Prospect CRM

Prospect CRM
En savoir plus sur Prospect CRM
Prospect est une plateforme de gestion de la relation client CRM sur le cloud conçue pour aider les grossistes, les distributeurs et les fabricants à gérer leurs opérations commerciales. Prospect offre des diverses fonctionnalités CRM clés telles que la gestion des contacts, les modèles d'e-mail, le suivi des interactions, la gestion de tâches, les pipelines de leads, les devis, les informations et plus encore.
Prospect permet aux utilisateurs de prendre des commandes et de lancer des processus de back-office directement sur le terrain à l'aide d'une interface centralisée. La plateforme comprend un système intégré de cas d'assistance, qui permet aux équipes d'enregistrer les problèmes des clients et de les partager avec les équipes respectives pour prendre des mesures en temps réel. Prospect fournit également aux utilisateurs des informations et des mises à jour sur les statuts, les notes et le contenu des e-mails dans un calendrier d'activité basé sur les conversations.
Prospect est fourni avec une API (Application Programming Interface) ouverte qui permet aux utilisateurs de modifier le système et de l'intégrer à plusieurs applications tierces telles que Xero, Unleashed Software, TradeGecko, DEAR Inventory, Cin7, Sage 50, Pegasus Opera, Access Dimensions, Exchequer, SAP, Office 365, Zapier, Zing Respond, Intercom, 3CX et plus encore.
Images





Prospect CRM ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
NetSuite

HubSpot Marketing Hub

sales-i

Sage CRM

Avis
Vous avez déjà Prospect CRM?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Textile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
a well controlled CRM
Publié le 2023-05-24
helps sales growth and better designed management in sales teams, thus improving the experience for...
helps sales growth and better designed management in sales teams, thus improving the experience for customers
Avantages
You can have a better administration of assets, orders, quotes, inventory and contractsits price is cheap and fairIts quality of customer service is correct to resolve doubts instantlyits operation and performance is of good quality
Inconvénients
Objectively I have not found any type of failure that makes me consider a change or something that I dislike
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simoda
Publié le 2023-09-28
Great, what it does it does well
Great, what it does it does well
Avantages
Prospect is intuitive and easy to use. The customer support is very helpful and capable
Inconvénients
lacks PO element to tie the whole Sales order process together

- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
This software makes things take longer, not less time
Publié le 2020-12-01
It is a decent piece of software for those who need the features it offers, but for those who just...
It is a decent piece of software for those who need the features it offers, but for those who just want to create quotes and orders it increases rather than reduces your workload.
Avantages
The structure/hierarchy of contacts (company, division, contact) is helpful.
Inconvénients
The software has a very "Microsoft Excel" feel about it completing any task takes a few seconds longer. Over time, the seconds add up. We were previously using Unleashed to add and process orders but switched to Prospect which then sends the orders to Unleashed. Instinctively, Unleashed is much faster and easier to use and our staff choose to use Unleashed directly instead of Prospect. For example, we could previously create a quote and download it as a PDF instantly. We now have to open a Word document, then save the word document as a PDF, find the PDF in a folder on our computer etc. When we accept a quote we routiely wait up to 30 seconds for the quote to go through to Unleashed as an order. Managing products in Prospect isn't easy - a large user unfriendly Excel spreadsheet. We had a problem of duplicate products and incorrect product codes syncing from Unleashed and have still not resolved this.
Réponse de The Access Group
Hi Chris,
Thanks for your feedback, and the five stars you gave for our customer support - we appreciate that. But we also appreciate you taking the time to provide details of your challenges. I have spoken to our Support team on your behalf, and there are definitely faster ways for you to perform some of the tasks you've listed, including fully automated PDF'ing of quote documents. However, to make sure you're getting the most from the system, a senior member of our Customer Success team will be reaching out to you shortly.
Thank you again,
The Prospect Team
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best CRM for Enterprise Solutions
Publié le 2023-03-17
Moderate -advanced user, tracking a network of dealers and overseeing regional sales for a world...
Moderate -advanced user, tracking a network of dealers and overseeing regional sales for a world distribution tech firm.
Avantages
Ease of use, adaptability and well-versed software that is great for all levels, beginner to advanced. Toos out the money yo might spend on training, you barely need it with Prospect! I have used multiple CRM platforms in my career and find them all to be buggy and unstable. Prospect takes a handle on self-learning at times, catching flaws before you can make them happen. In the end, as long as the person knows how to build contacts and close an opportunity, you are going to still end up with a great enterprise sales forecasting tool. Anyone could pick this up and run with it, making it the best CRM for large corporations who might need to adjust for different learning environments on each user.
Inconvénients
The ability to mask internal resources. The point of a CRM is to share how we are all doing, creating proper forecasting to the sales team, not just management. With this feature on, the sales team might be blind until the next update.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great product even for a service lead client
Publié le 2023-05-26
It has been a lifesaver for us as a service lead business and the team have really assisted to make...
It has been a lifesaver for us as a service lead business and the team have really assisted to make it work for us although the platform is ideally for a stock based business. Thankyou for all the great support, the platform has made my job so much easier From [sensitive content hidden]
and Roxanne - MDEL
Avantages
Easy to use, everything is trackable and you can assign tasks and follow up's which are great. The task section is easy to read and I personally use it as a to do list
Inconvénients
As far as we are concerned it does everything we need it to at this stage
Prospect CRM - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Prospect CRM.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Prospect CRM?
Types de licences disponibles pour Prospect CRM :
- À partir de : 161,00 £/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Prospect CRM?
Utilisateurs habituels du logiciel Prospect CRM :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Prospect CRM est-il disponible?
Langues dans lesquelles Prospect CRM est disponible :
anglais, français, néerlandais, suédois
Q. Prospect CRM prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Prospect CRM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Prospect CRM peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Prospect CRM :
Cin7 Core, Cin7 Omni, Katana Cloud Inventory, Microsoft 365, Microsoft Power BI, QuickBooks Online, Unleashed, Xero, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Prospect CRM?
Ressources d'aide disponibles pour Prospect CRM :
Service client/courriel, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Prospect CRM.