
En savoir plus sur ChamberMaster
Fondamentalement, le système de gestion des membres est une base de données sophistiquée dotée d'une interface facile à utiliser qui vous permet de suivre et de résumer toutes les données pertinentes concernant vos membres. L'ajout de membres et la mise à jour des informations se font en un clin d'œil. Vous ne perdrez jamais vos informations de membre et vous aurez accès à vos données à tout moment et en tout lieu.
Bénéficiez d'avantages concrets pour la chambre et les membres dans une solution de gestion globale. Effectuez des tâches de bureau typiques en déplacement depuis votre appareil mobile grâce à l'application ChamberMaster.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
Clients typiques
- Travailleurs autonomes
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le nuage
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Aruba, Bahamas, Barbade et 31 autres
Langues
anglais
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
Images
Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour ChamberMaster : 26
Alternatives
Vagaro

WellnessLiving

Gymdesk

VeryConnect

Avis
Vous avez déjà ChamberMaster?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Saves time and money
Publié le 2018-07-31
Avantages
CM is a complete chamber platform. It has everything you need to run your chamber efficiently and cost-effectively. We elected to do the set up ourselves and it was quick and easy to set up. Where we did have difficulty, our implementation person was available and was very willing to help us out.
Inconvénients
- No direct access to Stripe - which meant that we were not able to implement a number of automations that we would have liked to.
- Very US-centric. Would like it to be more 'international'. Stripe charges international credit card rates (2.75% instead of 1.75%). Can't enter non-US addresses in forms. US spelling of everything (Center, zip code)

- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
This created great connection to our members, transformed events, & gave us our own app...
Publié le 2017-12-20
It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering...
It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering group emails, to emailing invoices, to selling event tickets online, and more. It really helped make our Chamber more "current" with the technology the business consumers are used to using online.
Avantages
This software revolutionized how we held events, sold tickets, and displayed sponsorships on our website. It is easy to use, and embeds the data right in our website, making it look like our staff is on top of it all when it is really automated. It also made it extremely easy for Internet users to become members or buy tickets or add to our community calendar without taking up staff time. The online directory with catergories, sub-categories, and the ability of members to change information and upload links, photos, and video was a game-changer in value to our members. It also allowed us to easily facilitate member-to-member discounts online.
Inconvénients
There were not enough training videos and tutorials, both for staff and for members. We ended up spending over a year trying to train our members how to change their directory information on their own, and use all of the online features. Additionally, the mobile app for members is a bit clunky and is not as easy to use as the dashboard. It would have been nice to have the app focus on the discounts and other items so members can drive business to each other easily.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
So desperate for an alternative to this garbage!
Publié le 2020-06-16
Avantages
ChamberMaster has lots of features, I'll grant it that!
Inconvénients
I don't have time to describe all the cons of this trash; I have to re-do all the work it just lost. But it requires unnecessary steps to do everything, loses content edits constantly, has horrible content editing features, produces endless error messages, and generally makes me hate my job and life itself if I have to use it for more than 15 minutes.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great Starter Software
Publié le 2019-06-02
When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and...
When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and events. After searching and trialing multiple products, I settled with Chambermaster based on several selling points. First and foremost, the price point was hard to beat, especially for a non profit. The software provided the features we needed most, and was half the cost of its competitors. Chambermaster stood out on the front end design (website features), which were much more aesthetically pleasing than other options. It did fall short on back end user design (dashboard and user portal for database), however, recent updates have addressed this issue.
Avantages
Based on price point comparison with functionally, this was the absolute perfect starter software for my organization.
Inconvénients
Ease of use based on layout and navigation.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
ChamberMasters: The ONLY Chamber Management Software you Need! A+++
Publié le 2017-02-21
Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked...
Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked for the Chamber for 21 years, and I can honestly say that implementing our Chamber Management Software and Website has not only made my job much easier and more efficient, but it has aided in increasing our membership & our revenue; increased our website traffic to more than 43,000 visitors per year; and has even taken our Chamber reputation to a new high within the local business community. From the very first program inquiries; to the website launching; to my many questions or an occasional concern; the staff has been cooperative, delightful, and downright neighborly! I couldn't ask for better customer service experiences!
Avantages
It is so easy to use and includes everything I need for member and website management all in one place.
ChamberMaster - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ChamberMaster.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ChamberMaster?
Types de licences disponibles pour ChamberMaster :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise ChamberMaster?
Utilisateurs habituels du logiciel ChamberMaster :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
Q. Dans quelles langues ChamberMaster est-il disponible?
Langues dans lesquelles ChamberMaster est disponible :
anglais
Q. ChamberMaster prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par ChamberMaster :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications ChamberMaster peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à ChamberMaster :
Authorize.Net, Constant Contact, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ChamberMaster?
Ressources d'aide disponibles pour ChamberMaster :
Service client/courriel, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour ChamberMaster.