
WinTeam
En savoir plus sur WinTeam
WinTeam est un logiciel ERP (Enterprise Resource Planning) dans le cloud, conçu pour aider les prestataires de services de sécurité et de conciergerie à gérer leur main-d'œuvre et à automatiser leurs opérations financières. Parmi les fonctionnalités figurent : suivi des performances, établissement des coûts, gestion du temps, planification des avantages, analytique et reporting.
L'application permet aux prestataires de suivre les heures facturables pour les tâches de projet, récurrentes ou ponctuelles. Grâce à la fonctionnalité de planification de WinTeam, les superviseurs peuvent gérer les demandes de travail, consulter les tâches à venir et suivre les heures supplémentaires via des alertes. La solution comprend TeamTime, une fonctionnalité de gestion des absences, qui permet aux administrateurs de vérifier les présences des employés sur site, de définir des paramètres de temps de transport et de recevoir des alertes en cas d'absence non signalée par e-mail, message vocal ou SMS. Les membres de l'équipe peuvent également utiliser le module d'horodatage pour pointer à l'arrivée/au départ via authentification biométrique.
WinTeam propose des intégrations par API, qui permettent aux utilisateurs de connecter le système à des applications tierces diverses, notamment ADP, Avalara, FileBound, Intellum et Kwantek. Les responsables des ressources humaines peuvent consigner les informations des employés, surveiller l'historique des taux de rémunération, suivre les absences et les congés, ainsi qu'identifier les exigences de formation. Avec le module de comptabilité, les professionnels peuvent enregistrer les transactions, gérer les flux de trésorerie, gérer les immobilisations et générer des états financiers.
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Avis
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- Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Exceptional
Publié le 2019-04-05
The Sales department, especially my Account Executive has been exceptional. They treated our...
The Sales department, especially my Account Executive has been exceptional. They treated our company as if we were a part of their family. They have always strive to make our work life easier by offering us products that make us more efficient. Their training teams have been wonderful and very patient with us in learning new facets of the software. We hope to engage more with E-hub but we have not been able to implement it as of yet.
Avantages
We really enjoy the platform especially the personnel scheduling- it allows us to get a grasp on our profit and loss for each facility we service. It allows us to compare our actual dollar per hour we charge out with what we pay our employees. Secondly, we are strong users of the work scheduler. The ability to ticket our work orders and to close them after has definitely helped our company to become more deficient and effective at servicing our clients.
Inconvénients
I can really only think of 3 cons- the inability for our work tickets to print in Alpha order. The second con would that there are not as many keyboard shortcuts as I would like. When I call into customer service for software support- it always feels like they are in a rush and not always happy to hear from their client.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Bumpy but better!
Publié le 2020-10-13
My experience started out very bumpy, but has really smoothed out over the years. I know I still...
My experience started out very bumpy, but has really smoothed out over the years. I know I still have some to learn that the system will do, but it is much better today than 6 years ago.
Avantages
After we figured out the payroll benefits, it is great now. We had a very rough start on it but learned a lot in the process. Completing the billing and also the ability to email invoices automatically on creation is awesome. You just have to make very sure you do things exactly or it is a mess. I finally learned an easy way to reprint invoices just last week.. Auditing is a breeze in Winteam.. Very easy to trace things all the way through.
Inconvénients
Our training 6+ years ago was abysmal. We ended up having to muddle our way through and figure things out on our own for the first year or so. Then we were offered additional training, but had most of it conquered by then. This caused us to do a lot of double work and all.. I still do not like the Other Billing portion, it requires a lot of manual work. And I don't like the limited invoice customization available. I am still having to do some invoices manually in Excel. Invoice Entry can still use some modifications also.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
Winteam Review
Publié le 2019-06-17
Avantages
Winteam has a lot of functionality and can handle a lot of our data. In the past year, Team has really made strides in new product development and customer service. The most note worthy enhancement for me was the new AR module with future invoice pricing.
Inconvénients
The product is not user friendly. Several processes that should be automatic take a lot of setup on the back end in order to implement. When you call customer service you can get multiple opposing answers to the same questions from different support members. When new modules or features come out there is no training. It would be great if they had a webinar to go through best practices on a new module. It often feels like we are alone in implementing features.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Review of WinTeam
Publié le 2021-08-31
I've used TEAM for over 10 years and overall I love the product. There are so many great features...
I've used TEAM for over 10 years and overall I love the product. There are so many great features that are bundled into one product which makes it very helpful to us. The fact that everything is together is a huge positive for us. As our company has grown we are looking for more features to help reduce a lot of current manual tasks done by our corporate team.
Avantages
All modules in one place is very important to us. We love having the ability to drill down from the general ledger to the source whether it be fixed assets, payroll or invoices. The software itself is very easy to use and learn quickly.
Inconvénients
Employee module could have additional features added. PTO requests and once approved that it populates the timesheets. Expense reporting by the employee that populates their "other comp" for that payroll check. Change of status form that allows management to update an employee file and notifies HR and Payroll once done - items like status change, rate change and job change.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
WinTeam Purchase
Publié le 2020-10-19
Avantages
That is had both HR/Timekeeping/Accounting in one package. the one we were using did not have everything we needed, so we were using 2 softwares.
Inconvénients
Not all modules are the same. If I am able to double click on one module, I might only have to click once in another module.
Drop downs are not consistent from one module to the next.
WinTeam - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur WinTeam.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour WinTeam?
Types de licences disponibles pour WinTeam :
- À partir de :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise WinTeam?
Utilisateurs habituels du logiciel WinTeam :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues WinTeam est-il disponible?
Langues dans lesquelles WinTeam est disponible :
anglais
Q. WinTeam prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par WinTeam :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications WinTeam peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à WinTeam :
ADP Workforce Now, Avalara
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour WinTeam?
Ressources d'aide disponibles pour WinTeam :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
Catégories connexes
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- Logiciels de gestion de la qualité
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