
LoyaltyGator
En savoir plus sur LoyaltyGator
Depuis 2010, Loyalty Gator aide les entreprises à fidéliser leurs clients, augmenter leurs ventes et leurs recommandations et proposer aux marchands des outils qu’ils peuvent utiliser pour mettre en œuvre des communications marketing pertinentes.
Les solutions de programmes de fidélité flexibles de Loyalty Gator permettent aux commerçants de personnaliser leurs propres programmes de récompenses clients.
Le logiciel permet aux utilisateurs d’intégrer leur programme de fidélité à des systèmes qu’ils utilisent déjà ou de tirer parti de la plateforme autonome robuste de Loyalty Gator, sans intégration de point de vente requise.
Les programmes d’incitation des employés impliquent les membres du personnel, valorisent les réalisations et motivent les travailleurs de première ligne.
Les rapports sur les clients et les transactions donnent aux utilisateurs un aperçu des préférences et des habitudes de dépenses de leurs clients afin qu’ils puissent segmenter les groupes et se concentrer sur les domaines clés.
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LoyaltyGator ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
Vous avez déjà LoyaltyGator?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Articles de sport
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Simple Software!
Publié le 2018-08-09
The Customer Representative at Loyalty Gator is very easy to work with and extremely responsive to...
The Customer Representative at Loyalty Gator is very easy to work with and extremely responsive to questions/concerns.
Avantages
Simplicity to put into play! Ease of use for us and our customers!
Inconvénients
Integration into our current POP System.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
MCS Advertising Rewards Program
Publié le 2018-08-07
Our customer rep. has been such a pleasure to work with! He replies back to me in a timely manner...
Our customer rep. has been such a pleasure to work with! He replies back to me in a timely manner and always makes time to discuss not only our existing loyalty programs, but also providing great suggestions and recommendations for our potential clients that are interested in a rewards program. I've been extremely impressed thus far with how quickly the turnaround time is to develop and test a loyalty program. The fact that your balance check and enrollment form can be integrated into our clients' apps has made it even easier on our end. I look forward to continuing our relationship and to get more of our clients on board with the perfect loyalty solution for their business
Avantages
I love the variety of loyalty programs that one can choose from, all loyalty programs can be customized for your client, the reporting features really allow us to capture further insight on our customers, your software is compatible and is easy to integrate within the apps that we've built for our clients, it's relatively simple and efficient to look up, manage, and edit customers manually if necessary. The turnaround time to get a loyalty developed and tested is super quick and efficient.
Inconvénients
we've only executed a loyalty program for two of our clients --- any customized feature they've asked us to overcome has been doable -- no cons thus far!
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Simple and to the Point!
Publié le 2016-09-27
We have used Loyalty Gator for a few years now and have been satisfied with the product. It's very...
We have used Loyalty Gator for a few years now and have been satisfied with the product. It's very easy to use and straight to the point!
Avantages
Very easy to use and comprehend!
Inconvénients
Not super robust. Don't completing understand/not a fan of how the campaigns and the users are linked together (or not).
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy software, good price, excellent support
Publié le 2019-04-03
Overall experience was great. I honestly have to give credit to representative(I'm not sure what...
Overall experience was great. I honestly have to give credit to representative(I'm not sure what his last name is). He was so helpful, it was honestly above and beyond. The customized support from this guy kept me very confident as the client.
Avantages
The simplicity of the software is great. When I first did research, a lot of software seemed overly complicated. I really enjoy Loyalty Gator's simple approach to rewards programs.
Inconvénients
At this exact moment, there isn't much bad to say. We have been building our rewards program member base over the past 9 months, so we're about to get into some semi-automation requests to Loyalty Gator to help us update accounts in bulk. So, I will be able to see if there are any limitations soon.
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
User Friendly and Affordable!
Publié le 2016-09-21
We had been using a 3rd party company for our rewards company and customers kept losing their cards...
We had been using a 3rd party company for our rewards company and customers kept losing their cards or kept forgetting them. Loyalty Gator was very easy to transition over to a new program without clients really knowing. It also made it so they didn't have to keep track of loyalty cards and we could just look them up via phone #.
Avantages
Easy transition to the new program and that we can store customer's info via phone # and e-mail.
Inconvénients
I wish there was a way to integrate LoyaltyGator with our POS system. There are times where the front desk team forget to add the points because they have to go into another system.
LoyaltyGator - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur LoyaltyGator.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour LoyaltyGator?
Types de licences disponibles pour LoyaltyGator :
- À partir de : 88,00 $/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise LoyaltyGator?
Utilisateurs habituels du logiciel LoyaltyGator :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues LoyaltyGator est-il disponible?
Langues dans lesquelles LoyaltyGator est disponible :
anglais
Q. LoyaltyGator prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par LoyaltyGator :
Q. Avec quelles applications LoyaltyGator peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à LoyaltyGator :
Mailchimp, Zapier, tawk.to
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour LoyaltyGator?
Ressources d'aide disponibles pour LoyaltyGator :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances
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