Sage Business Cloud Accounting

Logiciel de comptabilité en ligne pour les petites entreprises et les start-up

En savoir plus sur Sage Business Cloud Accounting

Pastel My Business Online est une application de comptabilité facile à utiliser. Les tableaux de bord, les graphiques et les analyses approfondies de toutes les transactions vous permettent, à vous et à votre comptable, d'avoir une vue d'ensemble de votre activité à tout moment via le web.

Les fonctionnalités incluent l'historique des ventes des clients et les achats des fournisseurs. Les importations de relevés bancaires vous aident à gérer vos opérations bancaires et vos flux de trésorerie.

Pastel My Business Online est compatible avec les smartphones. Vous pouvez vous connecter et afficher les informations client ou enregistrer des notes à tout moment à l'aide de votre appareil Android ou de votre iPhone.

Recherchez des clients et contactez-les directement depuis votre appareil. Ou traitez des devis et envoyez-les à vos clients au fur et à mesure. Et si vous êtes perdu, vous pourrez toujours retrouver votre chemin vers les bureaux de vos clients grâce aux liens de la carte.

Options de tarification dès :

12,00 £/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Sage Business Cloud Accounting

Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Allemagne, Royaume-Uni, Guernesey et 4 autres, Irlande, Inde, Jersey, États-Unis

Langues

allemand, anglais, espagnol, français

Options de tarification dès :

12,00 £/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Sage Business Cloud Accounting

Images

Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 1
Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 2
Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 3
Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 4
En voir 5 de plus
Vidéo de Sage Business Cloud Accounting
Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 1 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 2 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 3 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 4

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Sage Business Cloud Accounting : 73

  • Accès mobile
  • Alerte de paiement en double
  • Base de données de contacts
  • Budgétisation et prévision
  • Cabinets d'expertise comptable
  • Calcul des taxes
  • Comptabilité
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité des fonds
  • Comptabilité des projets
  • Comptabilité fournisseurs
  • Compte de résultat
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Devis
  • Détection de fraude
  • Entreprises multiples
  • Estimation
  • Extraction de données
  • Facturation
  • Facturation automatique
  • Facturation des dépenses imprévues
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Fonctions pour gouvernement
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des collectes
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de trésorerie
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des stocks
  • Grand livre comptes clients
  • Grand livre général
  • Historique des factures
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Portail de facturation
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en compte des revenus
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement bancaire
  • Rapprochement bancaire
  • Rapprochement des bons de commande
  • Relevés clients
  • Reporting financier
  • Revenu et bilan comptable
  • Rédaction de chèques
  • Suivi de l'évolution des factures impayées
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Traitement des chèques
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Traitement des trop-perçus
  • Transfert électronique de fonds
  • À but non lucratif

Alternatives

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Alternative n° 1 à Sage Business Cloud Accounting
QuickBooks Enterprise est un logiciel de comptabilité destiné aux petites entreprises qui offre aux utilisateurs un...

Quickbooks Online

4,3
Alternative n° 2 à Sage Business Cloud Accounting
QuickBooks Online est une solution complète de comptabilité pour petites entreprises qui permet aux utilisateurs de...

Xero

4,3
Alternative n° 3 à Sage Business Cloud Accounting
Xero est un logiciel cloud de comptabilité pour petites entreprises qui comprend des outils pour gérer la facturation,...

Sage Intacct

4,2
Alternative n° 4 à Sage Business Cloud Accounting
Sage Intacct est un fournisseur leader de logiciels ERP dans le cloud de premier ordre, dont les applications de...

Avis

Note globale

4,1 /5
(191)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d’utilisation
3,9/5
Support client
3,8/5

Vous avez déjà Sage Business Cloud Accounting ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 191
Magdalene V.
Note globale
  • Secteur d'activité: Comptabilité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Sage Business Cloud - Cannot Do Business Without It

Publié le 2019-10-04

Avantages

I love the fact that my clients and I can share the same system in different locations. It also has an app that I can use on the go for invoicing and quotes.

Inconvénients

Currently, I don't have any grips with the system.

Alternatives envisagées 

Quickbooks Online

Pourquoi passer à Sage Business Cloud Accounting

I have been a Sage Pastel user for over a decade. when I heard that there was a cloud-based system available that offered such powerful, yet simple to use features, I had to give it a try. I have not been disappointed.
Jason S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Automobile
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Cloud Accounting Package that is easy to use with limitations

Publié le 2021-09-22

Overall for our purposes the software is easy to setup and use. I like the ability to access it...

Overall for our purposes the software is easy to setup and use. I like the ability to access it anywhere and the ability to attach documents to transactions in the system. Modifying the chart of accounts was easy but the lack of customization on the layout of financial statements is frustrating.

Avantages

We have used the software version of sage products such as Sage Business Works and Sage 50 so the product and company are familiar to us. The ability to login to the software from anywhere and to no longer have to have client/server environment is great. The software was easy to signup for and was relatively easy to implement.

Inconvénients

There are 2 large cons to this software in comparison to it's direct competitors.
Con #1: The package has no ability to custom group GL accounts. So for example, if you have a section on your income statement for sales and you want to group sales by category and have a sub-total for that sales section you cannot do that. There is really no ability to edit the income statement layout or the balance sheet layout to add in sections and sub totals so you are stuck with the canned version of the software.

Con #2: In an environment where you have multiple small companies, you look after you cannot have one userid and password to access all the companies. You have to setup each company with it's own userid an password then invite another user via an email link to join.

Alternatives envisagées 

Xero

Pourquoi choisir Sage Business Cloud Accounting 

We made the switch as we wanted to get away from a client/server based software solution and wanted a cloud based solution.

Pourquoi passer à Sage Business Cloud Accounting

Our thought was to stay with the same company thinking that the transition would be easier and we had been happy with their other product offerings in the past. The user interface also was easy to understand and utilize in comparison to quick books an xero accounting as we were already familiar with how Sage products work overall.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Comptabilité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Just don't

Publié le 2019-03-11

I wanted to use Sage business accounting cloud for basic bookkeeping and I couldn't even do this....

I wanted to use Sage business accounting cloud for basic bookkeeping and I couldn't even do this.
My experience was of utter frustration. Not only with the lack of capabilities and difficulty in using the software but even worse, with their billing department. I was charged the wrong amounts every single month. Clients were charged for software that they didn't even use. Some clients were charged for software that I had already paid for. Nobody in accounts could fix it. Not even the directors were able to fix it. What an absolute disaster. I am absolutely at a loss as to how they are still in business.

Avantages

The sage logo hinted that it may be similar to their line 50 product. Oh, how wrong I was.
There is quite literally nothing good I can say about this software, their customer support nor their accounts and billing team.,

Inconvénients

It falls way short of functional. It couldn't be further behind the competition if they did nothing.
Essential features like repeating invoices were missing.
You can't pay with or receive into the director's loan account.
You are restricted in the number and type of bank/cash accounts you can have.
Fixing anything is a mammoth task
and even then, it doesn't actually fic the issues.

Rendani N.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Sage Business Cloud Accounting review

Publié le 2021-06-28

Capability to meet the objectives of the finance department while also making the workflow much...

Capability to meet the objectives of the finance department while also making the workflow much easier in terms of maximizing efficiency

Avantages

The installation and implementation procedures are straightforward. I like how easy the features are to use, even for non-accountants. It enables clients and colleagues to share files in real-time, saving time and eliminating the need to send invoices via email. This streamlines and lowers the cost of debtor management. When one is on the go, having access via a mobile device is extremely useful. The software is also reasonably priced, and it includes a free trial period. Sage's customer service is excellent.

Inconvénients

One suggestion is that when adding a new Item from the Invoice screen, the new Item screen includes all features (such as selecting the Purchase account). You must currently exit the Invoice, create a new Item, and then return to the Invoice.

Alternatives envisagées 

Xero

Pourquoi passer à Sage Business Cloud Accounting

We were able to combine our accounting and payroll systems by using Sage One. It enables us to manage our accounts from any location and using any device. It also relieved us of the responsibility of backing up and protecting our financial records.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Sage Business Cloud Accounting

Publié le 2021-05-27

Sage Business Cloud Accounting is easy to set up and use. I loved that it easily integrated with...

Sage Business Cloud Accounting is easy to set up and use. I loved that it easily integrated with our existing business. With internet access, the software is accessible from anywhere and is available on mobile devices. It makes bank reconciliation and invoicing easy.

Avantages

Installation and implementation are easy. I like that the features are easy to use even for non-accounting persons. It enables real time sharing of files with clients and colleagues which saves on time and eliminates the need to direct email invoices. This makes debtor management easy and less costly. Accessibility from a mobile device is a huge plus when one is on the move. The software is also affordable and has a free trial. Sage has good customer support.

Inconvénients

Since the software can only be accessed online, it is difficult to work with when internet speeds are slow or when there is no connection at all. Sometimes bank sync feed is slow and the handling of foreign currency bank transactions could do with some improvements.

Alternatives envisagées 

Quickbooks Online

Pourquoi passer à Sage Business Cloud Accounting

Sage is user friendly even to persons with no book keeping knowledge while Quickbooks Online requires so basic book keeping knowhow. Sage has better customer support compared to Quickbooks Online. Considering our business needs, Sage seemed more affordable for us.
Afficher 5 avis sur 191 Lire tous les avis

Sage Business Cloud Accounting - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Sage Business Cloud Accounting.

Types de licences disponibles pour Sage Business Cloud Accounting :

  • À partir de: 12,00 £/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Version d’essai gratuite: Disponible

Utilisateurs habituels du produit Sage Business Cloud Accounting :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200

Langues dans lesquelles Sage Business Cloud Accounting est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français

Appareils pris en charge par Sage Business Cloud Accounting :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant au produit Sage Business Cloud Accounting :

AutoEntry, Stripe

Ressources d'aide disponibles pour Sage Business Cloud Accounting :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Sage Business Cloud Accounting.