BQE CORE Suite

4,5 (771)
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Temps et facturation | Gestion de projet | Comptabilité

En savoir plus sur BQE CORE Suite

BQE Core facilite la gestion de votre entreprise et en optimise la rentabilité. La plateforme organise les informations, automatise les tâches répétitives et vous permet à votre entreprise de consacrer plus de temps à l'offre de services à vos clients plutôt qu'à la gestion de processus internes. Inscrivez-vous pour une version d'essai gratuite.

BQE Core est une solution évolutive et intégrée de suivi du temps et des dépenses, de gestion de projet, de facturation et de comptabilité pour les entreprises de toutes tailles. Celle-ci est conçue par des architectes, des ingénieurs et des experts-comptables pour répondre aux besoins spécifiques des entreprises de services professionnels. Elle regorge de fonctionnalités simples et puissantes conçues pour aider les entreprises à stimuler leur trésorerie en accélérant leur processus de facturation, tout en améliorant considérablement leur gestion de projet et leur capacité à analyser les performances.

Des partenariats certifiés avec Intuit, MYOB et d'autres leaders du marché garantissent que Core extrait, personnalise et fournit intuitivement des résultats personnalisés à partir de tout logiciel de comptabilité tiers.


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BQE CORE Suite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BQE CORE Suite

4,5 (771)
VS.

À partir de

29,00 $ US
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

164
136

Intégrations

16
21

Simplicité

4,4 (771)
4,0 (617)

Rapport qualité-prix

4,5 (771)
4,0 (617)

Service client

4,6 (771)
4,2 (617)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Kantata

4,2
Alternative n° 1 à BQE CORE Suite
Mavenlink est une plateforme logicielle moderne destinée aux agences et entreprises de services professionnels qui...

Zoho Analytics

4,4
Alternative n° 2 à BQE CORE Suite
Zoho Analytics est une plateforme de BI et d'analytique en libre service qui aide les utilisateurs à obtenir de...

Paymo

4,7
Alternative n° 3 à BQE CORE Suite
Une solution de gestion du travail pour les PME et équipes qui offre des outils natifs de gestion du temps, gestion de...

WorkflowMax

4,3
Alternative n° 4 à BQE CORE Suite
WorkflowMax vous permet de gérer tous vos besoins en matière de gestion de tâches et de projets dans un système unique...

Avis

Note globale

4,5 /5
(771)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà BQE CORE Suite?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 771
Melissa
Melissa
Note globale
  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great software for a small firm

Publié le 2023-05-04

We went from no project management system and manual accounting. This has improved our productivity...

We went from no project management system and manual accounting. This has improved our productivity and improved profits.

Avantages

Setup was very easy, the support was great at each step. It is the most cost effective for a small firm. At any time I can call or email a question and get a quick response. They are constantly updating and improving the system.

Inconvénients

Updates sometimes cause lags the system, but if you sign up for updates they will let you know when they are doing them.

Alternatives envisagées 

QuickBooks Online

Pourquoi passer à BQE CORE Suite

Best value for cost, easy setup and support. Most programs weren't for a small firm.
Juan Pablo
Note globale
  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best product out there, basically out of the box .... no implementation needed

Publié le 2023-01-26

Just great, it allows me to have a far quicker pulse of the business in financial terms and also...

Just great, it allows me to have a far quicker pulse of the business in financial terms and also marketing wise keeping track of proposals.

Avantages

It is very well structured, in a logical manner and has put a lot of attention into details of how projects can be deployed in so administrative ways in the AE industry. It can keep a project very simple o very sophisticated in terms of phases, budgets, reporting, etc.

Inconvénients

Moving from Archioffice (the previous software from BQE) to CORE was not flawless at all. I would have liked more support from BQE and that they acknowledge it is not flawless or that things willl appear automatically.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

JUST DONT!!!!!! Refused to give refund after acknowledging it doesn't work

Publié le 2020-03-28

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with...

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with Yelp advertising.

Once you get pay it's over. I determined that this didn't work for me at a bout 2 weeks in. But, I was patient and tried to work through it with them. Roughly a month later, we came to the understanding that it doesn't do what I need, and they can't make it do what I need. (Quickbooks and Method Crm was doing this stuff before)

I asked for a refund or even for the remainder of the year I paid for. I was told they "Don't Do Refunds"

So, They're cool with over-promising, Taking $650, understanding that you're not using the program any longer, and are dissatisfied.

Pretty Lame If You Ask Me

Avantages

The Sales guy was really friendly and try to rush me into a holiday sale. I should have known.

Inconvénients

It was promised to be totally customizable to any business. It absolutely was not. I spoke with customer service well over 10 times, probably 20 calls. They could show me how things were set up, but never really able to make it work with my business flow as I had with Quickbooks.

The program was often slow and sluggish between screen changes (I have very fast ethernet connection 250mbps DL speed). Many features were on different screens and made for a lot of loading time between simple tasks. Again....not customizable when I bring it up.

Réponse de BQE Software

Hi there! We are sorry that you weren't able to use the program as intended. We do offer 15-days free trial and live demos of our product and keep everything transparent to give our customers a chance to review the product before they actually purchase. We have hundreds and thousands of users worldwide who rely on our products each day to successfully run their business.

We are truly sorry to see you go and hopefully you will give us another chance in the future. Please feel free to reach out to us at [email protected].

Naoki
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

All-in-one time management system

Publié le 2024-07-31

Overall my experience with BQE CORE Suite is extremely positive. I rarely encounter any issues.

Overall my experience with BQE CORE Suite is extremely positive. I rarely encounter any issues.

Avantages

The dashboard is extremely useful as it provides a snapshot of all the information important to me (e.g. performance, PTO balance etc.).

Inconvénients

At times when using the mobile app, I am unable to see narratives for time entries. This is usually rectified by logging out and back in again however, this can be inconvenient.

Laura
Note globale
  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Core has been an integral in helping us to understand and grow our business

Publié le 2020-05-11

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and...

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Avantages

A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Inconvénients

In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

Alternatives envisagées 

QuickBooks Online

Pourquoi passer à BQE CORE Suite

Core is more intuitive and a complete package for professional services.
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BQE CORE Suite - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur BQE CORE Suite.

Types de licences disponibles pour BQE CORE Suite :

  • À partir de : 29,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel BQE CORE Suite :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles BQE CORE Suite est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par BQE CORE Suite :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à BQE CORE Suite :

AffiniPay, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, QuickBooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

Ressources d'aide disponibles pour BQE CORE Suite :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

Catégories connexes

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