Pipeline CRM
En savoir plus sur Pipeline CRM
La plupart des responsables des ventes estiment que leurs résultats nets et leur croissance sont affectés par des données de vente inexactes et incomplètes. Choisissez un CRM que votre équipe commerciale utilisera réellement afin que vous puissiez prendre des décisions d'affaires basées sur des données fiables et non sur une impression. PipelineDeals est un CRM très utilisé avec une adoption par les utilisateurs de 83 %, contre 61 % pour Salesforce ou Dynamics 365 (validé par G2Crowd).
Ce CRM puissant vous aide à rationaliser vos opérations et vos processus standardisés et à vous assurer que les niveaux de service sont respectés. Optez pour la responsabilité et la transparence absolues. Créez de meilleurs processus, habitudes et comportements. Augmentez vos recettes et votre rentabilité.
Bénéficiez d'une garantie de satisfaction à 100 % pendant 30 jours ou soyez remboursé. Le CRM de PipelineDeals offre une garantie de remboursement intégral pendant les 30 jours suivant l'achat, sans poser de questions.
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Pipeline CRM ne vous convainc pas tout à fait ?
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Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Zoho CRM
Pipedrive
Salesforce Service Cloud
ClickFunnels
Avis
Vous avez déjà Pipeline CRM?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Functional and Nible
Publié le 2019-02-07
We're better able to keep track of our contacts throughout the City across multiple team members as...
We're better able to keep track of our contacts throughout the City across multiple team members as well as track long term projects and assign various tasks to team members. We're also able to report out our progress which is helpful in making sure we're on target to meet our goals.
Avantages
This software is easy to use and customizable. It doesn't cost as much as some of their competitors, but does a ton to track deals and projects. I also very much appreciate the ability of their programmers to incorporate a suggestion fairly quickly and they are always looking for ways to improve the software.
Inconvénients
It can be a real pain to input all the information from business cards we receive. It would be super helpful to have an integration that allowed your phone to take a photo and scan in the information to upload to Pipeline Deals.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
A great, simple CRM
Publié le 2019-02-08
Having used some of Pipeline Deals competitors, including one of the biggest names in the CRM...
Having used some of Pipeline Deals competitors, including one of the biggest names in the CRM field, I find Pipeline deals to be a perfectly suitable CRM option with great user support.
Avantages
Pipeline Deals has a clean interface. It's easy to use, and from the perspective of a manager, it's the sort of thing that somebody who isn't too technical (or organized) can still use efficiently. At the same time, for people who are excited about CRM functionality and drilling into client data (like me) there are some powerful tools to really target exactly the set of clients you want.
I also like the fact that when you call user support, a real human being answers the phone who is able to resolve your issues for you on the spot.
Inconvénients
The only real issue I have with Pipeline Deals is I'd like a way to set priority on tasks either by colour code, or being able to drag and drop their order top to bottom on the calendar and agenda.
- Secteur d'activité : Services d'information
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
A total scam, stay away!
Publié le 2022-05-02
Totally unpleasant, losing time and money in the process.
Totally unpleasant, losing time and money in the process.
Avantages
Nothing! They sell you things that they can't make true.
Inconvénients
A total scam, after purchase they block you on social media and you can't connect on their plateform. Always getting error 504 when trying to login. Stay away from this! Totally not worth the money and trouble.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy to use CRM
Publié le 2019-02-08
We use Pipeline Deals to manage our leads and sales pipeline. What we like most about this CRM is...
We use Pipeline Deals to manage our leads and sales pipeline. What we like most about this CRM is the ease of use and an ability to create custom fields on Customer, Companies and Deals level.
Its very easily adaptive and the interface itself is very clean. Offers great reporting features as well. We are also using Pipeline Deals as our daily task management system and it let us very easily manage our followups and daily to'dos
Avantages
We use Pipeline Deals to manage our leads and sales pipeline. What we like most about this CRM is the ease of use and an ability to create custom fields on Customer, Companies and Deals level.
Inconvénients
Nothing as such. As for now, we are very much satisfied with PLD and it covers most of all our requirements.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Excellent Value!
Publié le 2019-02-10
Overall our daily use of Pipeline is second nature. Since the product is not overly complex it is...
Overall our daily use of Pipeline is second nature. Since the product is not overly complex it is easy to teach to new employees and easy to use on a day-to-day basis.
Avantages
PipelineDeals is very easy to use. I like how the deal, company and people as well as all communication to with the people is rolled into one easy to read page. Adding new fields is also very easy to do - as well as adding new lines to the fields.
Inconvénients
What I like about PipelineDeals is that it isn't as complex as other CRM systems. With that said - there are some workarounds - like adding communications with people via bcc on email - that are very cumbersome and not intuitive.
Pipeline CRM - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Pipeline CRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Pipeline CRM?
Types de licences disponibles pour Pipeline CRM :
- À partir de : 29,00 $ US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Pipeline CRM?
Utilisateurs habituels du logiciel Pipeline CRM :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Pipeline CRM est-il disponible?
Langues dans lesquelles Pipeline CRM est disponible :
anglais
Q. Pipeline CRM prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Pipeline CRM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Pipeline CRM peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Pipeline CRM :
123FormBuilder, ActiveDEMAND, Aircall, Asana, Bedrock Data, Bitium, CallRail, Callmaker, Clearbit, Dialpad, Elementor, Finder.io, Formstack Forms, FullContact, Geckoboard, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, Help Scout, JustCall, Kixie PowerCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Operations Hub, Outlook Export, Pabbly Connect, Paycove, QuickBooks Online, RightSignature, RingCentral Engage Voice, Trello, UpLead, Userlike, Vonage Business Communications, Yesware, Zapier, ZoomInfo Marketing
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Pipeline CRM?
Ressources d'aide disponibles pour Pipeline CRM :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage
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