En savoir plus sur Expensify

Expensify peut classer et coder chaque reçu et peut même soumettre automatiquement des notes de frais professionnelles pour approbation et remboursement. Dotée de fonctionnalités robustes telles que le rapprochement des cartes d'entreprise, les workflows d'approbation à plusieurs niveaux et la synchronisation directe avec les principaux logiciels de comptabilité, cette solution permet de gagner du temps pour les entreprises de toutes formes et tailles.

Options de tarification dès :

4,99 $ US/mois

  • Version d’essai gratuite
  • Version gratuite
  • Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Approve or reject expense reports via mobile
Categorize, tag and group expenses in a report
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Capture d'écran pour Expensify : Capture d'écran pour Expensify : Approve or reject expense reports via mobile Capture d'écran pour Expensify : Categorize, tag and group expenses in a report Capture d'écran pour Expensify :

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Expensify : 63

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Catégorisation/regroupement
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Comptabilité des projets
  • Conformité PCI
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Demande de remboursement des frais
  • Données en temps réel
  • Détection de doublons
  • Détection de fraude
  • ERP
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • GPS
  • Gamification
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de voyages
  • Gestion des activités
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des flux de trésorerie
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Rapports administratifs
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés et automatisés
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche/Filtre
  • Suivi des frais
  • Suivi du kilométrage
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements ACH
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Versement direct

Alternatives

SalesTrip

4,8
Alternative n° 1 à Expensify
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
Alternative n° 2 à Expensify
Expensya est une solution de gestion des notes de frais multiplateforme basée sur le cloud avec numérisation...

SutiExpense

4,5
Alternative n° 3 à Expensify
Automatisez les rapports de dépenses commerciales avec SutiExpense. Tirant parti de l'appariement automatisé des...

SAP Concur

4,2
Alternative n° 4 à Expensify
Les solutions SAP Concur simplifient la gestion des notes de frais, des déplacements et des factures pour une...

Avis

Note globale

4,4 /5
(807)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4/5

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Tiana T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Automobile
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

User Friendly Interface

Publié le 2021-02-11

Great system to help track employee spending. The credit cards act as debit cards which is good if...

Great system to help track employee spending. The credit cards act as debit cards which is good if you’re a company that is trying to not live on credit.

Avantages

Minimal learning curve if your team us any experience with expensing items in a software format. You can fix mistakes really easily and there aren’t a ton of buttons to wade through.

Inconvénients

Sometimes new employees need to get reloaded to allow them to bill items to customers. That might be the accounting firm that we work with a fault though.

Laura R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Smoothest expense reporting software ever

Publié le 2020-08-18

Overall, everything has been good with Expensify down to the coding for my purposes. Users like...

Overall, everything has been good with Expensify down to the coding for my purposes. Users like that it literally creates a report they get paid for almost immediately without them having to nag accounting. It's a win win for everyone and well worth the cost per user.

Avantages

The ease of use for our employees is great and very intuitive. I can make changes on the fly to reports if another user doesn't have it quite right for accounting purposes. It categorizes everything including mileage right where it should be.

Inconvénients

Integration with our accounting software would probably be very easy if I could get higher ups to agree (They worry it might not flow correctly). I do have to take some manual steps to make that happen - otherwise there is nothing I want to add to the Con List.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

This is a Required App for Those who Travel or are Accountable for their Business Expenses

Publié le 2021-04-07

I was first introduced to this software while working for another company. We were expected to use...

I was first introduced to this software while working for another company. We were expected to use it for all of our expenses and submit our reports with it each month. It made this process so simple and frankly, I would have lost track of my expenses if I hadn't had it. I loved it so much I continued to use it when I started my own business. It makes accounting for your expenses extremely easy.

Avantages

It's super easy to track your receipts during travel or at anytime really. You just scan your receipt with your smartphone, enter the amount, choose the account or category and you're good to go.

Inconvénients

There isn't anything bad to say about this software. It works great and saves so much time and frustration because you are tracking everything as you go, while you are thinking about it.

David B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Affordable and Convenient , yet I plan to leave expensify

Publié le 2020-08-20

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features...

it is worth trying. but unlike even a year ago the competition is finally offering similar features for similar pricing.

Avantages

due to popularity it is easily assesable and offered many ways to upload an expense. I like how unlike most app/software companies gets it as they make if affordable and capture the biggest marketshare.any companies think their software is be get tham it is and is cost prohibitive or have user minimums which usually are not applicable for small business. I love how they are one of the few to offer personal credit card integration feeds. Believe it or not most do not and actually expect us to upload statements

Inconvénients

buggy at times, doesn't transition from mobile to desktop or we based version. mobile app.has far less ability. mostly if fails at the main purpose, saving me time. every months nearly every expense is duplicated, failing to match itself to the credit transactionnand this takes forever to fix. It only sycs properly to the credit transaction if the receipt photo is taken from then app. if you try to upload screenshots? email you invoiced and use the ios "Sent too function" it duplicates the transaction..tech support actually told me to wait for the bank before uploading the receipt. This eliminated the entire point of the product.

Mark B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Good Product - Truly Awful Onboarding and Support

Publié le 2020-05-05

While the product is good if you don't have any complications, the onboarding and support are...

While the product is good if you don't have any complications, the onboarding and support are probably the worst I have ever experienced. After a brief training session, there is no longer any phone call support allowed (only email and chat and the delays could be many hours and often days).

More recently with the COVID-19 situation, their usage has plummeted so they recently announced a doubling of pricing (100% increase) to all users if they don't switch to using their credit card which for many companies (including ourselves and including reasons like the cc syncing problem) will not work. The message about the price increase was hidden in a very very long email from the CEO titled something about support improvements.

Avantages

It is easy for the end user to use, particularly given the mobile app. It has a lot of good controls and notifications for potential user errors or abuses.

Inconvénients

The credit card sync features often don't work or are significantly delayed (days, weeks if at all) which causes unintended reimbursements for non reimbursable expenses and messed up accounting.

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Expensify - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Expensify.

Types de licences disponibles pour Expensify :

  • À partir de: 4,99 $ US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Version d’essai gratuite: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Expensify.

Utilisateurs habituels du produit Expensify :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Expensify est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Expensify :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant au produit Expensify :

Bill.com, FinancialForce Accounting, FinancialForce PSA, Greenhouse, Gusto, Lola, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, NetSuite, Okta, OneLogin, Oracle Cloud Financials, QuickBooks Online Advanced, QuickBooks Time, Quickbooks Online, Revel Systems, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, TravelPerk, TripActions, Workday HCM, Xero, Zenefits

Ressources d'aide disponibles pour Expensify :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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