
En savoir plus sur Streak
Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.
Options de tarification dès :
19,00 $ US/mois
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
Appareils
Type d'entreprise
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais
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Images





Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Streak : 43
Alternatives
HubSpot CRM

Pipedrive

Zoho CRM

HubSpot Marketing Hub

Avis
Vous avez déjà Streak?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
Donnez votre avis!
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Streak for Gmail
Publié le 2022-03-27
I use it for gaining better understanding of my email activities from clients, leads and important...
I use it for gaining better understanding of my email activities from clients, leads and important messages from my business
Avantages
I found this add on in the google play store. I began to use it as an example to my students in college of how integrate your email account with tools that allows to creat a crm environmet, mail tracking and review you work flow activities
Inconvénients
You must have some sort of experience using sales pipelines or crm magament bacground to fully understand this platform
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent CRM for Gmail
Publié le 2020-11-09
Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that...
Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.
Avantages
I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.
Inconvénients
The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!
Alternatives envisagées
AsanaPourquoi choisir Streak
I wanted to reduce the number of platforms I had to keep active throughout the day to manage my workflow - being able to use my Gmail inbox is the best & is incredibly time saving.Logiciel antérieur
AsanaPourquoi passer à Streak
Similar pricing, ease of use, highly customizable & most importantly I can manage everything from my inbox.- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Support INEXISTENT
Publié le 2020-11-12
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...
We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...
Avantages
easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy
Inconvénients
Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Basic CRM for Gmail Power Users
Publié le 2022-02-25
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface....
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface. It is quite helpful for Gmail and Google Workspace users, who spend a lot of time in their mail inbox.
Avantages
I like the fact that there is a very low learning curve for your Gmail users. The UI is simple and intuitive. New users can start using it really fast.
Inconvénients
The features of the mobile app are missing a lot of functionality. This means that essentially you have to manage everything from your desktop Streak interface.
Alternatives envisagées
HubSpot CRMPourquoi passer à Streak
It was selected mainly for its Gmail integration.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
All CRM Systems should be this powerful and easy!
Publié le 2020-12-07
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM...
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.
Avantages
I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.
Inconvénients
It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.
Alternatives envisagées
HubSpot Marketing HubPourquoi choisir Streak
I wanted an integrated solution rather than a separate system that wasn't part of my work flow.Logiciel antérieur
Agile CRMPourquoi passer à Streak
Price and simplicity.Streak - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Streak.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Streak?
Types de licences disponibles pour Streak :
- À partir de : 19,00 $ US/mois Voir les tarifs
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Streak?
Utilisateurs habituels du logiciel Streak :
Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+
Q. Dans quelles langues Streak est-il disponible?
Langues dans lesquelles Streak est disponible :
anglais
Q. Streak prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Streak :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Streak peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Streak :
Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Streak?
Ressources d'aide disponibles pour Streak :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat/Clavardage
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