iContact
En savoir plus sur iContact
iContact s'adresse aux entreprises de toutes tailles et permet de créer des newsletters envoyées par e-mail, des flux RSS, des enquêtes, des réponses automatiques et des publications sur les réseaux sociaux. L'application comprend diverses fonctionnalités nécessaires à une entreprise qui souhaite agrandir sa liste de clients et atteindre les boîtes de réception.
Lorsqu'ils créent un message, les utilisateurs peuvent choisir parmi les modèles prédéfinis intégrés ou créer un message unique en HTML. iContact propose des outils pour gérer une liste d'e-mails croissante qui incluent la gestion des abonnements, le chargement en masse des abonnés et un générateur de formulaires d'inscription par glisser-déposer.
Les autres fonctionnalités comprennent SpamcheckTM, un système de vérification qui garantit que chaque e-mail atteint les boîtes de réception. La fonctionnalité de rapports suit les messages en temps réel et permet aux utilisateurs d'afficher rapidement les résultats marketing en cours, depuis la vue générale jusqu'au clic individuel.
La fonctionnalité pour les réseaux sociaux aide quant à elle à programmer des messages sur Facebook, Twitter et LinkedIn. Les utilisateurs peuvent ajouter des boutons de partage sur les réseaux sociaux aux e-mails et augmenter leur portée, ainsi qu'inclure un formulaire d'inscription sur des pages Facebook pour transformer les abonnés existants en contacts e-mail.
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iContact ne vous convainc pas tout à fait ?
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Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
WordPress
Kit
Emma by Marigold
Higher Logic Thrive
Avis
Vous avez déjà iContact?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
The perfect solution to boost my business.
Publié le 2023-08-03
I have seen a noticeable increase in the effectiveness of my campaigns and in the interaction with...
I have seen a noticeable increase in the effectiveness of my campaigns and in the interaction with my audience that is great.
Avantages
I really like its ease of use and the amount of features it offers me to maximize my email marketing efforts.
Inconvénients
The platform sometimes becomes a bit slow when loading certain functionalities and workspaces but it doesn't happen often.
Réponse de iContact
Thank you for the great review!
- Secteur d'activité : Services juridiques
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
For Small Businesses ONLY
Publié le 2022-07-14
Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with...
Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with more than 10+ on staff. It could be more user friendly, but it gets the job done and works for our law firm.
Avantages
It's extremely easy to deploy automated marketing campaigns, newsletters, quick information to your target audience using this platform. I enjoyed the ease of use in terms of sending out an email. It's nice for small business owners who don't have the time, energy, or resources to allocate to figuring out an email marketing platform.
Inconvénients
I love this platform, but it's extremely out-of-date compared to other email platforms. For example, it's impossible to edit a template. For it being 2022, I would assume this would be easier from a user-friendly perspective.
Alternatives envisagées
Higher Logic ThrivePourquoi passer à iContact
Ultimately the price point is what led our small business to choose iContactRéponse de iContact
Meghann, thank you for your review! It is possible to edit a template. If you need assistance, our support team can help.
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
I've used iContact for the last five years.
Publié le 2018-04-05
Avantages
iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.
Inconvénients
The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.
Réponse de iContact
Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Works great for us
Publié le 2020-02-12
We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased...
We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.
Avantages
When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.
Inconvénients
The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.
Réponse de iContact
Hello Karen,
Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!
All the best,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
iContact: Email Marketing Program with an Eye Catching and Intrusive UI/UX
Publié le 2024-02-06
Avantages
iContact enables us to reach the targeted audience by creating, customizing and sending outbound marketing emails.
Inconvénients
To create and design websites and landing pages, I mist integrate with external digital experience programs.
Réponse de iContact
Thank you for the review! We offer the ability to build and publish Landing Pages. If you have questions about this, our support team would be happy to help.
iContact - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur iContact.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour iContact?
Types de licences disponibles pour iContact :
- À partir de : 14,00 $ US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise iContact?
Utilisateurs habituels du logiciel iContact :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
Q. Dans quelles langues iContact est-il disponible?
Langues dans lesquelles iContact est disponible :
anglais
Q. iContact prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par iContact :
Android (mobile)
Q. Avec quelles applications iContact peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à iContact :
123FormBuilder, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Big Cartel, BigCommerce, Bloom Intelligence, Calendly, ClickFunnels, Copper, Copper, Cyfe, DaySmart Appointments, Digioh, Drupal, Eventbrite, Follow Up Boss, Formstack Forms, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, HubSpot CRM, Jotform, Justuno, Kajabi, Keap, Kickbox Email Verification, Leadpages, LeadsBridge, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nimble, PayPal, Pipedrive, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Teachable, Twitter/X, Typeform, Unbounce, Webflow, Wix, WooCommerce, Wufoo, X-Cart, Zapier, Zoho CRM, Zoom Workplace
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour iContact?
Ressources d'aide disponibles pour iContact :
FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage
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