En savoir plus sur FWi

FWI est une solution d'affichage dynamique basée sur le cloud conçue pour des entreprises telles que les hôtels, les casinos, les écoles, les palais des congrès, les grandes entreprises, les lieux de divertissement, les restaurants, etc. Elle propose des outils pour concevoir des affichages dynamiques personnalisés et de marque à afficher sur plusieurs écrans ou emplacements, à diverses fins, notamment la publicité, la gestion des réservations de chambres, la communication avec le personnel, les expériences client interactives, la gestion des évènements, etc.

La plateforme d'affichage dynamique FWI permet aux utilisateurs de charger et stocker du contenu dans un référentiel centralisé basé sur le cloud utilisable à tout moment. Ils peuvent collaborer sur des conceptions d'écran, tandis que des autorisations peuvent être configurées pour contrôler les employés pouvant modifier, créer ou supprimer des communications visuelles. Grâce aux capacités robustes d'intégration de données de la solution, les entreprises peuvent importer des données dans le système et les utiliser dans des présentations numériques. Les données peuvent quant à elles être mises à jour et gérées dans les tableaux FWI. L'outil de planification facilite la gestion du contenu sur plusieurs écrans en permettant aux utilisateurs de programmer des présentations. Le contenu peut être diffusé sur plusieurs appareils, y compris des écrans TV, des appareils iOS, Android ou Windows et la plateforme Samsung Smart Signage Platform (SSSP).

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Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Allemagne, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Images

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour FWi : 49

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Affichage dynamique
  • Alertes/Notifications
  • Bibliothèque d'images
  • Bibliothèque de contenu
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Conception et mise en page
  • Conférences audio et vidéo
  • Contenu interactif
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'affichage à distance
  • Gestion de la communication
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes de lecture
  • Gestion des modèles
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion vidéo
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Mise à jour automatique
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Médiathèque
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de contenu
  • Prise en charge de plusieurs écrans
  • Rapports et statistiques
  • Répertoire d'employés
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Support vidéo
  • Sécurité des données
  • Tableaux de menus numériques
  • XML et RSS
  • Éditeur visuel

Alternatives

Korbyt

5
Alternative n° 1 à FWi
Reimagine Workplace Communications for the Modern Enterprise. The platform’s intelligent content management system acts...

Vibe

4,2
Alternative n° 2 à FWi
Vibe est une plateforme logicielle de communication interne qui aide les entreprises à communiquer avec des employés...

UCView

4,8
Alternative n° 3 à FWi
SignEdge d'UCView est une solution cloud d'affichage dynamique destinée à concevoir et déployer du contenu sur des...

ITESLIVE

4,3
Alternative n° 4 à FWi
ITESLIVE est un logiciel d'affichage dynamique qui vous permet de créer, géré et distribuer vos communications sur...

Avis

Note globale

4,6 /5
(43)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d’utilisation
4,3/5
Support client
4,5/5

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Ben E.
Note globale
  • Secteur d'activité: Médias de diffusion
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

It's not perfect, but it's as close as any signage software has gotten

Publié le 2019-01-14

I have done countless projects using FWi as the foundation for our solutions. No matter what the...

I have done countless projects using FWi as the foundation for our solutions. No matter what the project required, I was able to get it done with FWi. They have some of the best features available for data integration, content playback, performance, and network management. It's also quick to pick up and use without any training if you're just trying to get content on to some screens quickly. For those looking to do very complex projects, the software is powerful and can do just about anything, but you may need to be somewhat familiar with more advanced technical concepts. No "wizards" found here.

Avantages

The way locations, templates and content cascade down the network tree is both familiar and intuitive, but don't let the simplicity fool you: there are powerful features and settings just under the surface if you know where to look that allow you to build almost anything you can think of.

Inconvénients

Accomplishing complex solutions like integrating unique data structures or getting certain behaviors to function properly can involve some trial and error. Documentation for more advanced abilities in the past has been notoriously lacking, although there has been some improvement since they switched to their community portal. The appearance of the CMD software seems a bit antiquated, like old Windows programs.

Josh Z.
Note globale
  • Secteur d'activité: Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Need a bigger shoe?

Publié le 2019-05-09

Avantages

Eventually, if you're like me, you'll push the limits of you CMS. I like to do more. Maybe you started out wanting to push images to a single display. However, as your business grows, you may now need to pull live data and push that to your display giving your staff up to date metrics to judge business decisions. Does your current Content Management system provide that? Maybe it doesn't. Maybe you didn't know you needed that. I've discovered over the last twelve years as a designer and CMS admin I needed an overly robust shoe to perform in. I outgrew my last CMS and needed more functionality. FourWinds was that bigger shoe, for me. As I grow to do more with my digital signage the FourWinds platform is growing faster and I can't keep up. Thats a good thing! You don't want to eventually outgrow your shoe, you want your shoe to grow with you. Changing your CMS, because it can't keep up what with your business needs is painful. I done it three times and it's a pain, to say the least. To sum it up, the FourWinds content management system seems to have few boundaries and I like that the most.

Inconvénients

If I had to come up with what I like least about the FourWinds software my list wouldn't be long. I have to separate my gripes into two categories. Are my issues caused by the media player I'm choosing to use or is it the software? Most of my gripes are directed at the media player which, really, has nothing to do with the software at all. So, separating the two, I would wish for a way to bulk upload assets. Each month I create, upload and schedule 40-60 promotional assets. If I could select, schedule, set duration of play, days to play, upload, etc. as a bulk list without doing it one at a time would save me considerable time. That would be what I like least about this software.

Marcia S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Inconsitent

Publié le 2019-01-22

Sometimes great sometimes no answers... I have been pending info now for about 2 weeks

Sometimes great sometimes no answers... I have been pending info now for about 2 weeks

Avantages

Automation, i do not have to manually enter information. It saves me time when it works

Inconvénients

Inconsistency. Sometimes i call and the person is helpful and great and other is like a tunnel with no end

Justin A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Streamlined our signage system

Publié le 2019-01-14

Great customer service that is quick to repsond and offer insights in solving problems we have...

Great customer service that is quick to repsond and offer insights in solving problems we have encountered with our deployment.

Avantages

We had 3 old systems, one for wayfinding, one for signage and 1 a bit of both. Four Winds Interactive allowed us to consolidate our signage/wayfinding into 1 system and gain loads of functionality at the same time.

I could build the system I imagined from scratch utilizing Four Winds Interactive. This included creating my own templates, design and touch functionality to make it work best for our audience. It could integrate with 3rd party data utilizing JSON or XML which makes it extremely versatile.

Inconvénients

Many past problems I have run into including documentation, etc are being actively addressed by the company with enhancements coming to the customer portal.

Content Manager Desktop is only available on Windows (which creates extra steps for Mac users like myself) but with their new Cloud system I need to open Content Manager Desktop less frequently.

Nate M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

FWI in higher ed

Publié le 2019-01-14

In higher education, we're trying to improve the student experience so that we can attract and...

In higher education, we're trying to improve the student experience so that we can attract and retain students. FWI helps to keep students engaged with what is happening on campus.

Avantages

The strongest aspect of FWI signage software is the ability to integrate with so many sources of data, including RSS, XML, SQL, and JSON. This has allowed us to greatly reduce the time spent manually managing sign content, as the signs update themselves as information is entered into our many different systems of record which serve as sources of content/data.

Inconvénients

The Content Manager Desktop application, as it exists currently, is Windows-only and is much too complex for a beginning user who will only need to make simple image/video content updates. The application is incredibly powerful and makes sense to a power user, but I'm glad to see the FWI Cloud content library start to become available to serve the needs of basic content contributors.

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FWi - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur FWi.

Types de licences disponibles pour FWi :

  • À partir de:
  • Version d’essai gratuite: Non disponible

Utilisateurs habituels du produit FWi :

51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles FWi est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par FWi :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant au produit FWi :

Facebook for Business, Google Calendar, Instagram, Microsoft SharePoint, Salesforce Sales Cloud, Twitter

Ressources d'aide disponibles pour FWi :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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