DoorLoop

Un logiciel de gestion de locations immobilière. 50 % de réduction jusqu'en 2022.

En savoir plus sur DoorLoop

DoorLoop offre 50 % de réduction jusqu'en 2022. Bénéficiez d'un logiciel de gestion de locations immobilières personnalisable qui vous aide à gérer vos biens immobiliers à partir d'un seul endroit.

La formation, l'assistance et la migration illimitées sont incluses. Essayez DoorLoop gratuitement, sans carte de crédit. Cette solution s'appuie sur une garantie de remboursement de 30 jours ''sans poser de question''.

La plateforme primée de DoorLoop a collecté plus de 10 millions de dollars de financement et est utilisée pour gérer des dizaines de milliers de biens dans plus de 100 pays à travers le monde.

Options de tarification dès :

59,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à DoorLoop

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Canada, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour DoorLoop : 94

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de biens
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • Baux commerciaux
  • Baux commerciaux
  • Baux résidentiels
  • CRM
  • Calcul des pénalités de retard
  • Collecte des frais
  • Collecte des loyers
  • Communication avec les membres
  • Comptabilité
  • Comptes rendus financiers
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de baux
  • Déploiement basé sur le web
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fonctions pour gestionnaires immobiliers
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des applications
  • Gestion des assurances
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des comités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des documents
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des factures
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des locations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des places vacantes
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des propriétés commerciales
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Gestion financière
  • Gestion locative
  • Grand livre général
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Notifications en temps réel
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Portail client
  • Portail des locataires
  • Portail des membres
  • Portail des propriétaires
  • Portail libre-service
  • Pour l'immobilier commercial
  • Pour les installations de stockage en libre-service
  • Propriétés résidentielles
  • Rappels
  • Rapports de synthèse
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement bancaire
  • Répertoire de membres
  • Répression des infractions par la copropriété
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de location
  • Suivi des activités
  • Suivi des locataires
  • Suivi des locations
  • Surveillance des transactions
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Vérification de crédit
  • Vérification des antécédents

Alternatives

AppFolio Property Manager

4,6
Alternative n° 1 à DoorLoop
AppFolio aide les gestionnaires de résidences, de locaux commerciaux, de logements pour étudiants et d'associations de...

Buildium

4,5
Alternative n° 2 à DoorLoop
Système web qui rationalise les processus pour les gestionnaires immobiliers, qu'il s'agisse de biens locatifs,...

Yardi Breeze

4,0
Alternative n° 3 à DoorLoop
Yardi Breeze est un logiciel de gestion immobilière qui aide les entreprises à gérer leurs opérations dans les secteurs...

Quickbooks Online

4,3
Alternative n° 4 à DoorLoop
QuickBooks Online est une solution complète de comptabilité pour petites entreprises qui permet aux utilisateurs de...

Avis

Note globale

4,9 /5
(121)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d’utilisation
4,8/5
Support client
5,0/5

Vous avez déjà DoorLoop?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 121
Irving
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The easiest and most affordable

Publié le 2020-11-06

Avantages

Definitely the ease of use. Our last software took us months to figure out, and cost a fortune for training. After a few painful years, we finally made the switch because they didn't have certain features we wanted that doorloop offered. To say the software is easy to use is an understatement. We only needed two training sessions (an hour each), and felt like we were proficient enough to get going. What took months before, not only took a matter of days. It definitely took the pain out of migration and training.

Inconvénients

I'm still waiting for the Zapier integration to be fully connected with all the apps so we can start doing some automation with our other programs.

Alternatives envisagées 

AppFolio Property Manager et Yardi Voyager

Pourquoi choisir DoorLoop 

Because I felt like we had to be accountants to use the software. It took 45 minutes to reach tech support which simply wasn't acceptable when we have a growing business to run.

Logiciel antérieur 

Buildium

Pourquoi passer à DoorLoop

The cost and ease of use
Aaron
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great Value, Fresh Look to Property Management, Missing Mid-Term Market

Publié le 2022-09-17

We are a small real estate investment business that is growing. We needed to move away from the...

We are a small real estate investment business that is growing. We needed to move away from the manual and paper way of doing business to expand and provide a better solution for our tenants. DoorLoop hits the mark to get make that transition and get started.

Avantages

The UI is very intuitive and the features cover most of the necessary aspects of owning and managing a rental property.

Inconvénients

Communication with the tenants. I like the ability to make announcements, but it would be even better to have threaded discussions with the tenants where the communication can be tracked and referenced later. The other piece that is missing is connecting with Furnished Finders [SENSITIVE CONTENT] for posting rentals and managing communication. The mid-term furnished rental market is not being served by any property management software. We require a blend between short-term and long-term features. Everyone is going after short-term (AirBNB) and long-term. There is a huge market for this and a giant void.

Alternatives envisagées 

Propertyware, Guesty For Hosts et Buildium

Pourquoi passer à DoorLoop

Great value. I could tell it was a new thoughtful UX approach to property management. The features were priced right and are the right ones.

Réponse de DoorLoop

Hi, Aaron - thank you so much for your review! It's so great to hear that DoorLoop's intuitive interface and features have been assets to your business. We definitely hear your constructive feedback. We're thrilled to have recently announced that DoorLoop has raised $20M in Series A funding, which will enable us to further develop our product roadmap and expand the portfolio types we're able to support. You are correct that all announcements are logged. On top of that, logs are automatically kept of all tenant requests and any communication that happens within them. Communication features are extremely important to us, and we look forward to continuing to expand the ones found within our software, especially with the newly expanded array of resources at our disposal. Thank you so much for being a part of the Looper family, and we can't wait to keep growing with you!

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

No Training on the program

Publié le 2022-05-11

I called to get help on the program was not working properly. They told me I had to upgrade the...

I called to get help on the program was not working properly. They told me I had to upgrade the account. In order to help me. Then he wrote back and told me he hasn’t heard from me and he was going to close out my account after they have already collected the money! Don’t use [SENSITIVE CONTENT]!
I have never been treated so rude from this company. I always used [SENSITIVE CONTENT] and he was always very helpful!

Avantages

The product was easy to use when it worked right kept all the information together that was needed
If it would keep the numbers correct it would have been a great program. It does not work for me. They need more training on the program and better communication.

Inconvénients

The software did not keep the records correct and you could not delete anything unless you call someone.

Réponse de DoorLoop

This is clearly a fake review and we have submitted a ticket with Gartner to remove it. We always offer unlimited free support and training to anyone regardless of what plan they're on, even if they're not a paying member yet. Why would we tell a paying customer we are going to close their account if they are paying us? Nothing makes sense in this review for a reason, because it's not real.

Matthew
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The best parts of Gmail and Quickbooks Combined

Publié le 2022-08-15

So far I have been extremely satisfied and my experience seems to only be getting better and...

So far I have been extremely satisfied and my experience seems to only be getting better and better. The support has made the clunky transition between PM software way less daunting.

Avantages

I was drawn in by the aesthetic and features of the platform, captivated by the intuitive, simple, and effective features, and wow'ed by the above and beyond customer service.

I was previously using quickbooks and it was a little clunky and relative overkill for what we needed out of our accounting software. This simplified the process while consolidating the management side of what we needed. Having multiple properties across multiple LLCs manageable from one screen is already a big time saver.

Inconvénients

Most of the features that are missing are currently being added. One things I would be interested in seeing is a way to pull information from receipts to auto populate into bill pay fields (though, I realized this is a feature that is a bit more complicated to add). The fact that you can attach photos and documents to each bill satisfies that for me.

Alternatives envisagées 

Buildium et Quickbooks Online

Pourquoi choisir DoorLoop 

More streamlined software to manage multiple properties and automate our accounting.

Logiciel antérieur 

QuickBooks Desktop Enterprise

Pourquoi passer à DoorLoop

Ultimately the User Interface sold me. However the customer service really has blown me away.
Peter
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great software

Publié le 2022-08-29

We are now able to have all our property information, project tracking, accounting, property...

We are now able to have all our property information, project tracking, accounting, property management, and reporting in one place that allows all our team members to use the software how they need to. Very effective tool for our business that helps our team members track and report their individual responsibilities.

Avantages

We needed an all in one solution for residential, commercial, short term, and construction projects. Although DoorLoop isn't made for some of these, it was very easy to implement their features for all of our needs (Their task tracking and accounting are super helpful in project management)

Inconvénients

Seems like there are some small features that they don't have that would be very useful. For example, no short term rental feature, only month to month or fixed term leasing periods.

Alternatives envisagées 

Yardi Breeze

Pourquoi choisir DoorLoop 

Was a cheap option that was good for tracking a few residential properties, when we merged the management of all our properties, we needed a more robust flexible solution.

Logiciel antérieur 

RentRedi

Pourquoi passer à DoorLoop

DoorLoop and Yardi had about the same features at around the same price point. The task Tracking in DoorLoop was much better, and in general DoorLoop seemed more user friendly and flexible.
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DoorLoop - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur DoorLoop.

Types de licences disponibles pour DoorLoop :

  • À partir de : 59,00 $ US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel DoorLoop :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles DoorLoop est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par DoorLoop :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à DoorLoop :

QuickBooks, TransUnion Collections Management, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour DoorLoop :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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