En savoir plus sur Operto Teams

VRScheduler est un logiciel de gestion de la location de vacances et du ménage qui permet aux gestionnaires immobiliers, aux entreprises de nettoyage, aux entreprises de services de cuves thermales et aux propriétaires de location de vacances de rationaliser la planification des tâches et des employés à l'aide d'un calendrier de planification par glisser-déposer avec équilibrage de la charge de travail et code couleur. Conçu pour automatiser les opérations de location de vacances, VRScheduler prend en charge l'importation automatique de réservations, la génération de tâches, les notifications d'achèvement, les rapports, les alertes et les listes de contrôle.

VRScheduler organise toutes les données de location de vacances, offrant aux utilisateurs un accès centralisé aux informations sur les tâches, les employés, les fournisseurs, les problèmes et le flux de travail de la propriété. Le tableau de bord des activités présente les tâches les plus importantes aux utilisateurs en un coup d'œil, tandis que le calendrier principal leur permet de visualiser toutes les activités de location, dans l'ensemble de leurs propriétés. Le calendrier de VRScheduler permet aux utilisateurs de savoir quelles tâches sont planifiées, qui est affecté à chaque tâche et à quel moment. Le calendrier enregistre également des notes sur les dommages matériels, la maintenance, les dates de réservation, etc.

Les tableaux de bord des employés compatibles avec les appareils mobiles permettent au personnel de conserver des notes et des listes de contrôle, ainsi que de consigner tout dommage, entretien ou perte d'objets trouvés à partir de tout appareil mobile. La technologie de suivi des problèmes et les règles de création de tâches permettent aux utilisateurs d'automatiser les activités de gestion des problèmes et des tâches. Avec les règles de création de tâches, les utilisateurs peuvent automatiser des tâches dans des situations telles que le nettoyage à l'arrivée, les nettoyages en profondeur tous les 6 mois, les vérifications de l'inventaire, etc. Les importations iCAL permettent aux utilisateurs d'importer des réservations directement à partir d'un logiciel de réservation, notamment Airbnb, HomeAway et LiveRez.

Options de tarification dès :

7,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 223 autres

Langues

anglais

Options de tarification dès :

7,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

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Operto Teams Logiciel - 1
Operto Teams Logiciel - 2
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Operto Teams : 31

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des réservations
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Historique des services
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Notifications en temps réel
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Rapports et statistiques
  • Relevés de propriétaires
  • Rendez-vous récurrents
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Alternatives

Hostfully Property Management Platform

4,2
Alternative n° 1 à Operto Teams
Hostfully Property Management Platform est une solution basée sur le cloud conçue pour aider les entreprises de...

Properly - Un nettoyage impeccable

4,7
Alternative n° 2 à Operto Teams
Les outils et le marché pour le meilleur nettoyage de vos annonces de location saisonnière

QuickBooks Time

4,7
Alternative n° 3 à Operto Teams
TSheets est un service en ligne de gestion du temps et de la main-d'œuvre qui permet aux utilisateurs de gérer leur...

Service Autopilot

4,2
Alternative n° 4 à Operto Teams
[Nouveau] Maintenant avec des fonctions d'automatisation. Développez l'entreprise dont vous avez toujours rêvée....

Avis

Note globale

4,9 /5
(96)
Rapport qualité-prix
4,9/5
Fonctionnalités
4,9/5
Simplicité d’utilisation
4,7/5
Support client
4,9/5

Vous avez déjà Operto Teams?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 96
Chelsey
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

World of Difference

Publié le 2022-02-02

We have found VRScheduler to be exceptional to our success in the vacation rental industry. We love...

We have found VRScheduler to be exceptional to our success in the vacation rental industry. We love to see the quick customer support and ease of use for staffing to submit problems to us. It has truly changed how we function for the better.

Avantages

We had originally been using the built-in software for housekeeping that we use for our property management. There was a plethora of issues resulting in confusion, missed cleans, lots of wasted time for me to schedule each week etc. We found VR scheduler based off of the recommendations of our other local management teams and it has made a world of difference. We are able to efficiently schedule a multitude of tasks and know that scheduling conflicts will be notified to us and reset visually to avoid missed tasks etc.

Inconvénients

I would appreciate more prerecorded video walk-thru of how to do certain things since I need more of a step-by-step instruction to understand what each thing does. It is a very detailed software so it can almost be too much information for me without someone walking thru it with me. That is more of a personal preference on my end that may also be helpful for others. I also would really like to see an APP for ease of use for our staff since we do work very rurally and our service is spotty at best.

Réponse de Operto Guest Technologies

Thank you for writing a review of VRScheduler. We are so happy to hear that it is helping your business to be more efficient. I have passed n your suggestions to create more tutorial videos. Hopefully, we can have this for you in the future. Please recommend us to your friends and colleagues.

Lisa
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Perfect software for scheduling your staff for your Vacation rental management Company!

Publié le 2018-09-12

My experience is fantastic. I am so relived we finally found a software program for scheduling...

My experience is fantastic. I am so relived we finally found a software program for scheduling staff and guest needs that actually works. Our company has about 130 plus properties. This company is great to work with and has been more than accommodating to us and has been constantly improving anything brought to there attention. I have looked for over 4 years and use to manually do all the schedules and payroll. This saves time, it makes sure things get done, it creates a lot more structure, puts you more on auto pilot, can customize things to fit your company needs. My staff loves it also. I don't know what I would do with out it now that I am in it completely!

Avantages

It puts my mind at ease knowing I can rely on this program. Everything that pops up moment to moment gets scheduled in ASAP, this way nothing is missed. It is integrated with our reservation system and everything is kind of on auto pilot. The owner is awesome to work with and very accommodating. This is a very workable system.

Inconvénients

Could use a APP on this program. I also would like when I inactivate employees on the VR, if it would delete them altogether and maybe be able to pull up in a archive folder instead. That way won't loose their info, but its out of the way for when you run reports . Same thing with starting a new property, can archive or delete old rules to not have to scroll though. Nothing major.

Réponse de Operto Guest Technologies

Hi Lisa,
Thank you for your review of our vacation rental software. We are so happy it is working for scheduling your staff.

Thanks too for your feedback regarding the filtering and archiving. We will improve this area and get back to you directly.

Cheers,
VRScheduler

Lili
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Excellent Client Services, Favorable Features

Publié le 2019-07-31

CSR did an amazing job at training our team and continues to provide outstanding support. She is...

CSR did an amazing job at training our team and continues to provide outstanding support. She is responsive and gives us a sentiment that she truly cares for her clients. More so, VRS has definitely added value to our guest services protocol - hope our requests can be successfully integrated as well.

Avantages

Love how ways it is to set up and how user friendly program is - training the team was relatively easy.
Perhaps best part of VRS is diligence of client services.

Inconvénients

There's some specific requests we'd like to see being:
1. Ability to capture and report any reviews and ratings from guests' OTAs into VRS: particularly cleans. We'd like to correlate cleaning reviews to the cleaner for performance metrics and employee recognition
2. See who assigned the task
3. Ability to have team add cleaner from third-party cleaning company without an administrator
4. Ability to connect to Your Welcome Tablet and communicate any late check out requests

Réponse de Operto Guest Technologies

Hi Lili,

Thank you for your review!

We are very happy to hear that you are pleased with our Customer Support Team, and ease of setup.

In regards to your list of requested functionality, thank you for your feedback, and although VRScheduler does not offer functionality that pertains to the guest side of the industry, I do like your idea of tracking quality control in the system and will present it to our Development Team.

We know our customers are very busy, so thank you again for finding time in your day to write this review.

Elaina

Tyler
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A great all-in-one tool for small and large businesses

Publié le 2020-01-02

VRS has been an amazing tool when coordinating our housekeeping teams and schedules. Virtually no...

VRS has been an amazing tool when coordinating our housekeeping teams and schedules. Virtually no bugs and customer support [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been prompt and extremely helpful.

Avantages

Detailed multi-calendar allows us (and our teams in the field) to easily visualize 100+ properties from a single, birdseye view.

Task management automations are easy to setup for housekeeping.

Inconvénients

Limitations with invoice creation and quality of the API connection with our Property Management Software. Overall, the system works just fine but we wish VRS had a few more tools to connect our tasks with our maintenance pipeline and revenue.

Alternatives envisagées 

Breezeway

Pourquoi passer à Operto Teams

Cheaper and easier.

Réponse de Operto Guest Technologies

Hi Tyler,
Thank you for your 5-star review of VRScheduler!

In regards to your requests, I have good news. We currently have invoicing via stripe in Beta, and will have an API available and a connection with Zapier that will provide the connections by the end of this quarter. I will reach out directly to dicuss.

Thanks again for your amazing review!
Jill

Toni
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very happy with VRScheduler

Publié le 2021-01-14

We have definitely been saved many times by VRScheduler with cleanings being arranged/set up for...

We have definitely been saved many times by VRScheduler with cleanings being arranged/set up for last minute bookings as well as property inspections being set up/arranged prior to check ins!

Avantages

We love how customizable it is to our business and the integration went easily with Ownerrez. It automatically arranges cleanings/inspections which helped free up A LOT of time. We are able to put specific instructions/requests for each property for the cleaner so nothing gets missed. Customer service is always nice, helpful and respond in a timely manner.

Inconvénients

It takes a bit of time to update the system once a change is made.

*We wish there was an SMS messaging system we could send out to our vendors/cleaners regarding last minute changes/notes they need to be aware of.

Réponse de Operto Guest Technologies

Dear Toni
Thank you so much for your great feedback. We are delighted to have another satisfied customer and love how easy our system was for you to implement and how timesaving and efficient it has proven to be for you.

With regards to an SMS messaging system, we have recently added a Slack integration. I will reach out to be sure you know how to implement this piece.

In the meantime, please stay safe and if we can assist you with anything VRScheduler related then just give us a shout.

Kind regards and stay safe
Jill Mason, CEO VRScheduler

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Operto Teams - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Operto Teams.

Types de licences disponibles pour Operto Teams :

  • À partir de : 7,00 $ US/mois Voir les tarifs
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Operto Teams :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Operto Teams est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Operto Teams :

Applications s'intégrant à Operto Teams :

365villas, Apaleo, Beds24, Booking Automation, BookingSync, Bookster, Cloudbeds, Escapia, Guesty, Guesty For Hosts, Hospitable.com, Hostaway, Hostfully Property Management Platform, JetStream, Kigo, Lavanda, LiveRez, Lodgable, Lodgify, Lodgix, Mews, MyVR, Newbook, OwnerRez, RNS Timeshare Management Software, Rentals United, Smoobu, Tokeet, Uplisting, V12, WebRezPro, Zeevou, eviivo

Ressources d'aide disponibles pour Operto Teams :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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