
Zenbooker
En savoir plus sur Zenbooker
Zenbooker est un outil de réservation et planification de rendez-vous en ligne pour les entreprises de services à domicile, qui propose le suivi des disponibilités, le traitement des paiements et l'intégration des réservations à un site web. En offrant les outils nécessaires à la création d'une plateforme de réservation en ligne, à la gestion des disponibilités, à l'affectation de tâches aux employés et au traitement des paiements par carte de crédit, Zenbooker permet aux clients de réserver des services à domicile en libre-service.
Zenbooker fournit de nombreux outils (notamment un créateur de sites web de réservations personnalisés et des widgets personnalisés à intégrer aux sites web professionnels existants afin d'aider les entreprises à créer une expérience de réservation personnalisable) conçus pour répondre à leurs besoins en matière de services à domicile. Les clients peuvent s'aider du site web de réservation pour consulter les disponibilités, les devis en temps réel pour les services qu'ils ont sélectionnés et l'emplacement de leur choix, grâce à un outil de recherche prédictive intelligent. Les entreprises peuvent configurer des zones de service au moyen d'un outil de carte afin de définir des frontières et empêcher les clients de réserver des services en dehors de cette zone.
Une fois les réservations effectuées, les administrateurs peuvent affecter des tâches aux membres de l'équipe en fonction de leurs compétences et disponibilités, grâce à l'outil de calendrier qui affiche les missions à venir de chaque membre de l'équipe. Les employés peuvent accéder à leur emploi du temps avec leurs identifiants de connexion réservés au personnel et prendre connaissance du site d'intervention avec Google Maps.
L'application Zenbooker envoie des confirmations et rappels par SMS aux clients, tandis que les employés peuvent informer les clients de leur heure d'arrivée prévue avec un SMS indiquant "en chemin". Des profils sont générés pour chaque client, qui comprennent des informations relatives à l'historique de rendez-vous, à l'historique de missions et des coordonnées. Afin de faciliter les paiements en ligne par carte de crédit, Zenbooker s'intègre à Stripe.
Images



Zenbooker ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Housecall Pro

Acuity Scheduling

Jobber

Square Appointments

Avis
Vous avez déjà Zenbooker?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The best scheduling software for mobile businesses
Publié le 2022-03-01
Avantages
Very user friendly, appealing design, pretty much everything is modifiable and of course that it is very inexpensive.
Inconvénients
The responses from the customer support was slow in the beginning but the response time is much faster now.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
One of the greatest hidden GEMS! Great Software!
Publié le 2023-02-09
100/10 I recommend for every business on the same field
100/10 I recommend for every business on the same field
Avantages
So much features on Zenbooker , Easy to use, user friendly, my clients book recurring cleaning in a few minutes in a safe way. their support is fast and very helpful replied to my question within 2 minutes time.I suggest this for every cleaning company small or big , this software will grow your business and build trust within your clients.
Inconvénients
After I tried a lot of booking software like Booknetic, Latepoint, Housecall Pro, Simplybook.itNone of them have this UI / UX None of them have so many options and customisation on your appointments.The recurring system that they have is absolutely perfect it add endless recurring appointments until the customer cancel it or until you as admin stop it. This help my business have continued payments from customers and have their home cleaned more often.I suggest this hidden gem software to any cleaning business owner.
Alternatives envisagées
SimplyBook.mePourquoi choisir Zenbooker
Options on Zenbooker are more useful for my business than any other booking softwarePourquoi passer à Zenbooker
They don't have the option in Simplybook.it for clients when they book reccuring appointments they have to pay all appointments at once. one appointment for me it cost 240$ what client want to pay 2400$ for 10 appointments at once? No one- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
Beautiful booking software, but lacks customer support and features
Publié le 2021-02-15
Despite having great initial features, a beautiful booking form and simple functionality for...
Despite having great initial features, a beautiful booking form and simple functionality for customers, they have unresponsive support, no updates on any future software changes and appears that the team went MIA on the software (there has been no news, blog posts or even responses). Overall, if you're in business and have customers, I don't recommend until they fix their lack of support and professionalism. Otherwise, you'll be taking a risk on a software that could end tomorrow.
Avantages
This software is great out of the box. The UI/UX is clean, easy to use and can be integrated on any website. You can customize the form to your liking, including any services your business offers and add-ons. It can lead to higher-conversions as the booking software is simple and elegant, unlike competitors. The initial features are are a must for any contract business, automatic follow-ups (to your employees and customers who book), customer CRM w/ notes, ability to add and restrict zip codes (which is great), uses Stripes as a payment processor- allowing you to accept all major credit cards and real-time pricing.
Inconvénients
The biggest issue with the software is the lack of customer support and development of more advanced feature. When asking questions to their customer support, they are unresponsive to any questions. It's as if they abandoned the software and went MIA (Missing In Action). The way Zenbooker handles customer support is unprofessional for a booking software, especially when business owners are reliant on your software to keep their business afloat. As of 02/21, I still have received a customer support reply and it has been over a week.
The other issue is, they don't have any API integrations; so you cannot use any of your popular payrolls without headache or CRM for advanced management. There is no team management (as of yet) and has been no news on any new software to come. You're basically left with their software out-of-the-box features and that's it. The date of writing this review (02/2021), the last software update was 8-months ago.
- Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Fantastic Concept ut just too slow
Publié le 2022-11-13
Overall, I chose this software because it literally did everything I needed it to (apart from...
Overall, I chose this software because it literally did everything I needed it to (apart from accounts integration) fantastic booking syste, great field sales management and even managed payment and reviews. All this is taken away by an incredibly slow server which makes it all a little useless.
Avantages
This is the only product I have found for field sales that bring in the front end booking system and enables me to fully automate the entire process from booking a customer on the site to managing the field sales process. The build options are very flexible and links up to the website well. There is some limited tracking analytics and I'm able to finish the booking by going to an external confirmation page on my website which enables me to use google tracking for better conversion tracking.
Inconvénients
The biggest problem with this product is the speed. The site is so slow that I think it is actually causing customers to leave and will likely make all the great things this product offers useless. Also, the mobile access whilst it has great features the combined fact that it is just a webpage and not an app, means that it constantly needs to reload which takes forever because the server is so slow.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Glad I found Zenbooker!
Publié le 2021-04-06
Avantages
Zenbooker is thoughtfully designed with a great-looking UI. It's very easy to setup and use. The developer has been impressively responsive to my feedback and has implemented several features I've requested over the past few months. Pricing is flat-rate and affordable (no paying per user or paying extra for certain features).
Inconvénients
It's load times need to be improved. Sometimes its slow to the point that our end users think it's not working. Hoping for a solution to this soon.
Pourquoi passer à Zenbooker
I tried over 10 different booking platforms, and Zenbooker has the best front-end user experience out of anything I tested. Many other platforms treat online booking as an afterthought, whereas Zenbooker places emphasis on the importance of a clean, thoughtful, and highly customizable booking solution from the very beginning.Zenbooker - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Zenbooker.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Zenbooker?
Types de licences disponibles pour Zenbooker :
- À partir de : 29,00 $ US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Zenbooker?
Utilisateurs habituels du logiciel Zenbooker :
Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues Zenbooker est-il disponible?
Langues dans lesquelles Zenbooker est disponible :
anglais
Q. Zenbooker prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Zenbooker :
Q. Avec quelles applications Zenbooker peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Zenbooker :
Google Maps, Stripe
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Zenbooker?
Ressources d'aide disponibles pour Zenbooker :
Service client/courriel, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Zenbooker.