Delivery Suite

4,8 (14)
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Des solutions simples pour le secteur de la logistique.

En savoir plus sur Delivery Suite

Delivery Suite est une puissante suite d'outils basée sur le web pour les secteurs du coursier, du transport et de l'entreposage. La saisie des commandes, la distribution, les expéditions multiples, l'expédition croisée, le dessin de zone, la liaison, l'entreposage, le suivi et la gestion des actifs sont juste quelques-unes des nombreuses fonctionnalités fournies.


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Delivery Suite

4,8 (14)
VS.
Le plus commenté

À partir de

500,00 $
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

82
53

Intégrations

13
6

Simplicité

4,9 (14)
3,9 (277)

Rapport qualité-prix

4,9 (14)
3,2 (277)

Service client

5,0 (14)
3,9 (277)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Fleet Complete

3,8
Alternative n° 1 à Delivery Suite
Fleet Complete est un système sur le cloud de gestion et de suivi d'IdO (Internet des objets) avec des solutions de...

Elite EXTRA

4,7
Alternative n° 2 à Delivery Suite
Elite EXTRA est une solution de gestion des opérations conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à planifier...

Dispatch Science

4,9
Alternative n° 3 à Delivery Suite
Les entreprises de livraison de colis et de messagerie telles que les expéditeurs, les transporteurs et les coursiers...

Shipox DMS

4,3
Alternative n° 4 à Delivery Suite
Les clients heureux grâce à un service de messagerie totalement sûr et solide.

Avis

Note globale

4,8 /5
(14)
Rapport qualité-prix
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d’utilisation
4,9/5
Support client
5/5

Vous avez déjà Delivery Suite?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 14
James
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Support when you need it!

Publié le 2019-10-24

Keeping track of deliveries, drivers, billing, and receivables are simple and intuitive.

Keeping track of deliveries, drivers, billing, and receivables are simple and intuitive.

Avantages

Flexibility in pricing services that allows us to customize our services and pricing.

Inconvénients

Bar coding still being worked on and improved upon.

Alternatives envisagées 

Fleet Complete

Pourquoi choisir Delivery Suite 

No longer supported.

Pourquoi passer à Delivery Suite

Ease of implementation and full compliment of options.
Kevin
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A great asset for our Company

Publié le 2021-11-15

Avantages

The transition from one product to this one went fairly smoothly. Details had to be customized for our Business, but with time and communication with our IT department, this system is by far a great improvement to our daily operations. The fact that it can be customized, changed when needed, is a huge benefit to our company or any company using this program. Because it is web based, instant updates are provided to our service partners / customers with ease. It's like having another staff member on site to provide constant customer service. The information is easy to find, read and use in a user friendly manner. We are able to retrieve data, create reports and provide essential back up when required. As we Grow as a company, this program will continue to expand along with us as an indispensable asset.

Inconvénients

Only least favourite part that I can think of, is not understanding why we weren't using this sooner.

Dennis
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Use of Delivery Suite and Driver Complete App

Publié le 2019-12-02

it has helped us reduce our time waiting for delivery documents to be turned in by drivers allowing...

it has helped us reduce our time waiting for delivery documents to be turned in by drivers allowing us to improve our time to invoice and has reduced our reliance on working with hard copies

Avantages

The Driver app is quite functional and easy to use for the driver team. It has been enhanced with added features. The Delivery Suite system allowed us to have a web based storage tool for pictures of POD's and add other documents as desired. It also happens to integrate with the dispatch system we are using. I also like that it is web based.

Inconvénients

It has been a struggle getting the quality of the driver uploaded POD's to a consistent level , however Nology are doing upgrades and developing this aspect.

Terry
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

KTS REVIEW

Publié le 2021-08-03

Very good.

Very good.

Avantages

Ease of use and support is very good. Good features and API integration was excellent as well

Inconvénients

When an upgrade is made, it takes some time to ensure all items are correct and how they should be

Réponse de Nology Solutions & Systems

Thank you for your review.

Customers of our mainstream products are always excited to see and try any new features we added. They know, with each upgrade, there is always a small possibility of glitches they have to report back. If there is a glitch, we fix it fast. However, as of present, the majority of our upgrades have been seamless and customers are ecstatic.

Nevertheless, we do have customers who have customized versions of our products that have strayed from the mainstream code. We understand that not all programs fit the need of each customer and may need customizing. Although, customers also understand the drawbacks of straying, including the difficulties to manage and upgrade the code. Upgrading customized code is more difficult, time-consuming, and comes with a higher chance of glitches. If a customer wants the new features, they know what to expect.

Thank you for choosing Delivery Suite!

Jason
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Where Every Second Counts

Publié le 2019-12-03

I have been working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team at Delivery Suite in one facet or...

I have been working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team at Delivery Suite in one facet or another since 2003. High quality team, always responsive lightning fast. When I am asked who I use for IT and delivery software, I never hesitate with recommending Delivery Suite.

Avantages

Being in transportation and courier, we are measured by our customers by time. Delivery Suite is easy to use quickly for both the team inside and the crew on the road. This allows the end customer to see results and updates super fast. Being a smaller delivery company Delivery Suite is able to encompass all aspects in Operations from order placement, dispatch right through to the end signature and proof of delivery.

Inconvénients

Looking forward to seeing the new admin and billing side of the software.

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Delivery Suite - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Delivery Suite.

Types de licences disponibles pour Delivery Suite :

  • À partir de : 500,00 $/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Delivery Suite :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Delivery Suite est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Delivery Suite :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Delivery Suite :

Google Maps, HERE, Microsoft Excel, QuickBooks Desktop Enterprise, QuickBooks Desktop Premier, QuickBooks Desktop Pro, QuickBooks Desktop for Mac, QuickBooks Online, SAP Crystal Reports, ShipStation, Shopify, WooCommerce, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Delivery Suite :

Service client/courriel, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)

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