En savoir plus sur Onsite HQ

L'application d'inspection numérique fournit aux gestionnaires immobiliers un aperçu plus complet. Les utilisateurs peuvent créer des listes de contrôle numériques, planifier des inspections et créer des rapports personnalisés.

Options de tarification dès :

20,00 $/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Autriche, Australie, Belgique, Bermudes, Belize , Canada, Suisse, Chypre, Allemagne, Danemark, Espagne, Finlande, France, Royaume-Uni, Guernesey, Grèce, Croatie, Irlande, Islande, Italie, Jersey, Pays-Bas, Norvège, Nouvelle-Zélande, Panama, Portugal, Russie, Suède, Slovénie, États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

20,00 $/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Images

Onsite HQ Logiciel - 1
Onsite HQ Logiciel - 2
Onsite HQ Logiciel - 3
En voir 4 de plus
Vidéo de Onsite HQ
Onsite HQ Logiciel - 1
Onsite HQ Logiciel - 2
Onsite HQ Logiciel - 3

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Onsite HQ : 24

  • API
  • Alertes de date critique
  • Alertes par courriel
  • Alertes/Notifications
  • Données en temps réel
  • Fonctions pour gestionnaires immobiliers
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification de la maintenance
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données

Alternatives

iSite Lite

4
Alternative n° 1 à Onsite HQ
iSite covers property, assets, facilities, projects, and programs management and combines data to deliver real-time...

Common Areas

5
Alternative n° 2 à Onsite HQ
Une productivité omniprésente : unissez vos employés, vos biens et vos processus grâce à des logiciels adaptés à vos...

HappyTenant

4,3
Alternative n° 3 à Onsite HQ
HappyTenant is a property management system with a web portal and 4 mobile applications for each stakeholder, enabling...

Yardi Breeze

4,1
Alternative n° 4 à Onsite HQ
Yardi Breeze est un logiciel de gestion immobilière qui aide les entreprises à gérer leurs opérations dans les secteurs...

Avis

Note globale

4,8 /5
(17)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,9/5
Simplicité d’utilisation
4,9/5
Support client
4,9/5

Vous avez déjà Onsite HQ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 17
Austin
Note globale
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A Clever and Innovative Product!

Publié le 2021-09-10

Avantages

I really enjoyed how the product came with an "offline mode." It also has an autosave feature. My team and I could access and retain information at any time and anywhere. Customer support is also very responsive and helpful!

Inconvénients

I love everything about it so there aren't any negative things.

Réponse de Onsite HQ

Thanks for the review Austin!

Fito
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Building Operations

Publié le 2021-06-23

As a result of the use of this software I have been able to easily collect data required to submit...

As a result of the use of this software I have been able to easily collect data required to submit for applications to awards for the building. Most importantly, I am now able to easily recognize changes in parameters that may lead to future issues and schedule fixes of a preventative nature to keep my systems optimized to the maximum. I can't say enough about how this software has improved my day to day operations.

Avantages

This software allows me to keep records of every piece of equipment in my building, which is a valuable asset to the operations team. It is easy to use and it is 100% customizable for my use. Changes required are done quickly and I have come to depend on it.

Inconvénients

There is nothing I find unappealing about this software.

Réponse de Onsite HQ

Hey Fito, we are pleased to hear that you find the software easy to use. Our initial goal was to provide a facility management inspection software that was user friendly and tackled many operational needs. We look forward to continually working with you.

Ethan
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Inventory Made Easy

Publié le 2021-06-03

Avantages

Onsite HQ lets myself and the rest of the sales associates consolidate tasks we need to complete before the end of our shift, and the fact that it's so streamlined means everyone has a clear idea of what's been completed, what we need to prioritize, and what we might potentially have to leave for a worker coming in at a different time.

Inconvénients

I understand the functionality that location access provides for facilitating productivity, but off of work hours, I find myself disabling location permissions which is tedious after every day. I would like to see a feature implemented where location tracking is automatically disabled outside of work hours.

Réponse de Onsite HQ

Hey Ethan,

Thank you for your review ! The application only takes a GPS location upon submitting a checklist to verify you are submitting at the location specified by the manager, we will never track you while using the application. Hope that helps, feel free to contact me if you need anymore information or clarification

Jeff
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Money Save

Publié le 2021-06-23

We couldn't be happier [SENSITIVE CONTENT] and his team have been super helpful with the onboarding...

We couldn't be happier [SENSITIVE CONTENT] and his team have been super helpful with the onboarding and we look forward to working with Onsite HQ for years to come.

Avantages

Our team loves that fact that all our paper checklist are obsolete. out with the old, in with the new. With all the new protocols put into place due to Covid, we wanted to eliminate all paper tails and store them on one cloud so we can refer to them when we need to. who wants boxes of files sitting in an office for 7 years? not us, that's why we reach out to [SENSITIVE CONTENT] and his team for a demo. We started a proof of concept in our Calgary location and now will be rolling it out Onsite HQ across Canada.

Inconvénients

Trying to implement new tech in the construction industry has been challenging, especially for the baby boomers during a pandemic. but with some TLC, we have started to get great feed back.

Réponse de Onsite HQ

Hey Jeff, we really appreciate you taking the time to write this review. We are blessed that we can have a positive impact in the construction industry especially during these tough times.

Cody
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Moduloc Fence Rentals Review

Publié le 2021-06-25

Very professional. [SENSITIVE CONTENT] was really easy to work with, and took care of everything...

Very professional. [SENSITIVE CONTENT] was really easy to work with, and took care of everything that we reviewed for our current check lists and look forward to hopefully implement more with our company.

Avantages

Very user friendly, simple to go through and instruct how my employees need to use it. Easy to update/change anything if needed.

Inconvénients

Nothing, so far everything is working excellent.

Réponse de Onsite HQ

Hey Cody, we appreciate all the support you and your team at Modu-loc have been showing us. We will continue to listen to feedback and provide the best user experience possible.

Afficher 5 avis sur 17 Lire tous les avis

Onsite HQ - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Onsite HQ.

Types de licences disponibles pour Onsite HQ :

  • À partir de : 20,00 $/mois Voir les tarifs
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Onsite HQ :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Onsite HQ est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Onsite HQ :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Onsite HQ.

Ressources d'aide disponibles pour Onsite HQ :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Onsite HQ.