Loyal Zoo?
Ressources d'aide disponibles pour Loyal Zoo :
Service client/courriel, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage
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