En savoir plus sur Detrack

Detrack est un logiciel de gestion des livraisons gratuit qui vous permet de suivre vos véhicules en direct sur une carte et de saisir une preuve électronique de livraison en temps réel à l'aide d'une application iOS/Android. Ces applications ont été traduites en 26 langues et sont utilisées quotidiennement dans le monde entier pour effectuer des millions de livraisons.

Qu'il s'agisse de la mise à jour instantanée et en temps réel de l'état des livraisons, de la saisie de preuves telles que la signature du client, l'heure d'achèvement de la tâche, les articles rejetés ou les livraisons infructueuses, les preuves photographiques de l'achèvement de la prestation ou l'automatisation du support client, Detrack permet de gérer toutes ces opérations.

Options de tarification dès :

26,00 $ US/année

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, Singapour, États-Unis

Langues

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, espagnol et 12 autres

Options de tarification dès :

26,00 $ US/année

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Images

Detrack Logiciel - 1
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Vidéo de Detrack
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Detrack : 63

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Calcul du prix d'envoi
  • Cartes géographiques
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour restaurants
  • Fonctions pour services de messagerie
  • GPS
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des commandes
  • Gestion des conducteurs
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des stocks
  • Gestion des transports
  • Gestion des véhicules
  • Gestion du carburant
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Géorepérage
  • Heure d'arrivée estimée du chauffeur
  • Importation et exportation de données
  • Impression d'étiquettes
  • Intégration QuickBooks
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres/tickets
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
  • Paiement en espèces à la livraison
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Portail client
  • Pour les opérations de fret
  • Preuve de livraison
  • Programmation des tâches
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Routage
  • Saisie de commande
  • Saisie de signature mobile
  • Signature numérique
  • Signature électronique
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Suivi des commandes
  • Suivi des expéditions
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des statuts
  • Suivi du conducteur en direct
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tâches récurrentes
  • Étiquettes d'expédition

Alternatives

CartonCloud

4,8
Alternative n° 1 à Detrack
CartonCloud est un TMS et WMS conçu pour les PME du secteur 3PL qui permet de simplifier la logistique complexe pour...

Route4Me

4,5
Alternative n° 2 à Detrack
Route4Me est un logiciel de planification d'itinéraire qui permet aux petites et grandes entreprises de créer, gérer et...

RoadWarrior

4,5
Alternative n° 3 à Detrack
RoadWarrior est un logiciel de planification et de répartition des itinéraires adapté aux utilisateurs individuels et...

ShippingEasy

4,8
Alternative n° 4 à Detrack
ShippingEasy est un logiciel de traitement des expéditions en ligne destiné aux vendeurs e-commerce qui souhaitent...

Avis

Note globale

4,9 /5
(30)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d’utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà Detrack?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 30
Roland
Note globale
  • Secteur d'activité : Vins et spiritueux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent software built by smart team who knows their customers well

Publié le 2020-04-24

I have been a user of Detrack since 2012 and recently, we've intensified the use of it as we ramp...

I have been a user of Detrack since 2012 and recently, we've intensified the use of it as we ramp up our business to add more drivers and delivery routes. Detrack make it possible for us to scale up 50X. We couldn't have managed to do it without some sort of smart software. Best of all, the customer support is top-notch! Every time I have issues, they reply extremely fast AND more importantly, with a solution! Keep up the good work team!

Avantages

Easy to set up and use for both the route planner and the delivery drivers. All the functions work perfectly and seamlessly. They are customisable too. Dashboard and all the tools are user-friendly.

Inconvénients

Direct and seamless integration with e-commerce platform such as Shopify would be amazing to implement. It can currently be done using Zapier, but not the easiest to set up and it doesn't work seamlessly, so we're still reverting to manual Excel uploads for now.

Réponse de Detrack Systems

Hey, Roland!

Thank you much for your kind, encouraging words.

We are extremely pleased to hear that Detrack has made it possible for you to scale up to 50 times!

From Day 1, Detrack was designed to be seamlessly scalable. Making it easy for users to onboard and get started is a main goal for us as well, so we're glad you find our solution user-friendly and easy to navigate.

Our support team is always at hand to solve any issue our users are facing, and as we're constantly looking to make improvements to our solution, rest assured your feedback will be looked into.

Thank you once again for the review, Roland, and we hope Detrack will continue to serve all your last mile delivery needs for many more years to come.

Stephen
Note globale
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Detrack For Routing our daily Deliveries

Publié le 2023-12-22

Was an easier platform to use than others and the cost and time savings that Detrack has created...

Was an easier platform to use than others and the cost and time savings that Detrack has created outweighs and cost of the system itself. A real users system to manage a multitude of vehicls in personalised situations.

Avantages

The incredible amount of time saved from using a less conventional non platform based system. The ease of use of the system itself and the capabilities that are available to the customer that you never even realised were possible.

Inconvénients

The split connection from Detrack to Elastic Routing for optimsing. Other platforms offer an integrated optimization function which is an additional time saver, would be nice for Detrack to have this optimisation for better fleet management.

Alternatives envisagées 

Track-POD

Pourquoi passer à Detrack

Cost was an element of course, as we are at the stage of managing a very busy but small fleet of vehicles, therefore needing the technology there but having to be careful not to overspend on the services until there has been more growth.

Réponse de Detrack Systems

Thank you so much for taking the time to review Detrack. We value your feedback and support.

Jasmine
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

So far so good.

Publié le 2021-07-26

So far so good.

So far so good.

Avantages

Effective software with simple functions available that allows all users to understand and use easily.

Inconvénients

Integration - Integration steps is complex and difficult to understand, and requires a lot of assistance from Detrack Support.

Réponse de Detrack Systems

Hey Jasmine,

Thank you so much for your review.

As Detrack is designed to be user-friendly, we are glad to hear you find our effective software with the simple functions available easy to understand and use for all users.

And as we're constantly looking to make improvements to our solution, rest assured your feedback will be looked into.

Thank you once again for the review, Jasmine.

Nevra
Note globale
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Supports advanced requirements & support is awesome

Publié le 2020-04-08

Excellent

Excellent

Avantages

I needed to integrate it with an existing process and needed a few unusual features, like the ability to import a list of notification emails per delivery site. I learned the hard way that other delivery tracking/notification systems can't handle this. Before I started paying, I started with the free version and I got stuck with the file import. I emailed support thinking that, as a free user, I wouldn't get support, but I got an answer within a couple of hours AND it solved my problem! They attached the correct import spreadsheet and that fixed it.

Inconvénients

There's a few little quirks in using the software - eg the page in which I tried to put in my billing info was unresponsive. I used the chat feature and immediately got a response with a workaround solution. Also, it took me a while to figure out how to customize the different notification emails. You sort of have to go to multiple places but I now realize that the tremendous flexibility in how these emails are set up and what info they include make it tailor fit my needs and it's easy now.

Alternatives envisagées 

Route4Me et RoadWarrior

Pourquoi passer à Detrack

Flexibility, value for money, great support, transparent pricing

Réponse de Detrack Systems

Hey, Nevra!

Thank you much for your kind, encouraging words. As always, our support team will do their best to solve any issue you're facing (regardless of the plan you're on), as our goal is for ALL Detrack users to have the best, seamless experience possible using our solution.

As we're constantly looking to make improvements to our solution, rest assured your feedback will be looked into.

Thank you once again for the positive review, Nevra!

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent Software

Publié le 2020-05-28

wer easily. It has allowed us an easy way to organize (and in turn invoice) our work. It allows us...

wer easily. It has allowed us an easy way to organize (and in turn invoice) our work. It allows us to give the customer the access we want them to have easily to see the data relevant to them and gives our dispatch the ability to quickly make changes on the fly! The ability to upload routes and data from spreadsheet is excellent and (while we haven't used it), using an API to build in with other systems is very helpful also!

Avantages

The versatility as well as the functionality. This could be used for any number of businesses that wanted to track vehicles and service work on the road while it's mainly focused on couriers. It's also easy to use...we taught 20 new drivers for a large product shipping how to use the software in about 3-5 mins each. Everyone operated it easily.

Inconvénients

It appears overwhelming at first, though there are lots of tutorials and support is readily available to help. They reply to emails quickly and are always helpful

Réponse de Detrack Systems

Thank you so much for your encouraging words.

As Detrack is designed to be user-friendly, we are extremely pleased to hear you've been able to teach 20 new drivers how to use Detrack with ease.

Our mission is also to provide businesses around the world access to both innovative and affordable technology to power their last mile deliveries, so we take extreme pride being able to present you a cost-effective solution that's reliable, scalable, and seamless to implement.

And as we're constantly looking to make improvements to our solution, rest assured your feedback will be looked into.

Thank you once again for the positive review, and we hope Detrack will continue to serve all your last mile delivery needs for many more years to come.

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Detrack - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Detrack.

Types de licences disponibles pour Detrack :

  • À partir de : 26,00 $ US/année
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Detrack :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Detrack est disponible :

allemand, anglais, chinois, chinois traditionnel, espagnol, finnois, français, grec, indonésien, italien, japonais, letton, malais, néerlandais, portugais, thaï, vietnamien

Appareils pris en charge par Detrack :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Detrack :

8x8 Contact Center, Adobe Commerce, AmeriCommerce, BigCommerce, BulkSMS, BurstSMS, CartonCloud, Ecwid, QuickBooks, Shopify, Squarespace, Twilio, Volusion, Vonage Business Communications, WooCommerce, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Detrack :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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