En savoir plus sur ChamberMaster

Fondamentalement, le système de gestion des membres est une base de données sophistiquée dotée d'une interface facile à utiliser qui vous permet de suivre et de résumer toutes les données pertinentes concernant vos membres. L'ajout de membres et la mise à jour des informations se font en un clin d'œil. Vous ne perdrez jamais vos informations de membre et vous aurez accès à vos données à tout moment et en tout lieu.

Bénéficiez d'avantages concrets pour la chambre et les membres dans une solution de gestion globale. Effectuez des tâches de bureau typiques en déplacement depuis votre appareil mobile grâce à l'application ChamberMaster.

Options de tarification dès :

259,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Curaçao, Aruba, Barbade , Bermudes, Bahamas, Belize, Canada, Costa Rica, Dominique, République dominicaine, Grenade, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Haïti, Jamaïque, Saint-Christophe-et-Niévès, Îles Caïmans, Sainte-Lucie, Saint-Martin (France), Martinique, Montserrat, Mexique, Nicaragua, Panama, Saint-Pierre-et-Miquelon, Porto Rico, Salvador, Îles Turques-et-Caïques, Trinité-et-Tobago, États-Unis, Saint-Vincent-et-les Grenadines, îles Vierges britanniques, îles Vierges américaines

Langues

anglais

Options de tarification dès :

259,00 $ US/mois

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  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

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Vidéo de ChamberMaster

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ChamberMaster : 28

  • Base de données de membres
  • Calendrier des événements
  • Communication avec les membres
  • Comptes de membre
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des événements
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Marketing par courriel
  • Mesure des performances
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements
  • Types de membres

Alternatives

Vagaro

4,7
Alternative n° 1 à ChamberMaster
Vagaro est une solution web conçue pour les propriétaires d'instituts de beauté, de centres de bien-être et de centres...

WellnessLiving

4,4
Alternative n° 2 à ChamberMaster
WellnessLiving est une solution de réservation, de planification des ressources, de génération de leads et de reporting...

VeryConnect

4,9
Alternative n° 3 à ChamberMaster
Des solutions tout-en-un pour gérer et mobiliser votre communauté.

ProClass

4,3
Alternative n° 4 à ChamberMaster
ProClass est une solution en ligne basée sur un tableau de bord pour les organisateurs de cours et d'événements, avec...

Avis

Note globale

4,3 /5
(19)
Rapport qualité-prix
4,1/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d’utilisation
4/5
Support client
3,9/5

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5 avis affichés sur 19
Scott
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Saves time and money

Publié le 2018-07-31

Avantages

CM is a complete chamber platform. It has everything you need to run your chamber efficiently and cost-effectively. We elected to do the set up ourselves and it was quick and easy to set up. Where we did have difficulty, our implementation person was available and was very willing to help us out.

Inconvénients

- No direct access to Stripe - which meant that we were not able to implement a number of automations that we would have liked to.
- Very US-centric. Would like it to be more 'international'. Stripe charges international credit card rates (2.75% instead of 1.75%). Can't enter non-US addresses in forms. US spelling of everything (Center, zip code)

John
Note globale
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

This created great connection to our members, transformed events, & gave us our own app...

Publié le 2017-12-20

It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering...

It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering group emails, to emailing invoices, to selling event tickets online, and more. It really helped make our Chamber more "current" with the technology the business consumers are used to using online.

Avantages

This software revolutionized how we held events, sold tickets, and displayed sponsorships on our website. It is easy to use, and embeds the data right in our website, making it look like our staff is on top of it all when it is really automated. It also made it extremely easy for Internet users to become members or buy tickets or add to our community calendar without taking up staff time. The online directory with catergories, sub-categories, and the ability of members to change information and upload links, photos, and video was a game-changer in value to our members. It also allowed us to easily facilitate member-to-member discounts online.

Inconvénients

There were not enough training videos and tutorials, both for staff and for members. We ended up spending over a year trying to train our members how to change their directory information on their own, and use all of the online features. Additionally, the mobile app for members is a bit clunky and is not as easy to use as the dashboard. It would have been nice to have the app focus on the discounts and other items so members can drive business to each other easily.

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

So desperate for an alternative to this garbage!

Publié le 2020-06-16

Avantages

ChamberMaster has lots of features, I'll grant it that!

Inconvénients

I don't have time to describe all the cons of this trash; I have to re-do all the work it just lost. But it requires unnecessary steps to do everything, loses content edits constantly, has horrible content editing features, produces endless error messages, and generally makes me hate my job and life itself if I have to use it for more than 15 minutes.

Allen
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great Starter Software

Publié le 2019-06-02

When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and...

When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and events. After searching and trialing multiple products, I settled with Chambermaster based on several selling points. First and foremost, the price point was hard to beat, especially for a non profit. The software provided the features we needed most, and was half the cost of its competitors. Chambermaster stood out on the front end design (website features), which were much more aesthetically pleasing than other options. It did fall short on back end user design (dashboard and user portal for database), however, recent updates have addressed this issue.

Avantages

Based on price point comparison with functionally, this was the absolute perfect starter software for my organization.

Inconvénients

Ease of use based on layout and navigation.

Tamara
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

ChamberMasters: The ONLY Chamber Management Software you Need! A+++

Publié le 2017-02-21

Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked...

Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked for the Chamber for 21 years, and I can honestly say that implementing our Chamber Management Software and Website has not only made my job much easier and more efficient, but it has aided in increasing our membership & our revenue; increased our website traffic to more than 43,000 visitors per year; and has even taken our Chamber reputation to a new high within the local business community. From the very first program inquiries; to the website launching; to my many questions or an occasional concern; the staff has been cooperative, delightful, and downright neighborly! I couldn't ask for better customer service experiences!

Avantages

It is so easy to use and includes everything I need for member and website management all in one place.

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ChamberMaster - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ChamberMaster.

Types de licences disponibles pour ChamberMaster :

  • À partir de : 259,00 $ US/mois Voir les tarifs
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel ChamberMaster :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000

Langues dans lesquelles ChamberMaster est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ChamberMaster :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ChamberMaster :

Authorize.Net, Constant Contact, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter

Ressources d'aide disponibles pour ChamberMaster :

Service client/courriel, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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