En savoir plus sur Better

Better est un logiciel de gestion de franchise conçu pour les franchisés et les franchiseurs. Offrant des outils pour gérer les clients, les commandes et les horaires de travail, ainsi que des opérations quotidiennes générales, Better vise à fournir une solution complète de gestion d'entreprise aux propriétaires de franchises multisites. Avec la possibilité d'une utilisation mobile et basée sur le cloud, Better permet aux utilisateurs d'accéder aux opérations commerciales et de les gérer n'importe où, n'importe quand, en utilisant des appareils mobiles ou des tablettes.
À partir du centre de contrôle, Better permet aux utilisateurs de gérer l'inventaire, la facturation et l'activité marketing, ainsi que de personnaliser les processus de marque et de flux de travail. L'intégration d'e-mails et les modèles personnalisables servent à aider les utilisateurs à générer et à envoyer des campagnes d'e-mail marketing. Intégrant la gestion des clients avec une fonctionnalité de glisser-déposer, Better est conçu pour améliorer et gérer considérablement les relations avec les clients des utilisateurs. La solution en marque blanche permet aux partenaires de maintenir la cohérence de la marque sur plusieurs sites franchisés.
Better est conçu pour permettre aux franchiseurs de gérer sans effort les pratiques et les processus commerciaux sur le réseau de franchise, ce qui inclut la gestion de plusieurs sites de franchise. Cet outil d'analytique complet et de filtres personnalisés permet aux utilisateurs de filtrer facilement les données et d'obtenir des informations sur les performances des franchises. Les franchiseurs peuvent également suivre les ventes, les finances et les redevances grâce à des capacités de reporting considérablement améliorées. Avec des autorisations personnalisables, Better garantit que les utilisateurs n'ont accès qu'aux informations dont ils ont besoin.

Options de tarification dès :

80,00 $ US/mois

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

80,00 $ US/mois

  • Version gratuite
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Better : 67

  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Estimation
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la formation
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des courriels
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches
  • Gestion financière
  • Historique des clients
  • Historique des services
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Logiciels CRM (gestion de la relation client)
  • Marketing par courriel
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification des tâches
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Stockage de fichiers
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des tâches
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives

WorkWave Service

3,1
Alternative n° 1 à Better
WorkWave Service est un logiciel pour interventions adapté aux entreprises de nettoyage de bâtiments résidentiels ainsi...

Housecall Pro

4,7
Alternative n° 2 à Better
Découvrez la manière dont cette solution peut vous aider à développer votre entreprise dès aujourd'hui : appelez...

Jobber

4,5
Alternative n° 3 à Better
Le logiciel primé de Jobber est idéal pour les entreprises de services à domicile qui souhaitent assurer le suivi des...

ZenMaid

4,6
Alternative n° 4 à Better
ZenMaid est le premier et le seul logiciel d'automatisation de marketing et de planification pour les services de...

Avis

Note globale

4,3 /5
(83)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d’utilisation
4,1/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà Better?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 83
Graham
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Did I mention Customer Support?

Publié le 2019-08-12

Every CRM end-user wishes for different features. BPRO works at delivering. They continually roll...

Every CRM end-user wishes for different features. BPRO works at delivering. They continually roll out new methods of platform interaction, never being satisfied with a status quo. They seek feedback. And, ultimately, their customer support and attitude are second to none. I would not use another platform even at half the cost.

Avantages

Visual data references; data links and work flow; email integration; multiple locations; document library; customer support; ability to alter role-based user access; email tracking; commitment to different ideations
of user interface

Inconvénients

Requires additional development to aggregate streams of our customer data to surface insights in making business decisions; credit card processing; multi-source lead capture

Réponse de Better

Hey Graham!

Wow! Thanks for taking time out of your busy schedule to write us this amazing review.

We are delighted to see that you enjoy our numerous features and continuous improvements. We absolutely love working with you and are happy you feel the same way.

Thank you for calling out our awesome customer support team. Our goal is to provide the best customer experience in the industry and we are glad that you feel that we meet that standard.

Manuel
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

Upgrading my customer relation management software.

Publié le 2016-05-31

I recently selected Bpro by the "Better Software Company". After many hours of testing different...

I recently selected Bpro by the "Better Software Company". After many hours of testing different CRM products available on the market, I found the software to be almost seamless in its function across different devices we use in the office or in the field. Most OTHER products tested had very limited access or functionality on mobile devices. With Bpro all the power and features available on a desk-top browser, are fuctional and accessible from almost any device you want to use. The ability to control levels of access by user was a feature not all products offered but is available with Bpro. The ability of the software to link to my Quickbooks accounting software has been huge time saving feature. The software flows logically and is a simple tile driven interface.

My personnel had no problem implementing the new software and switching over from old CRM. The software is extremely flexible and customizable as well. To make a long story short this is a well designed complete package CRM at an excellent price point.

Sounds great right! Well it only gets better...After a month now we have the system working seamlessly and it would not have happened with out the outstanding 5 star service and support offered by the team at "The Better Software Company". My expectations for the level of customer service I receive is already ridiculous but I have been blown away. The team at "The Better Software Company" have been, and are available almost 24 hrs a day to help us through this transition. They have literally change the way I view customer service I provide to MY customers.

If you are looking for the right software to help manage your company operations, you found it!

Réponse de Better

Wow Manuel!

Thanks for writing us this awesome review.

We are so happy you love the various features of our product and consider it "a well designed complete package CRM at an excellent price point".

Thank you for calling out our amazing customer support team. Our goal is to deliver the best customer experience in the industry and the fact that you called us "5 star service and support" makes us feel like we meet this standard.

It is great working with you.

Thank you once again!

Chanda
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

BPro

Publié le 2019-11-08

Over all I think there is a great amount of potential for BPRO, and I hope as future updates are...

Over all I think there is a great amount of potential for BPRO, and I hope as future updates are released we will see some of these things addressed.

Avantages

When it comes to customer support I couldn't ask for anything better. Official and the team are ALWAYS there to help me with any issues and fix mistakes that happen. I never have to wait or deal with an automated system, and the IM support in fantastic.

For the basic features BPRO does when it needs to do. Moving beyond basic scheduling is when it becomes tricky.

Inconvénients

Outise of the calendar feature, the software is not user friendly. The automated emails have been difficult to set up, there are limited triggers to start the email campaigns and the fact that you have to go through so many steps to get to what you want can be frustrating. The Actual Email campaigns are a good thought but there is a very limited scope to what you can utilize.

Our previous software had the ability to create a list of "floating" jobs that were not a hard scheduled time and could be completed whenever we were in the area, which is something we miss. I find that I have a ton of sticky notes on my desk with names of these customers because I lose track of who is a hard schedule and who isn't.

The recurring jobs is a pain in the but. There is No way to recognize what is a job that is SUPPOSED to be scheduled (i.e. customers that want cleanings in april and october require you to schedule them for actual days and times and assign to specific assets). This makes is difficult to see which have been confirmed and which jobs are one that need to be set up.

Finding the specific information you need in some of the reports can be difficult as well. I often find myself pulling multiple reports and importing information into excel so I can get everything I need in one place. This is time consuming and often inaccurate, as it is easy to miss things when you are having to do it this way.

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Lots of data to use!

Publié le 2019-11-13

I like to identify certain customer groups to send out new information and adds to. Its nice to...

I like to identify certain customer groups to send out new information and adds to. Its nice to filter to specific criteria.
I need to get better and learn more about all the financial tools to help monitor my business P&L.

Avantages

There is so much data and reports that can be run. Lots of good information. Easy to obtain existing and recurring data about customers.

Inconvénients

Need a bit of time to create templates and report settings.

Réponse de Better

Hey Mark!

Thanks for taking out time to write us a awesome review.

We are happy you appreciate the availability of good quality data and reports on our software. It is always our desire to provide great tools for your decision making.

Please let us know via BPro chat, if you need any help with the reports or anything else. We are always happy to help.

Thank you once again!

Anjeli
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Exceptional

Publié le 2017-07-28

Reliable, easy to use, accessible with great customer support. Email feature, marketing email...

Reliable, easy to use, accessible with great customer support. Email feature, marketing email feature, on the go scheduler for everyone to review.

Avantages

Software is super easy to use. Any level user can feel comfortable clicking though. Accessibility...on the go, on the desk top. Customer support is excellent. If we ever have a question or do not know something, customer support gets back to us with a solution very quickly. Customization, most times our wishlist is developed over time. We love the software!

Inconvénients

n/a

Réponse de Better

Hello Anjeli and thank you for taking the time to submit your awesome review.

It's so great to hear that you have found our system super-easy to use at all levels of your operation and describe us as Exceptional.

Thank you so much for calling out our wonderful support team! We strive to provide the best support in the industry and we are so glad to hear that you feel we meet this standard.

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Better - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Better.

Types de licences disponibles pour Better :

  • À partir de : 80,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Better :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Better est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Better :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Better :

Emma by Marigold, Google Calendar, Google Maps, Gravity Forms, Intercom, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour Better :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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