RepeatRewards

Une plateforme exhaustive de marketing et fidélisation des clients

En savoir plus sur RepeatRewards

RepeatRewards est une plateforme de gestion de la fidélisation des clients et du marketing sur plusieurs canaux conçue pour aider les entreprises de nombreux secteurs d'activités (commerce de détail, restaurants, pharmacies, prestataires de services corporels) en matière de création et de maintien d'une base de clientèle fidèle. Le logiciel peut être utilisé par des franchises ou des entreprises indépendantes, avec une assistance pour de nombreux types d'endroits, avec des outils d'automatisation de campagnes, de suivi des activités des membres, de marketing multicanal, etc.

RepatRewards permet aux clients de s'inscrire à des programmes de fidélité en magasin, en ligne, par SMS ou via une application mobile, tout en proposant des balises clés et des cartes d'adhésion personnalisées. Les activités des membres peuvent ensuite être suivies via des applications mobiles, des terminaux autonomes ou des systèmes de caisse intégrés, en permettant de récompenser les membres selon leurs dépenses ou fréquences de visites. Des applications mobiles personnalisées permettent aux membres de s'inscrire à des programmes de fidélité, de consulter des offres spéciales, d'accéder aux promotions, de jouer à des jeux, de s'engager sur les réseaux sociaux pour gagner des récompenses, etc. Les entreprises peuvent utiliser des applications pour envoyer des messages automatisés aux membres à proximité grâce à la fonctionnalité de géorepérage, transmettre des notifications push aux clients après leur visite en magasin, promouvoir les événements à venir et alerter les clients à propos d'offres expirant prochainement.

RepatRewards comprend également des outils de marketing multicanal, ce qui permet aux utilisateurs de diffuser des campagnes ciblées vers des segments de clientièle par e-mail, SMS, courrier ou application mobile. Automatisez les promotions d'événements tels que les anniversaires des clients, les vacances, les campagnes d'appréciation de la clientèle ou les tirages au sort. Les campagnes individuelles peuvent être suivies via le tableau de bord mobile et le portail web à l'aide de codes de promotion traçables spécifiques à l'offre pour permettre aux utilisateurs de calculer le ROI (retour sur investissement) de chaque campagne.

Options de tarification dès :

69,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

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Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

69,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour RepeatRewards : 25

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Cartes de fidélité
  • Communication multicanal
  • Distribution de courriels
  • Données en temps réel
  • Enquêtes clients
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des courriels
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Profils de clients
  • Rapports et analyses
  • Segmentation
  • Suivi de l'activité des clients
  • Système de fidélité sans carte

Alternatives

Salesforce Experience Cloud

4,3
Alternative n° 1 à RepeatRewards
Application communautaire pour grande entreprise qui permet aux organisations de créer des communautés pour connecter...

Kangaroo

4,6
Alternative n° 2 à RepeatRewards
Kangaroo Rewards est un programme de fidélisation numérique doté d'une technologie de marketing automatisée qui permet...

Novus Loyalty

0
Alternative n° 3 à RepeatRewards
A comprehensive platform that allows you to manage the entire loyalty program lifecycle efficiently.

Preferred Patron Loyalty

4,9
Alternative n° 4 à RepeatRewards
Preferred Patron fournit des programmes de fidélisation des clients et de gestion des cartes-cadeaux aux entreprises de...

Avis

Note globale

4,5 /5
(172)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,3/5
Support client
4,6/5

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5 avis affichés sur 172
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

We LOVE using RepeatRewards!

Publié le 2018-10-09

We will continue using RepeatRewards to track our customers' purchases and rewards -- it's fun and...

We will continue using RepeatRewards to track our customers' purchases and rewards -- it's fun and easy to use overall!

Avantages

RepeatRewards makes it easy for our customers to earn loyalty points and gift certificates for our store! It also makes it easy to compile information (such as statistics, age group, and frequent shoppers) to make it easier for us to advertise for their needs.

Inconvénients

It was a little difficult to figure out the software at first -- there are tutorials to use the product, however, we still had to figure out some of the features on our own accord.

CJ
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Def develops a deeper sense of loyalty amongst our customers

Publié le 2017-03-29

Whether they use their rewards is not the measure of a successful loyalty program. It's the...

Whether they use their rewards is not the measure of a successful loyalty program. It's the psychology of loyalty. Customers remind us if we forget to ask for their card. Others told us they were checking out at another franchise location, and left and drove to our location to be able to get their points. Our logo/virtual business card is in their wallet at all times so we stay front of mind every time they thumb thru their wallet. We are very happy with this program and wish the rest of our franchisees and better yet our franchisor would adopt the program, to help build brand loyalty overall.

Avantages

Ability to sort, organize, analyze, export, sync to constant contact and postcard direct mail programs. Address auto-updates. Lots of reports. Multiple user logins with various levels of access (ex: data entry only, vs admin etc). Options for terminal, web, or POS integration for use during the customer's transaction. Ability to link cards for multiple family members/employees.

Inconvénients

Some of the reports can be confusing to use/ read.

Réponse de Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We really appreciate it. We do have a customer facing app option with tons of marketing options for you to use with it as well as a tablet that you could choose to use to have members enroll themselves. Someone from our team will reach out soon with some information on this shortly. -RepeatRewards

Genn
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Rewards experience!

Publié le 2016-12-06

I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your...

I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your organization be the go-to person for your companies rewards. The system is pretty simple to use and signing up members is easy BUT I think in order to get the best bang for your buck repeat rewards need to rejuvenate their customer service, team. I think my company would utilize more of the product if we understood better the ways to make the system work more efficiently for our company. If you chose to utilize rewards in your company they definitely work but you must have a dedicated staff member who works the process weekly - it needs time and dedication. I would be thrilled if they would offer online tutorials on how to utilize some of the tools and implement changes.

Avantages

I like the ease of entering new members and some of the reporting is interesting to see. I do like that you can export into Excel any information / reporting.

Inconvénients

I don't like that I can't find "help" for areas that I don't utilize that would benefit my company. when I reach out to customer service I get quick links and walk through but I think with the technology they could have customers help themselves with more on-line how to - visuals are much better... I also feel like I'm only scratching the service of what the program has to offer which is frustration - I love companies that are pro-active and push me to see what other things the program has to offer.

Réponse de Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We really appreciate you taking the time to submit it. One of our team members here will be reaching out to your shortly to go over our services in more detail to discuss what may be a good fit to consider changing or adding to your program.
-RepeatRewards

Brandon
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

The website is so hard to use and navigate but I like the end results

Publié le 2017-08-16

Avantages

The end results are what I want. I like that my customers are being rewarded. It is easy to get them involved because we offer to put them in our system and they don't have to carry a card. I gave the features and functionality 2 stars because the features are great...the functionality needs some work.

Inconvénients

It is so hard to navigate. It's too big and too slow. I never go into it or use it the way I should because it's too overwhelming and I'm too busy to figure it out each time. I am absolutely confused on setting up the double points programs. The descriptions aren't easy to understand and I'm never confident in it. Right now our customers are told they have to show the clerk the email or notification and the clerk will give them double points. I just want them notified that we are having a double points event. They shouldn't need to show anything and my clerks shouldn't need to do anything. It should all be automatic. I am totally confused on how to set up specials in the app. I went through the training once, but don't use it enough to remember my way through it.

Réponse de Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! Your feedback is really important to us and I would like to talk to you more about it so I will be contacting you to see when you're available to do so. In regards to a couple of items below, I want to let you know that we have a new dashboard to make navigating the site easier and we are developing a completely new site as we speak which should be out in Q4 so we'll keep you in the loop. A support team member will be getting you the info on the dashboard as well.

In regards to the double points days and adding specials to the app- you can always just shoot us a quick email with what you want to do and we can take care of it or we are happy to show you this and provide some instruction if you want to do it yourself. We're here to help so please feel free to ask at any time.
-RepeatRewards

David
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The past few months the system has been huge improvements the that customer service is awesome!

Publié le 2017-06-13

EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries,...

EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries, and more on autopilot. Customer service is top notch and pricing for the service is well worth the ROI.

Avantages

It emails customers if that bounces auto postcards go out
Newsletter service I've started using recently is excellent the price is good, printed and eversion is sent. Color printed pricing is the best I've found.
The software is getting updated to easier reading and easier to use
Staff is outstanding easy to communicate with and good attitude.
I belive it's one of the most robust rewards system out thier.

Inconvénients

They are improving things as I write this so comparing it to the past and writing about the past would not be fair in my opinion.
Maybe having a POS system for Clothing that is integrated would be awesome and that would be the perfect world.

Réponse de Pro/Phase Marketing

Thanks for the review! We're glad you are enjoying the program and we are happy to hear you are excited about all the new features we came out with recently and are in development with currently! If you ever need anything at all, please do not hesitate to ask. -RepeatRewards

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RepeatRewards - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur RepeatRewards.

Types de licences disponibles pour RepeatRewards :

  • À partir de : 69,00 $ US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel RepeatRewards :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles RepeatRewards est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par RepeatRewards :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par RepeatRewards.

Ressources d'aide disponibles pour RepeatRewards :

Service client/courriel, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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