Assignar

Solution de gestion des opérations pour les entrepreneurs en construction

En savoir plus sur Assignar

Assignar est une solution opérationnelle complète conçue pour les sous-traitants et les travailleurs de terrain dans le secteur de la construction, englobant la conformité, la gestion des actifs et des flux de travail. Le système cloud est associé à une application mobile d'accompagnement pour permettre aux coordinateurs de projets back-office et aux travailleurs sur site d'avoir un accès en ligne sécurisé à tout moment et en tout lieu. Assignar simplifie les processus clés tels que la planification des tâches, l'affectation du personnel et des actifs, l'expédition et la collecte des données connexes, si essentielles à la conformité industrielle. La fonctionnalité de gestion des documents ne se limite pas au simple stockage, mais inclut la possibilité de créer des formulaires en ligne personnalisés, des demandes de congé, des fiches d'inspection, des examens de sécurité, la saisie des signatures électroniques, etc.

Les relevés de présence peuvent également être collectés et stockés via l'application Fieldworker pour les smartphones Android et iOS. Ils sont prêts à être approuvés et exportés vers des logiciels de comptabilité tels que Xero, QuickBooks et Sage. Les outils de gestion des fournisseurs aident à coordonner les travailleurs, les actifs, les coûts et les calendriers, tout en veillant à ce que le personnel dispose du matériel adéquat pour chaque tâche. Le flux de données informatisé contribue ensuite à la précision de la facturation, grâce aux informations contenues dans les relevés de présence, au traitement des salaires et à une série d'options de reporting personnalisables et visuelles.


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Assignar ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Assignar

4,7 (69)
VS.
Le plus commenté

À partir de

Tarification introuvable
9,00 $ US
mois

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

110
467

Intégrations

8
34

Simplicité

4,5 (69)
4,5 (4 641)

Rapport qualité-prix

4,6 (69)
4,3 (4 641)

Service client

4,8 (69)
4,4 (4 641)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Visual Planning

4,6
Alternative n° 1 à Assignar
Visual Planning est un logiciel de planification et de programmation des ressources qui permet aux utilisateurs de...

monday.com

4,6
Alternative n° 2 à Assignar
monday.com est un système d'exploitation de travail basé sur le cloud qui permet aux équipes de créer des applications...

Safety Champion

4,7
Alternative n° 3 à Assignar
Safety Champion est une solution SST conçue pour aider les entreprises à gérer leurs mesures de sécurité et à garantir...

TimeCloud Time and Attendance

4,4
Alternative n° 4 à Assignar
TimeCloud est un logiciel de gestion du temps qui prend en charge des outils de tableau de service des employés, ainsi...

Avis

Note globale

4,7 /5
(69)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d’utilisation
4,5/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà Assignar?

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5 avis affichés sur 69
Candice
Candice
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Compliance Management in one basket

Publié le 2021-05-07

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop...

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.

Avantages

The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.

Inconvénients

There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.

Rohanna
Note globale
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great support

Publié le 2023-12-13

Really great support and onboarding process, good staged approach and still learning new things...

Really great support and onboarding process, good staged approach and still learning new things about it

Avantages

Wide range of capabilities, highly customisable. Support centre always responds quickly and is super helpful, and aims to solve any issues quickly, raising to other levels or parts of the business if they need to. Really like the Insights feature and the ability for an admin user to create and play around with that.

Inconvénients

Mobile apps sometimes glitch out, whether related to mobile reception or form completion. Probably an ongoing issue with any apps or technology.
I would like to have push notifications for certain aspects on the app, maybe a Dashboard user profile so notifications like Service updates or Document notifications can be sent to phones as well

Alternatives envisagées 

AroFlo

Pourquoi choisir Assignar 

Scheduling and resource tracking capabilities

Logiciel antérieur 

Safety Champion
Jillian
Note globale
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Do not trust Assignar

Publié le 2022-01-27

Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating...

Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating with our accounting software. They led us to believe they could seamlessly integrate, but as we got further into our experience with them their promises fell short. Assignar never successfully integrated with our accounting software (our #1 request) and then blamed their unmet promises on us. Terrible customer support and lack of ownership for their wrong doings and oversight. I do not recommend this company. They refuse to give us any refund even though they did not give us a product we could successfully use or implement into our company processes.

Avantages

Unfortunately, with how they handled our business, there is nothing we like most.

Inconvénients

Please see my overall experience below.

Réponse de Assignar

Hi Jillian,
Thank you for taking the time to share your review. At Assignar, we take pride in delivering excellent customer support and driving productivity for our customers, which is why we are disheartened to hear about your experience. We will use your feedback to continue to improve our customer service efforts in the future. We welcome the opportunity to continue this conversation offline if you would like to chat further.
Regards,
The Assignar Team

Michael
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product

Publié le 2023-04-27

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At...

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At the start we were not using the Product to its Full Potential. Now 12mnths in we have made our day-to-day processes faster to action, tasks completed in a timely manner, Compliance is at a higher standard.

Avantages

How quickly the response to changes that are made in the System. Great Customer Service when needing Support. User Friendly, able to adapt to our Companys Needs.

Inconvénients

Filtering could be a bit more improved.

Réponse de Assignar

Thanks for taking the time to submit a review Michael - we really appreciate your feedback!

Lanny
Note globale
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product

Publié le 2019-12-16

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we...

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we are beginning to adapt the program to our safety needs. Win Win!

Avantages

I like software because it has many functions that help our time management, payroll, and safety needs. The software does so much more then first expected. There is a lot of deep level stuff that we are continually rolling out throughout the time have been using it. We've been able to adapt more and more to help save time, energy and money for our company. Their customer assistance is really like no other I've seen. All of them are great and have a lot of knowledge of Assignar capabilities. But I'd like to give a shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! She has been of great assistance in our transition and continues to give great support. She's quick to respond has great knowledge and is kind, courteous and will to help with all our needs! Shes the reason we stuck with the program till we had fuller knowledge in allowing the software to shine.

Inconvénients

Its not a really negative, but it just takes time to unpack everything. There is so much and it takes time to figure it out.

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Assignar - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Assignar.

Utilisateurs habituels du logiciel Assignar :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Assignar est disponible :

anglais, espagnol

Appareils pris en charge par Assignar :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Assignar :

Acumatica Cloud ERP, MYOB Business, Procore, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Sage 300 Construction and Real Estate, Salesforce Platform, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Assignar :

Service client/courriel, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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