En savoir plus sur Jurny

Jurny est une entreprise de technologie hôtelière fondée pour les opérateurs. L'entreprise fournit des solutions matérielles et des logiciels SaaS aux propriétaires de locations à court terme, aux hôteliers et aux responsables immobiliers.

La plateforme tout-en-un offre une expérience automatisée de l'enregistrement au départ, tant pour les hôtes que pour les invités, ce qui se traduit par des opérations efficaces et des possibilités d'augmenter les profits.

Les utilisateurs y trouveront des fonctionnalités telles que la gestion des réservations, des agences de voyage en ligne, des propriétés, l'enregistrement des clients, etc.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 224 autres

Langues

anglais, espagnol, italien

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Images

Jurny Logiciel - 1
Jurny Logiciel - 2
Jurny Logiciel - 3
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Jurny Logiciel - 5
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Jurny Logiciel - 5

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Jurny : 96

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Analytique des canaux
  • Authentification unique
  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Comptabilité intégrée
  • Comptes rendus financiers
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Entrée et sortie des invités
  • Facturation
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de l'occupation
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion de site web
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des contacts
  • Gestion des courriels
  • Gestion des fiches descriptives
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix/des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration WordPress
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de courriels
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes de réservation
  • Notes/Avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Portail libre-service
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Profils d'utilisateurs
  • Préinscription
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Scan de cartes d'identité
  • Signature numérique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des visiteurs
  • Support client
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification dynamique
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Vérification de crédit

Alternatives

Guesty For Hosts

4,8
Alternative n° 1 à Jurny
Your Porter App est une application mobile de gestion des biens Airbnb qui prend en charge la synchronisation de...

Guesty

4,4
Alternative n° 2 à Jurny
Guesty est un système de location de vacances basé sur le cloud destiné à la gestion de propriétés en location courte...

Hostaway

4,7
Alternative n° 3 à Jurny
Hostaway est une solution de gestion de chaîne pour les locations de vacances qui synchronise automatiquement les...

Streamline

4,5
Alternative n° 4 à Jurny
Streamline est un logiciel de location saisonnière/de gestion de biens intelligent et performant, conçu pour optimiser...

Avis

Note globale

4,4 /5
(10)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,3/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà Jurny?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 10
Alexander
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Full-stack tech for our vacation rental portfolio

Publié le 2022-05-02

The Jurny team took the time to understand our goals from the very beginning. No matter who we...

The Jurny team took the time to understand our goals from the very beginning. No matter who we speak with at Jurny, whether it’s management or support, our experience has been nothing short of 5-stars.

Avantages

The system is almost entirely turnkey. We were able to quickly integrate Jurny into our properties and since doing so we are saving countless hours every day. Among other things, guest also seem to love using the app, which is extremely beneficial as it contributes to an overall positive stay.

Inconvénients

I guess as a “smaller” operator it’s a little more expensive than we would like, but at the end of the day, Jurny is a net positive contributor to our bottom line, so no complaints and most definitely worth it.

Réponse de Jurny

Hi Alexander, Thanks for your in-depth review of the Jurny system. We are so glad you are enjoying the system and all its capabilities! We will continue to keep improving our customer service and technology so we can continue to provide the best support to short-term rental owners and operators.

Patrick
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

They make it so easy

Publié le 2022-06-29

They have made it so easy to manage my vacation rentals to the point that they are almost on...

They have made it so easy to manage my vacation rentals to the point that they are almost on autopilot. I'm really glad I found Jurny and decided to take the leap to work with them.

Avantages

Jurny makes it incredibly easy to manage my vacation rentals. I was doing everything myself on Airbnb and Vrbo before signing up with them and it was taking me a lot of time. Everything is found in one place on their dashboard so I dont have to log into other systems, including Airbnb and Vrbo (only very rarely now). I also really like that they include smart locks and thermostats with my package, and now I dont have to worry about changing the codes after each guest. The platform is really nice and easy to use, and the hands-on support that we get from their team is top-notch.

Inconvénients

There arent many cons with this software because it really does cover 99% of my needs.

Alternatives envisagées 

Hostaway et Guesty

Pourquoi passer à Jurny

Jurny was a more complete product with everything that I needed from a single vendor.

Réponse de Jurny

Hi Patrick, Thanks so much for your review! We hope to continue to deliver the best experience possible for you.

Victoria Vásquez
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Amazing Experience with Jurny - A Review

Publié le 2023-02-04

Overall, my experience with Jurny has been great and I would definitely recommend it. It has been...

Overall, my experience with Jurny has been great and I would definitely recommend it. It has been great to explore new places without the hassle of going through various travel websites.

Avantages

Jurny is a great travel platform that helps me to find my perfect destination with ease. I love the user-friendly interface and the wide range of options to choose from. Plus, the customer service is always responsive and helpful when I have any queries.

Inconvénients

While I like the overall experience with Jurny, I think the prices can be a bit higher compared to other travel websites. Also, the payment methods could be more flexible for customers.

Joal
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Glitchy software, Stay Away from this company!

Publié le 2022-12-31

When I first learned about Jurny, I was sold. I wanted to use this software for my company and my...

When I first learned about Jurny, I was sold. I wanted to use this software for my company and my business; they offered everything I was looking for in one place, I sent a Demo request, and it took them at least 15 days to write back (first red flag). I still give them a go. I wanted to start with one property in their system, they don't offer a trial period (Red Flag two), but I was talked into enrolling three. Since they offered a discount if I pay the full year all at once, I pay for the full year for all three (My biggest mistake) that's how invested I was in this software! Now after two months using the software I just want Out to be able to explore other softwares and been asking for a cancellation (I don't have a mandatory minimun contract with them) and Refund since december 5th (now december 31st) and after many back and forward emails they keep doing like they don read what I'm asking for, and many times they didn't even aswer my emails, I can't work with a company that doesn't aswer emails on high season for vacation homes!

Avantages

None, Looks good but doesn't deliver what they promise, nothing works as it suppose to work

Inconvénients

Internal Server Error will become the usual message every time you use their software; you will have to go through support for every single little thing you need to get done. KB is horrible with vague video guides with no audio, articles poorly written. And the customer service is subpar. Also the integretion with the OTA is terrible I have to rewrite and acommodate property description in all of them because of syncing errors or bad code.

Alternatives envisagées 

Guesty For Hosts

Pourquoi passer à Jurny

One stop shop for everything I was looking for (they didn't deliver)

Réponse de Jurny

We thank you for bringing this to our attention and apologize for the difficulty you experienced. We take all customer feedback seriously and strive to provide reliable, user-friendly software and excellent customer service. Although your review might not portray our product or services in a positive light, we are confident that our software provides the best possible experience. Our dedicated support team is always available to answer any questions quickly. We understand your frustrations, but please be assured that our software will meet its promises with proper use. Thank you again for taking the time to inform us of your experience, please do not hesitate to reach out if there's anything else we can help with.

Erin
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Still Getting Onboarded

Publié le 2023-01-06

Great sales team. Now to get onboarded!

Great sales team. Now to get onboarded!

Avantages

I'm excited about the feature set Jurny showed me, but I haven't finished onboarding!

Inconvénients

Limited messaging tools for guests. I really wish there were canned responses I could save for each listing to make customer service easier on my VAs.

Alternatives envisagées 

Streamline

Pourquoi choisir Jurny 

I need financial reporting.

Logiciel antérieur 

Hospitable.com

Pourquoi passer à Jurny

Feels like a good middle point between Hospitable's limited offering and Streamline's beast of a product. Also makes more sense from a financial perspective at the size of my business.

Réponse de Jurny

Thank you for taking the time to provide us with such a detailed and positive review! We are so pleased that Jurny's feature set impressed you enough to switch from Streamline, and that our team was able to provide excellent service. We understand your concerns about messaging tools for guests, and we do allow canned responses that you can save for each listing in order to make customer service easier on VAs. We've also rolled out Nia, our new AI that can help your VAs answer questions & inquiries from guests. I will have our team reach out to you for a quick tutorial! Thank you again for using Jurny and for your valuable feedback.

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Jurny - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Jurny.

Types de licences disponibles pour Jurny :

  • À partir de : Voir les tarifs
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Jurny :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Langues dans lesquelles Jurny est disponible :

anglais, espagnol, italien

Appareils pris en charge par Jurny :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Jurny :

Autohost, Breezeway, Salto, Wheelhouse, WordPress

Ressources d'aide disponibles pour Jurny :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

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