En savoir plus sur CustomerLabs CDP

CustomerLabs CDP est une plateforme de données client sans code qui aide les spécialistes du marketing, du e-commerce, du SaaS et du B2B à suivre, identifier, segmenter, synchroniser et analyser leurs données client. La plateforme aide les spécialistes du marketing à gérer des campagnes personnalisées sur divers canaux sans dépendre d'une équipe de développeurs.

Suivez et collectez les données client de votre choix depuis votre site web, application, CRM, messagerie en ligne, portail de service et canaux hors ligne. Avec la résolution d'identité, vous pouvez cartographier les utilisateurs anonymes et leurs activités sur toutes les plateformes pour obtenir une vision complète de votre base de clientèle. Créez des segments clients basés sur le comportement, les données démographiques et les caractéristiques des utilisateurs pour déclencher des messages opportuns sur tous les canaux. Vous pouvez intégrer et synchroniser de façon transparente ces données client avec vos outils marketing existants tels que Google Analytics, Google Adwords, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive, Zapier, Facebook et plus de 180 outils en temps réel.

Soutenez vos décisions marketing en saisissant des données client précises avec CustomerLabs CDP.

Options de tarification dès :

99,00 $ US/mois

  • Version d’essai gratuite
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Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Allemagne, Inde, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Capture website visitor behavior using Action Recorder
Unify customer data from your marketing, sales, service and offline channels
Get an overview about your target company and contacts in one place
Identify anonymous users and map their behavior across channels to create a 360 degree customer profile
Create custom segments on the fly to get answers to your marketing questions
Sync your standardized customer data to your existing marketing tools. CustomerLabs CDP integrates with more than 180 tools.
Get the insights you need to optimize your ecommerce store.
Group similar users and monitor their progress over time.
Credit the exact touchpoint that influenced conversion. Choose the attribution model that gives the maximum insights to optimize your marketing efforts.
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Vidéo de CustomerLabs CDP
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Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Capture website visitor behavior using Action Recorder Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Unify customer data from your marketing, sales, service and offline channels Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Get an overview about your target company and contacts in one place Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Identify anonymous users and map their behavior across channels to create a 360 degree customer profile Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Create custom segments on the fly to get answers to your marketing questions Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Sync your standardized customer data to your existing marketing tools. CustomerLabs CDP integrates with more than 180 tools. Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Get the insights you need to optimize your ecommerce store. Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Group similar users and monitor their progress over time. Capture d'écran pour CustomerLabs CDP : Credit the exact touchpoint that influenced conversion. Choose the attribution model that gives the maximum insights to optimize your marketing efforts.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour CustomerLabs CDP : 33

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des comportements
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de clients
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Conformité RGPD
  • Correspondance et fusion
  • Données en temps réel
  • Gestion de l'e-commerce
  • Géociblage
  • Intégration de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Optimisation des taux de conversion
  • Personnalisation
  • Profils de clients
  • Qualification de leads
  • Rapports de trafic web
  • Rapports et analyses
  • Saisie et transfert de données
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des références
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Web analytics
  • e-mail marketing

Alternatives

Synerise

5
Alternative n° 1 à CustomerLabs CDP
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.

monday.com

4,6
Alternative n° 2 à CustomerLabs CDP
monday.com est un outil de collaboration et de gestion de projet conçu pour vous aider à tout gérer. Créez des...

SALESmanago Marketing Automation

4,5
Alternative n° 3 à CustomerLabs CDP
SALESmanago est le seul CDXP (Customer Data & Customer Experience Platform) sans programmation, optimisé par IA,...

WebEngage

4,6
Alternative n° 4 à CustomerLabs CDP
WebEngage, cloud marketing B2C pour un engagement multicanal des utilisateurs via e-mails, SMS, notification...

Avis

Note globale

4,6 /5
(11)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d’utilisation
4,2/5
Support client
5/5

Vous avez déjà CustomerLabs CDP ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

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Taylor B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Incredibly Powerful and Highly customizable

Publié le 2019-09-19

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and...

Amazing customer service and overall experience! Very pleased with the capabilities of the tool and the outstanding support provided by the team behind it.

Avantages

CustomerLabs provides us with a flexible, powerful alternative to both Google Tag Manager and Segment, allowing us to identify and track events across our event registration site with ease. Using their Action Recorder, we were able to quickly tag and identify core events (user registration, ticket selection, purchases, etc) and can now use that data to provide a better experience to our customers, while also more effectively retargeting those users who didn't complete the registration process, something that would have been nearly impossible with the event platform on its own.

Inconvénients

Very few dislikes, though there is a small learning curve as one gets familiar with the software and its workflow. However, the team at CustomerLabs provided some of the best support and handholding I've ever experienced from a SaaS provider, and they were able to help us get up and running within the first day we put CustomerLabs to work.

M R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Highly recommended tool for no-code server side conversion event implementation

Publié le 2021-03-02

Moving onto Customerlabs has helped me focus on Strategy & Execution and not to worry about...

Moving onto Customerlabs has helped me focus on Strategy & Execution and not to worry about spending more time on data collection. Meaningful decisions are being made with customer information being unified onto one single platform. Being a non coder, CustomerLabs reduced my dependency on developers and data analysts, which in turn helped me focus on my campaigns.

Avantages

Perfect tool for non coder like me to implement server side conversion events specially with the new iOS update and Google no roll out of cutting Third-Party Tracking Pixels to work directly on Chrome. Their customer support and on-boarding has been top notch. I would have been lost without their team's untiring support.

Inconvénients

Looking forward to an improvement in UI/UX. For not so expert like me I wish to see more implementation and use case videos.

Ale R.
Note globale
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

amazing app for tracking event when you are a coder

Publié le 2018-06-06

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track...

Tracking actions and event for get real info about what happen in your shop or landing page. Track convertion and send info to your apps.

Avantages

You can setup event so you can improve your convertion.

Action recorder for customer labs help you to do this if you are not a developer. this is a pain and this save alot of time

A MUST TOOL FOR ECOM or DIGITAL MARKETER

- You can setup the tracking code really easy
- Integrate with like FB or Adword
- You can track event and send the info to other services

Today tracking the convertion and the action on your site is key for traking how your site/convertion is working.

INSANE SUPPORT.

One of the best support i talk. They take the time to help you so u can get this up and running smoothly!

Inconvénients

Action recorder is pretty simple but they need to fix some detail, could be really more simple

- improve the UX kind confusing
- i dont like the design
- make more easy or accesible .

Example there is a hand you need to click to select the element, but is your first time you miss it because the design.

Is easy to setup, but with some clear instruction or steps should be more easy!!!
Also they need to add tutorial because most of the people dont get this tool is really good or how to use it.

I dont like they count all the pageview like event, so you need to exclude theurl or you get your limit exceed.

With some small fix it this is cold be one of the top secret tool for digital marketer.

Tracking what happen in your site, shop or landing page is key, and Action Recorder help you to get that info

Thomas P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Super easy to use and powerful

Publié le 2019-09-04

Avantages

It saves a lot of development time - instead of having our developers define each event, we were able to do so ourselves using the action recorder. Then we watch the events come in - it's super awesome! Now, as with any software, there is a bit of a learning curve because there are many different events, and each one of them are defined slightly differently in each individual case. The customer support at Customerlabs has been absolutely fantastic in helping us set this up and they have been very responsive. We highly recommend this product.

Inconvénients

There really are very few cons; if I had to name one, it could be that there is no mobile SDK that could be used. I'm not a developer, so I don't know if this even is possible, but it would have been absolutely amazing to go through the same steps as I can currently go through with the action recorder but for a mobile app.

Réponse de CustomerLabs

Thanks very much Thomas. This motivates us a lot. Thanks for taking time to review us.

Gary S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Fantastic Tool If Conversion Tracking If Your Are Not a Developer

Publié le 2018-11-21

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding...

Good tool overall if you like tracking conversion data on your site and don't have a lot of coding knowledge or have a developer at your disposal.

Avantages

While Google Analytics gives you lots of conversion tracking options, some features are not available or if they are, can be very difficult to setup unless you have a knowledgable developer on hand. Action recorder let's you track button clicks, add to carts, prfile creations, etc, without having the need to do comlicated coding on the site. They also integrate with lots of 3rd party tools to pass the data to your other software.

Inconvénients

They should be more generous with the # of integrations on the paid plans.

Réponse de Customerlabs

Many thanks Gary, appreciate it.

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CustomerLabs CDP - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CustomerLabs CDP.

Types de licences disponibles pour CustomerLabs CDP :

  • À partir de: 99,00 $ US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Version d’essai gratuite: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de CustomerLabs CDP.

Utilisateurs habituels du produit CustomerLabs CDP :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles CustomerLabs CDP est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par CustomerLabs CDP :

Applications s'intégrant au produit CustomerLabs CDP :

Drift, Facebook, Freshworks CRM, Google Ads, Google Analytics, Instapage, Intercom, LeadPages, Magento Commerce, Managed WooCommerce, Mixpanel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shopify, Shopify Plus, Unbounce, WooCommerce, Zapier, Zoho CRM

Ressources d'aide disponibles pour CustomerLabs CDP :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat

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