En savoir plus sur Prism

Building Engines, une entreprise JLL, améliore le revenu net d'exploitation des portefeuilles CRE (Commercial Real Estate) très performants. Les clients augmentent leurs revenus, offrent la meilleure expérience possible aux locataires et réduisent leurs coûts d'exploitation avec Prism, l'une des plateformes d'opérations de construction les plus innovantes et les plus puissantes du secteur.

Fondée en 2000 et possédant des bureaux à Boston (siège) et à New York, Building Engines s'engage à aider les CRE à résoudre leurs problèmes opérationnels de longue date. Ces solutions de pointe prennent en charge les biens actuels dans divers domaines clés, notamment la gestion des ordres de travail, la maintenance préventive, l'expérience des locataires, la gestion de l'espace et la gestion du cycle de vie des fournisseurs. En termes simples, la mission de l'éditeur est de créer des expériences exceptionnelles pour les habitants de chaque bâtiment.

Aujourd'hui, plus de 1 000 clients, dont Beacon Capital Partners, Brixmor et SL Green, s'appuient sur Building Engines pour gérer leurs besoins opérationnels critiques sur plus de quatre milliards de mètres carrés et 35 000 biens immobiliers dans le monde.

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  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Prism : 25

  • Accès mobile
  • Biens commerciaux
  • Codes-barres et RFID
  • Facturation
  • Fonctions pour gestionnaires immobiliers
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de site web
  • Gestion des assurances
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des propriétés commerciales
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion locative
  • Historique des services
  • Intégrations de tiers
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Portail des locataires
  • Rapports et analyses
  • Suivi des locataires
  • Suivi des ressources

Alternatives

Spacewell

4,5
Alternative n° 1 à Prism
Un IWMS (Integrated Workplace Management System) / GMAO conçu pour la gestion des installations, des biens immobiliers,...

Rosmiman

4,2
Alternative n° 2 à Prism
Software for maintenance and management of assets, spaces and infrastructures. Rosmiman® contributes to digital...

Spacewell Workplace

4,6
Alternative n° 3 à Prism
Axxerion est une solution de maintenance et de gestion immobilière pour les entreprises qui regroupe un système GMAO...

Common Areas

5
Alternative n° 4 à Prism
Une productivité omniprésente : unissez vos employés, vos biens et vos processus grâce à des logiciels adaptés à vos...

Avis

Note globale

4,5 /5
(29)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4,5/5

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5 avis affichés sur 29
Ralph
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent

Publié le 2017-10-24

Make doing preventative maintenance a lot easier

Make doing preventative maintenance a lot easier

Avantages

Overall quality, user friendly and make changes on the fly. awares ability to adapt improvise and overcome any obstacles

Inconvénients

we would like to see aware incorporate a round, inspection and meter reading module along with an electronic log book

Kenneth
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Done Right Building Services

Publié le 2016-09-19

Avantages

We have been using the Aware Manager program for the past Five years and we love the functionality of the sytem. We also enjoy the trending and tracking capabilities along with the detailed reports that are generated for our customers and clients.
Having multiple field account locations with only two field operations managers trying to cover multiple states would be a nightmare without the Aware Manager program. This program has allowed our company to reduce cost and maximize our effeciency all at the click of a button and our account managers and technical support team are extremely knowledgable and compentent of all aspects of the system. Whenever I have a question or need to further my knowledge of the systems capability, they are always available to assist. I would highly recommed Aware Manager to any company that manages multiple sites and locations.

Inconvénients

We all know that all program systems have minor problems however I have not been able to identify any that relates directly to my service line. Furthermore, I am happy to say that I have given them a wish list of additional items or tasks that I would like to see the system be able to provide me that is specifically catered to my line of business and their data programmer was able to create and write a new program to meet my needs.

Tiffany
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Customer Service Lacking

Publié le 2019-06-11

Overall, the software is fine for it's intended purpose. It has glitches and issues like any...

Overall, the software is fine for it's intended purpose. It has glitches and issues like any software program and I go through a yearly back and forth with BE over these issues. Here's the problem: Customer service and care is greatly lacking. Every year at some point I stop receiving guest arrival notifications. My first step is to contact the building I work in (it's a J. Hancock tower in Chicago) to let them know of the issue (as we are a tenant in a building that uses BE software). After they have very little luck in getting help they pass the ball to us to reach out to BE ourselves. I am usually met with the same canned response every year to do ABC first and make sure before they begin "wasting" their time looking into our issue. So I make sure that ABC is done and determine that is not the problem. Then at some point, after they have suggested a few more things to fix our issue determine that the problem is user error and they close out the ticket stating that I'm not using their software correctly. I've been a user of the software for 5+ years. I have kept all of our email threads with all of this back and forth and looking back, I can see that every year it is the same from them and it always turns out that the issue ISN'T user error in the end. This year I'm having trouble even getting anyone to respond to my emails about our current issue (no guest arrival notifications for OVER 1 MONTH). Unacceptable.

Avantages

It's simple to use and has very basic features that anyone should be able to easily understand.

Inconvénients

The occasional glitches where guest arrival notifications aren't working.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Tabac
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Building Engines

Publié le 2019-02-08

I have not had any problems with Building Engines. I appreciate the ease of making service requests...

I have not had any problems with Building Engines. I appreciate the ease of making service requests as well as the convenience of simply logging in and reporting a problem. It's a one stop shop for all of your service needs.

Avantages

Part of my job is office management and if there are any issues with our leased office space, we use Building Engines to communicate these issues to the property management company. It's very easy to use and gives you the ability to make any request you may need. Once you log in and make a service request, it is immediately assigned to the appropriate person and they will schedule you in. We recently had an issues with spiders and through Building Engines we simply noted that we had a pest control issue and they sent a contractor out to assist.

Inconvénients

Once your request has been assigned there are no updates in-between when you submitted the request and when the contractor shows up. So, for example, if the building maintenance person has numerous tenants i front of you, it could be a couple of days before he can install new lights. You do not receive any updates as to when approximately you can expect to be helped.

Leonardo
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

I have been working 3 years with this software with no problems so far.

Publié le 2018-04-30

Manage request from tenants, you can create work orders, can create recurent maintenance, can...

Manage request from tenants, you can create work orders, can create recurent maintenance, can atennd tenants faster, can track your Works, provide a better and organized service to your client, can vizualice the data of your building in a better way ( aware IQ), you can provide to your tenant a technological solutions qith QR codes, móvil App.

Avantages

Technical support is very good, always available, fast answer and you can customice to your needs. Additionally, is funtional that you can connect Móvil App, Web page with the software that manage the local staff on the daily operations.

Inconvénients

Well one thing that I have found is, that you can not adjust documents or Files or pictures when you create a maintenance. Additional the box to write the description of that maintenance is too short.

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Prism - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Prism.

Utilisateurs habituels du logiciel Prism :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Prism est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Prism :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Prism.

Ressources d'aide disponibles pour Prism :

Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

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