Simphony POS
En savoir plus sur Simphony POS
Simphony POS d'Oracle MICROS est un système de PDV dans le cloud conçu pour synchroniser les opérations de cuisine, de back-office et de réception. La plateforme aide les restaurants à gérer les processus liés aux livraisons de commandes et aux commandes à emporter, à la tarification et aux menus, aux programmes de fidélisation des clients, aux paiements en ligne, etc. Les responsables peuvent vérifier les données de performance en temps réel et les rapports commerciaux via le tableau de bord centralisé.
Simphony permet aux utilisateurs de gérer plusieurs restaurants dans différents emplacements afin de stimuler la notoriété de la marque et de fournir une expérience client uniforme. La fonctionnalité de gestion de tableau permet aux membres du personnel d'effectuer des réservations et de gérer des listes d'attente, tandis que l'outil de commande conversationnel, la fonctionnalité de reconnaissance d'offre groupée automatique et le menu en ligne doté d'images et offres personnalisées permettent de rationaliser le processus de commande.
Grâce aux outils de prévision de Simphony, les responsables peuvent suivre les ventes et les KPI (Key Performance Indicator) pour créer des budgets exacts en temps réel. Le logiciel permet aux utilisateurs de suivre les niveaux d'inventaire et d'envoyer des alertes automatiques lorsque les stocks doivent être (ré)organisés. Depuis le tableau de bord, les responsables peuvent vérifier les rapports avec des données en temps réel, des supports de formation et des extraits de surveillance vidéo.
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Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
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Alternatives
MCS Rental Software
Square Point of Sale
Gofrugal
Rezku POS
Avis
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- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Simphony Review - Minor DKL Food Group
Publié le 2020-07-08
Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our...
Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions.
Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be.
Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.
Avantages
The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products.
The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals
It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze
Inconvénients
The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets.
Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Oracle = A great global partner
Publié le 2020-07-04
I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product
I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product
Avantages
One stop shop. POS, purchasing and reporting.
The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires
Inconvénients
Most adjustments to the program involve an additional purchase.
Immediate support not often available
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Worst POS experience in my tenured career
Publié le 2023-04-18
Terrible. The support team is a joke. They don't even understand their own product well enough to...
Terrible. The support team is a joke. They don't even understand their own product well enough to work through simple problems. Everything is "a known issue" that never works toward resolution.
Avantages
There is nothing that I can highlight that a competitor couldn't also do well.
Inconvénients
There has not been a resolution on outstanding tickets opened two years ago during the initial implementation. Simple things like time reporting, creating buttons, and marking items as "unavailable" have issues. The system has a lag when servers log out of checks that prevents them from opening the checks on another terminal without a wait that feels like an eternity in the restaurant industry and with direct impact to the guest. Good luck calling support. Most of my experience involves the person I spoke with having no idea how to fix my issue and having to "escalate the ticket." This escalation process will last weeks, months, and in our case, years with no resolution.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Simphony POS for Hotel
Publié le 2021-07-02
Over all, POS Simphony is a reliable POS used in the hotel. I'm hoping for the latest development...
Over all, POS Simphony is a reliable POS used in the hotel. I'm hoping for the latest development when it comes to report generation.
Avantages
Simphony POS is our standard POS in our chain hotel and it can interface to our Oracle Opera PMS & Sunsystems FMS that's what I like the most in this software. Very smooth processing of ordering and payment method. PCI DSS compliance.
Inconvénients
The only challenge for this software is it's not yet register to Philippine government and the application is still on-going for more than a year. The reporting module is not as easy to generate.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Run Away. Do not look back
Publié le 2021-01-20
Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a...
Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a worse roll out. Oracle did not honor the date they committed to having us up and running so we were forced to opened our location without a POS system (recipe for disaster). They sent a drunk programer to our location that was incompetent, followed by other programmers that always left us with varying issues that consumed hundreds of hours to resolve with customer support from India and other parts of the world that takes hours to get an actual live person. Their account representatives do not respective you as a client with valid concerns, nor do they accept accountability and will continue to charge you to fix their own companies screw ups. This POS is far too expensive, compared to others. My employees hate the system and it takes too long for them to navigate through it, costing them time in providing good customer service. SAVE YOURSELF THE PAIN AND STAY AWAY. I greatly regret not having chosen a different company and system.
Avantages
The reporting software is pretty thorough
Inconvénients
The complexity and backward nature it was set up, with an inability to modify it without great expense. Everything not completed on original set up will cost thousands of dollars to correct by an oracle programmer.
Simphony POS - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Simphony POS.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Simphony POS?
Types de licences disponibles pour Simphony POS :
- À partir de : 1,00 $/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Simphony POS?
Utilisateurs habituels du logiciel Simphony POS :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Simphony POS est-il disponible?
Langues dans lesquelles Simphony POS est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hébreu, italien, japonais, norvégien, néerlandais, portugais, russe, suédois, thaï, turc
Q. Simphony POS prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Simphony POS :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Simphony POS peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Simphony POS :
FreedomPay, Restaurant365, SevenRooms
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Simphony POS?
Ressources d'aide disponibles pour Simphony POS :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage
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