iGMS

Gestion des invités et des établissements pour les hôtes Airbnb professionnels

En savoir plus sur iGMS

Souhaitez-vous automatiser la gestion de votre location de vacances Airbnb grâce à une application intelligente ?

Augmentez votre productivité et vos revenus avec la première application mobile de location de vacances Airbnb tout-en-un, qui prend en charge la gestion de plusieurs comptes Airbnb.

DANS QUELLE MESURE AIRGMS M'AIDE-T-ELLE ?
Les puissants outils de messagerie AirGMS permettent de gérer toutes vos communications depuis une plateforme unique. Combiné au tableau de bord agenda, vous obtenez une vue complète de votre entreprise et de votre emploi du temps. Vous pouvez gérer les réservations, les tarifs, les critiques, les clés, les rapports financiers et même planifier des tâches de nettoyage pour votre équipe.

LA GESTION DE LOCATION DE VACANCES AIRBNB COMPREND LES FONCTIONNALITÉS SUIVANTES :
– Synchronisation sur plusieurs plateformes (synchronisation avec toute plateforme tierce telle que VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24 via iCal)
– Messagerie automatisée (communication automatique pendant l'arrivée, le départ, etc.)
– Gestion de plusieurs comptes Airbnb (sans connexion/déconnexion à chaque fois)
– Agendas multiples (mises à jour continues concernant les activités quotidiennes)
– Communication directe (boîte de réception unique pour les chats et les modèles)
– Mises à jour des tarifs (modification des prix directement depuis les agendas)
– Tâches opérationnelles (notes de tâches à effectuer et pour chaque réservation)
– Gestion d'équipe (fourniture d'un accès au personnel d'assistance pour la coordination)
– Retours automatisés (utilisation de modèles et envoi de retours en pilote automatique)
– Reporting financier (Suivi documenté de vos opérations financières)

ESSAI GRATUIT
Essayez AirGMS et découvrez la façon dont votre entreprise de gestion Airbnb s'automatise instantanément grâce à ce logiciel de location de vacances. Vous serez étonné du gain de temps et d'efforts offert par une seule application.

Contactez l'éditeur si vous avez des questions ou souhaitez planifier une démonstration : [email protected]
https://www.airgms.com

Options de tarification dès :

1,00 $ US/mois

  • Version d’essai gratuite
  • Version gratuite
  • Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Japon, États-Unis

Langues

anglais, espagnol, italien, japonais

Options de tarification dès :

1,00 $ US/mois

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  • Abonnement

Images

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : Capture d'écran pour iGMS : Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour iGMS : 45

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analytique des canaux
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Booking Management
  • CRM
  • Chat et messagerie
  • Communications avec les invités
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de voyages
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion multicanal
  • Messagerie instantanée
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Planification automatisée
  • Planification de la maintenance
  • Portail client
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge iCalendar
  • Programmation des tâches
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Support vidéo
  • Synchronisation de données
  • Traitement des paiements

Alternatives

monday.com

4,6
Alternative n° 1 à iGMS
monday.com est un outil de collaboration et de gestion de projet conçu pour vous aider à tout gérer. Créez des...

Hostaway

4,6
Alternative n° 2 à iGMS
Hostaway est une solution de gestion de chaîne pour les locations de vacances qui synchronise automatiquement les...

MyVR

4,9
Alternative n° 3 à iGMS
Le logiciel de gestion immobilière tout-en-un et le gestionnaire de canaux MyVR proposent tous les outils et la...

eviivo

3,7
Alternative n° 4 à iGMS
eviivo est un système de gestion des réservations et des canaux qui permet aux petites entreprises d'hôtellerie et de...

Avis

Note globale

4,6 /5
(180)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d’utilisation
4,5/5
Support client
4,6/5

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Pat L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Features & Value

Publié le 2020-03-28

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Avantages

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Inconvénients

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Réponse de iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Publié le 2020-02-26

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Avantages

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Inconvénients

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Réponse de iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Saad M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Publié le 2018-09-18

Avantages

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Inconvénients

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Réponse de AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

Kim P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Software!

Publié le 2020-12-12

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

Avantages

This software is a great service for managing our STR! Easy to use and manage. We are very Happy with it!

Inconvénients

The thing I like the least about iGMS is I never can get customer service on the phone. They only email back.

Réponse de iGMS

Dear Kim,

Thank you for taking the time and reviewing your experience with iGMS. We are delighted to know that our app serves you well, we are constantly working to imporve it. As for the customer support team, we don't provide phone support but Customer experience team is available online: Monday - Friday 24h, Saturday - Sunday: reply within 48 hours. Looking forward to connecting with you!

Best,
iGMS Team

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Pros and Cons of iGMS

Publié le 2020-06-27

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is...

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is user friendly it is easy to follow ,well versed in the the process of step by step applications making it easy to maneuver and excel in the process, a definite plus and value in my life!

Avantages

The features I enjoy most with this software is the Journal key because it gives quick access to the demographics and history of the client without having to go into the document.

Inconvénients

The part I like the least of this software is the complete feature because once you use it you can no longer go in to revise, you have to send a request and wait for at least 24 hours for the update and only then can you add or change any of the demographics.

Réponse de iGMS

Hello,
Thank you for such a thourough review and for chosing iGMS. It is a great news that our app lessens your workload while saving more time for essential business activities. If you have any specific suggestions to make, feel free to send them at [email protected], we reguralry inform our produc team about our customers' ideas. We also highly recommend to subscribe to our blog to stay informed and supported by our tips and articles https://www.igms.com/blog/.

Best,
iGMS Team

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iGMS - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur iGMS.

Types de licences disponibles pour iGMS :

  • À partir de: 1,00 $ US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Version d’essai gratuite: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de iGMS.

Utilisateurs habituels du produit iGMS :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles iGMS est disponible :

anglais, espagnol, italien, japonais

Appareils pris en charge par iGMS :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par iGMS.

Ressources d'aide disponibles pour iGMS :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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