
Assignar
En savoir plus sur Assignar
Assignar est une solution opérationnelle complète conçue pour les sous-traitants et les travailleurs de terrain dans le secteur de la construction, englobant la conformité, la gestion des actifs et des flux de travail. Le système cloud est associé à une application mobile d'accompagnement pour permettre aux coordinateurs de projets back-office et aux travailleurs sur site d'avoir un accès en ligne sécurisé à tout moment et en tout lieu. Assignar simplifie les processus clés tels que la planification des tâches, l'affectation du personnel et des actifs, l'expédition et la collecte des données connexes, si essentielles à la conformité industrielle. La fonctionnalité de gestion des documents ne se limite pas au simple stockage, mais inclut la possibilité de créer des formulaires en ligne personnalisés, des demandes de congé, des fiches d'inspection, des examens de sécurité, la saisie des signatures électroniques, etc.
Les relevés de présence peuvent également être collectés et stockés via l'application Fieldworker pour les smartphones Android et iOS. Ils sont prêts à être approuvés et exportés vers des logiciels de comptabilité tels que Xero, QuickBooks et Sage. Les outils de gestion des fournisseurs aident à coordonner les travailleurs, les actifs, les coûts et les calendriers, tout en veillant à ce que le personnel dispose du matériel adéquat pour chaque tâche. Le flux de données informatisé contribue ensuite à la précision de la facturation, grâce aux informations contenues dans les relevés de présence, au traitement des salaires et à une série d'options de reporting personnalisables et visuelles.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
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Clients typiques
- Travailleurs autonomes
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le nuage
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Nouvelle-Zélande, États-Unis
Langues
anglais, espagnol
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Images










Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Assignar : 110
Alternatives
Wrike

Visual Planning

monday.com

TimeCloud Time and Attendance

Avis
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- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
Awesome team to work with and very responsive
Publié le 2018-08-01
Avantages
The product is very current and in turn makes it user friendly. It can be hard when it comes to implementing new systems into an established team, Assignar allows a friction free process for any kind of team member.
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Compliance Management in one basket
Publié le 2021-05-07
Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop...
Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.
Avantages
The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.
Inconvénients
There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Easy to use...mostly
Publié le 2023-03-14
Overall experience as an administrator is good, it has reduced our 'paper' workload by utilising...
Overall experience as an administrator is good, it has reduced our 'paper' workload by utilising the dockets and timesheets feature as well as using Insights for reporting has reduced the amount of man hours to calculate some business figures and the future potential of integration with Xero for our payroll and accounting is promising.
Avantages
Generally easy to use, allows management to communicate jobs with staff and also vice versa staff to communicate issues in the field. We get dockets in real time once completed and our CSM is onto any issues we have instantly via email and also in our regular zoom meetings.
Inconvénients
The app. With minor improvements for the fieldworker but major improvements are required from a administrators point where it is near impossible to schedule works and make use of Assignars resources from an app.
Réponse de Assignar
Hi Nathan! We're constantly looking for ways to make our Fieldworker App easier to use. Happy to share that we'll be releasing the ability to update your schedule on the Fieldworker App soon! Thank you so much for your feedback.
- Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Do not trust Assignar
Publié le 2022-01-27
Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating...
Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating with our accounting software. They led us to believe they could seamlessly integrate, but as we got further into our experience with them their promises fell short. Assignar never successfully integrated with our accounting software (our #1 request) and then blamed their unmet promises on us. Terrible customer support and lack of ownership for their wrong doings and oversight. I do not recommend this company. They refuse to give us any refund even though they did not give us a product we could successfully use or implement into our company processes.
Avantages
Unfortunately, with how they handled our business, there is nothing we like most.
Inconvénients
Please see my overall experience below.
Réponse de Assignar
Hi Jillian,
Thank you for taking the time to share your review. At Assignar, we take pride in delivering excellent customer support and driving productivity for our customers, which is why we are disheartened to hear about your experience. We will use your feedback to continue to improve our customer service efforts in the future. We welcome the opportunity to continue this conversation offline if you would like to chat further.
Regards,
The Assignar Team
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Real time coordination platform
Publié le 2022-11-20
Avantages
Assignar makes it possible for us to stay coordinated with othe team members during our operations.
Inconvénients
Push notifications of Assignar should be improved with better features.
Réponse de Assignar
Hi Metin!
We're thrilled to have received 5-stars across the board from you. One of the many advantages of the Assignar platform is for users to stay connected to their team during their operations, so we love to hear that you're seeing such a positive impact on your business in that regard.
We appreciate your suggestions regarding our push notifications and we'll make sure to share your comments with the team!
Thanks for being a loyal customer.
Assignar - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Assignar.Q. Qui utilise Assignar?
Utilisateurs habituels du logiciel Assignar :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Assignar est-il disponible?
Langues dans lesquelles Assignar est disponible :
anglais, espagnol
Q. Assignar prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par Assignar :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Assignar peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à Assignar :
Acumatica Cloud ERP, MYOB Business, Procore, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Sage 300 Construction and Real Estate, Salesforce Platform, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Assignar?
Ressources d'aide disponibles pour Assignar :
Service client/courriel, Support téléphonique, Chat/Clavardage
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- Outils de calendrier
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