En savoir plus sur Radaro

L'application pour conducteurs de classe mondiale de Radaro vous permet de gérer vos propres réseaux de conducteurs ou ceux sous contrat de manière simple et avec une transparence totale.

Radaro ne requiert aucun appareil spécialisé et est nativement disponible dans les app stores Apple et Android.

L'application Radaro Driver vous permet de gérer efficacement les conducteurs avec :

– Des heures de service personnalisables
– Des restrictions d'emploi basées sur des ensembles de compétences
– L'affectation des tâches en temps réel
– La gestion de la fatigue
– La possibilité d'accepter de nouvelles missions à partir d'une base d'emplois
– Des communications sur les pauses
– La lecture de code-barres
– Des listes de contrôle de la chaîne de responsabilité des conducteurs


Images

Radaro Logiciel - 1
Radaro Logiciel - 2
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Radaro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Radaro

5,0 (26)
VS.
Le plus commenté

À partir de

495,00 $ US
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

76
90

Intégrations

Intégrations introuvables
13

Simplicité

4,9 (26)
3,4 (827)

Rapport qualité-prix

4,8 (26)
2,8 (827)

Service client

5,0 (26)
2,7 (827)

Alternatives

Verizon Connect

3,2
Alternative n° 1 à Radaro
Mesurez avec précision les performances de votre flotte, découvrez les frais cachés et identifiez les opérations...

Elite EXTRA

4,8
Alternative n° 2 à Radaro
Elite EXTRA est une solution de gestion des opérations conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à planifier...

Dispatch Science

4,8
Alternative n° 3 à Radaro
Dispatch Science est un système de gestion des livraisons disruptif conçu pour les expéditeurs, les transporteurs et...

Track-POD

4,6
Alternative n° 4 à Radaro
Track-POD est une solution cloud de gestion de parcs de véhicules et d'optimisation des itinéraires qui utilise une...

Avis

Note globale

5,0 /5
(26)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d’utilisation
4,9/5
Support client
5/5

Vous avez déjà Radaro?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 26
Daniel
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Radaro - A Necessary but easy to use Delivery Management Platform

Publié le 2022-01-11

My experience with Radaro has been exceptional. We have reduced the number of phone calls being...

My experience with Radaro has been exceptional. We have reduced the number of phone calls being made either by customers to stores or internally by providing the ability to self-service.
We know what our trucks are doing in real time now.
Our NPS data is more reliable now and has increased.
Our DOT performance has increased dramatically.
I could not recommend this product more highly

Avantages

Radaro's agility and speed to improve on an already impressive product is outstanding. They have obviously built a culture within their team which has led to an extremely positive experience dealing with them, nothing is ever hard for them, from common help desk issues to major integration builds.
The product itself is easy to use and easy on eye which encourages staff to use it rather than make internal phone calls.
The driver facing app is simple enough for all levels of driver to learn and utilise effectively very quickly. It also integrates with the phones map software and phone app giving the driver the ability to use these apps without leaving the Radaro app.
The end customer updates provide customers with real time information, whether it be live tracking, where the customer is in the driver’s delivery queue. It also provides SMS advice when the driver is enroute to the next customer (providing an estimated delivery time) and will also provide an SMS if the product was undeliverable.

Inconvénients

If a delivery is failed, Radaro will send an email alerting our business of the failure and the reason. Unfortunately, at this stage only one email address can be used. I can bypass this by creating email groups, however this is not available to everyone.
The search function is limited to specific fields, it would be great to see a greater range of search criteria.

Michael
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A must for any delivery company!

Publié le 2022-03-07

Avantages

We have been using Radaro for approximately 5 years, we are a delivery partner of a number of different big box retailers. When onboarding clients Radaro is always part of our presentation.
Some of the benefits for our business has been;
- Fantastic visibility for our end users.
- Reduced incoming and out going phone calls due to time windows SMS's sent out on the day prior/ live in queue position during delivery day.
- Less need to contact our field teams, as we can monitor the progress of the day with their "Real time tracking"
- Great tool when analysing staff efficiencies.
- Large amount of photos on PODs ensure that all products can be captured.
- Ease of use for our field teams.
- Radaro has a great support team that is always there to help with adding merchants/ troubleshooting.

Inconvénients

No cons at the moment.. Whenever there has been the team are alway open for feedback!

alison
Note globale
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Radaro Value to Business

Publié le 2021-12-21

Great team to work with , efficient in providing solutions to any queries we have. Provides...

Great team to work with , efficient in providing solutions to any queries we have. Provides exactly what we were trying to achieve for our customer service

Avantages

We deliver turf - a living product that is effected by temperatures - so we love that we can offer real time , live tracking for our customers to enable speedy and efficient installation as soon as the turf is delivered to site.

Inconvénients

Not sure I have come across something I dont like so far

Carlos
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Rodaro Review

Publié le 2022-03-16

Very satisfied.

Very satisfied.

Avantages

Ease of use and customer support. Price point was also ok.

Inconvénients

Nothing I can think off at this time. Maybe having the ability to keep records for longer period of time.

Brent
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Radaro - An Industry Gamechanger!

Publié le 2022-03-16

Radaro has been a game changer for our company. It is becoming widely spoken about in our industry...

Radaro has been a game changer for our company. It is becoming widely spoken about in our industry and has quickly become the standard when it comes to offering a delivery model to the customers in our industry

Avantages

The use of Radaro allows our company to take ownership of the service to our customers from start to finish - clear lines of communication between company and customer via the use of Radaro, have dramatically reduced issues we were experiencing with the previous way we conducted our delivery model.

Inconvénients

After a few years of using Radaro, I cannot think of anything that has been negative regarding the product and its uses for myself and my customers

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Radaro - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Radaro.

Types de licences disponibles pour Radaro :

  • À partir de : 495,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Radaro :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Radaro est disponible :

anglais, coréen, espagnol, français, japonais, néerlandais, portugais européen

Appareils pris en charge par Radaro :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Radaro.

Ressources d'aide disponibles pour Radaro :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)

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