En savoir plus sur Casino Schedule Ease

Casino Schedule Ease est un logiciel cloud de planification de jeux de table qui aide les casinos à créer et à surveiller les horaires du personnel. Les fonctionnalités comprennent l'accès à distance, la gestion des absences, le calcul des heures supplémentaires, l'authentification des empreintes digitales et des images, les autorisations basées sur les rôles, le stockage des données et le reporting.

Le logiciel permet aux propriétaires de créer des plans quotidiens à l'aide d'une feuille de route personnalisable par glisser-déposer et de sélectionner des revendeurs pour les tables de jeu et les stands. Casino Schedule Ease comprend un système de notation, qui permet aux superviseurs d'aligner les concessionnaires sur des tables à limites élevées en fonction de leurs talents et de leur disponibilité. Son horodateur biométrique permet aux employés de pointer à l'arrivée et à la sortie des locaux et synchronise les données avec les horaires.

Les membres du personnel peuvent consulter leurs horaires à venir, sélectionner les préférences de quart, demander des congés payés ou des congés d'urgence, échanger des quarts de travail avec d'autres employés et accéder à leurs données RH telles que les évaluations accumulées ou les réglementations FMLA via des appareils mobiles. Les responsables peuvent approuver ou refuser les demandes de congé, suivre les employés demandant un changement de quart, déterminer des tableaux avec des concessionnaires qualifiés et surveiller les tendances de congé quotidiennes, hebdomadaires ou mensuelles.

Options de tarification dès :

250,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Émirats arabes unis, Australie, Barbade, Bahamas, Canada , Royaume-Uni, Irlande, Inde, Îles Caïmans, Nouvelle-Zélande, États-Unis, îles Vierges américaines, Afrique du Sud

Langues

anglais

Options de tarification dès :

250,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Casino Schedule Ease : 43

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données des employés
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Changement d'équipe
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Demande de congés
  • Distribution planifiée
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des employés
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des présences
  • Gestion des ressources
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Planification automatisée
  • Planification du personnel
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Suivi des activités
  • Suivi des congés
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des présences
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps des employés
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives

Deputy

4,6
Alternative n° 1 à Casino Schedule Ease
Deputy est une plateforme tout-en-un de planification du personnel, de gestion de la présence et du temps, de l'affectat...

Wrike

4,3
Alternative n° 2 à Casino Schedule Ease
Wrike est un outil de gestion de projet collaboratif qui aide les utilisateurs à gérer les projets de bout en bout, en...

Paycor

4,4
Alternative n° 3 à Casino Schedule Ease
Paycor est une solution de RH sur le cloud tout-en-un visant à gérer le recrutement, l'intégration, l'administration...

Factorial

4,5
Alternative n° 4 à Casino Schedule Ease
Factorial est un puissant logiciel de ressources humaines destiné aux petites et moyennes entreprises qui leur permet...

Avis

Note globale

4,4 /5
(11)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d’utilisation
4,5/5
Support client
4,8/5

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5 avis affichés sur 11
Vince
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use for Company and end users

Publié le 2021-04-08

Avantages

Easy to use for Management to schedule employees and easy for staff to see schedules and make changes from work, home computer or phone.

Inconvénients

Not much to dislike about this software, works well and is more affordable than competitors products.

Réponse de GEC Computer Systems

Hello Vince,

Thank you for your candor!

We strive to provide world class customer service to all of our clients. We have enjoyed working with everyone on the team at the Borgata!

Thank you,
The Schedule Ease Team

GLADYS
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Perfect Scheduling Software

Publié le 2021-04-03

One major problem that was solved with Casino Schedule Ease was the efficiency of the schedule. The...

One major problem that was solved with Casino Schedule Ease was the efficiency of the schedule. The benefits that were realized was how the roadmaps gave a detailed structure that allowed the user (schedulers) to schedule the exact number of employees or games as required or needed under the direction of senior management. The system is so efficient that the scheduler can run reports of employee needs projection for weeks or months in advance. The system allows the user to run schedules in real time to predict labor outcomes for any particular period or week in the future. As the Casino Scheduling Manager, I was able to run many reports that solved many queries that management had for future weeks. This allowed me to predict financial outcomes to my managers that may impact weekly or monthly budgets. Having these options, it was beneficial to the Table Games Department with over four hundred employees to predict financial impact in advance for senior leaders. Overall I found Casino Schedule Ease useful in all aspects from employees being able to communicate without having to call the office, and to presenting daily or weekly reports on demand.

Avantages

I love Casino Schedule Ease because it is so easy and simple to navigate through the entire software from viewing the schedules, monitoring daily activities, viewing leave codes, running labor reports for each individual job code to an entire department in the casino division. It is so user friendly that everyone can adapt and use the product without any challenges. This is from a line staff to manager perspective, to the Director of Labor Analytics perspective. The product is easy to use where you are guided by detailed links/options negating the individual to areas retrospective to the individual. An example: A Croupier (line staff) login allows the employee access to all features of the product pertaining to that individual (viewing the schedule, making requests, payroll queries, call outs). Another Example: The payroll editor, edits and approves time specific to each department or division. The feature that are most impactful was the features of the differences in the payroll structure.

Inconvénients

Initially, the one thing that I liked least about the software was that Atlantis used a particular employee card with a barcode at the back. The employee could either manually swipe in for work or scan the barcode to register the swipe. Casino Schedule Ease system wasn’t compatible with the employee card to allow employees to scan the code. Employees had to manually enter the codes in the timeclocks to register for work. Casino Schedule Ease support quickly addressed the concern and gave my employer two options to resolve the concern. Integration with existing payroll processes was difficult initially because of the many payroll structures in one division. An example: There were several unique payroll structures within one department. One employee receives overtime after eight hours worked on any day but another employee in that same department does not receives overtime after eight hours on any day but might receive a lieu day if that employee worked an additional six hours (after eight hours) on that day. Whenever there was a payroll issue or concern, the support team responded immediately addressing the issue until it was resolved.

Réponse de GEC Computer Systems

Thank you very much Gladys for your candid and honest evaluation. We really appreciate working with you and the Atlantis, people like yourself make our system shine.

Kelly

bradley
Note globale
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

On its way up

Publié le 2021-03-30

Avantages

I like the fact that there are many different reports to run and you can easily save information on employees and since it is now web based, you can work from home if needed.

Inconvénients

the original portal was more user friendly but with the new system being constantly updated, once we get the hang of it it will be a breeze.

Réponse de GEC Computer Systems

Thank you Bradley for your candor... as you know we upgraded a few months back and after using our system at Mt. Airy for almost 10 years now, we totally understand change is hard especially when you have other important tasks to do each and every day!

We'll schedule a call with you and excited to listen to any suggestions or input you offer to help make the system better.

Dennis
Note globale
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Exceptional Product and Service

Publié le 2021-04-07

The overall experience has been very positive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been available,...

The overall experience has been very positive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been available, approachable, and eager to help us in any way they can.

Avantages

The system is very user friendly for employees and administrators. Product support has always been a valuable asset to the product and in continues to exceed my expectations.

Inconvénients

During the last ten years any cons the system may have had were quickly addressed and rectified. Rather than label them cons I would label them as enhancements to to a system that was very good but rather than being satisfied with a product that is very good the company has strived to continually make the product better.

Réponse de GEC Computer Systems

Thank you very much for the review Dennis.

We really try hard to meet or exceed our clients expectations and look forward to your continued support.

We enjoy very much working with you and your team and grateful for the opportunity each and every day.

Sincerely,
Kelly Sr.

Savannah
Note globale
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Schedule Ease

Publié le 2021-04-06

Schedule Ease has been a helpful tool to schedule and keep things organized and running smoothly....

Schedule Ease has been a helpful tool to schedule and keep things organized and running smoothly. The staff at Schedule Ease has been great at lending support and answering my questions. I appreciate the many various capabilities that this system has.

Avantages

Schedule Ease makes scheduling several departments relatively easy. It is more than just a simple schedule. It has so many added features that help track call outs, PTO, and make communicating with employees easy. Schedule Ease is easy to navigate. The staff at Schedule Ease is also extremely helpful and respond quickly if I need help with something.

Inconvénients

One of the only cons that I have with this system is the occasional glitches, where things don't work for whatever reason. However, the issue usually gets resolved quickly by the support staff.

Réponse de GEC Computer Systems

Hi Savannah!

Thank you very much for the kind words. We truly enjoy working with you and the rest of the Del Lago Team.

We appreciate your continued support and look forward to continuing our relationship with Del Lago!

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Casino Schedule Ease - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Casino Schedule Ease.

Types de licences disponibles pour Casino Schedule Ease :

  • À partir de : 250,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Casino Schedule Ease :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Casino Schedule Ease est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Casino Schedule Ease :

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Casino Schedule Ease.

Ressources d'aide disponibles pour Casino Schedule Ease :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

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