Marsello

4,4 (101)
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Solution de marketing automatisée et de fidélisation des clients

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Goody est une solution de fidélisation des clients et de marketing automatisé grâce à laquelle les PME et les grandes entreprises peuvent créer des programmes de fidélisation personnalisés, communiquer avec les clients et suivre les performances de leur entreprise. Avec Goody, les clients peuvent accumuler des points sur leurs achats, puis les échanger contre des récompenses personnalisées. Goody peut être téléchargé en tant qu'application native sur iOS et Android ; les clients peuvent ainsi numériser et collecter des points rapidement et facilement.

Goody soutient les campagnes sociales pour permettre aux clients de recevoir des points de fidélité en échange d'un "J'aime" sur la page Facebook d'un utilisateur. Les campagnes sociales de Goody visent à améliorer le profil en ligne de l'entreprise et à encourager les clients à revenir. En plus de la promotion sociale, Goody permet aux utilisateurs d'interagir avec les clients par le biais de campagnes d'e-mail marketing personnalisées. Goody fournit aux utilisateurs les outils nécessaires pour créer et envoyer des e-mails selon les données collectées, évitant ainsi l'envoi d'un e-mail générique à tous les clients. Les utilisateurs commerciaux peuvent informer les clients à propos de ventes, envoyer des offres Goody spéciales aux meilleurs clients et inviter les clients qui ne sont pas revenus depuis longtemps.

L'application mobile Goody présente des avantages à la fois pour les utilisateurs professionnels et les clients. Chaque utilisateur peut créer une page de profil compatible avec les appareils mobiles afin de mettre en évidence des informations telles que les heures d'ouverture des bureaux, le numéro de téléphone, le site web, les liens vers les réseaux sociaux et les récompenses disponibles. L'application mobile Goody garantit que les profils d'utilisateurs sont facilement accessibles et consultables par les clients. De plus, depuis que Goody collecte les données des clients, les utilisateurs obtiennent également un aperçu précieux des performances de leur entreprise. Avec Goody, les utilisateurs professionnels peuvent en savoir plus sur leur clientèle, sur la manière dont ils s'engagent dans le programme de fidélité et sur la raison pour laquelle ceux-ci reviennent vers leur entreprise. En conséquence, Goody fournit aux utilisateurs des informations exploitables qui permettent de personnaliser les plans commerciaux et marketing en cours.


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Marsello ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Marsello

4,4 (101)
VS.
Le plus commenté

À partir de

125,00 $ US
mois
59,00 $ US
mois

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

51
120

Intégrations

16
11

Simplicité

4,3 (101)
4,6 (116)

Rapport qualité-prix

4,3 (101)
4,5 (116)

Service client

4,4 (101)
4,8 (116)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Kangaroo

4,7
Alternative n° 1 à Marsello
La solution performante de marketing de fidélité de Kangaroo peut être entièrement personnalisée pour contacter vos...

Preferred Patron Loyalty

4,9
Alternative n° 2 à Marsello
Logiciel de fidélisation des clients pour les entreprises

Mailchimp

4,5
Alternative n° 3 à Marsello
Mailchimp est une plateforme de marketing automation qui permet aux utilisateurs de créer, d'envoyer et d'analyser des...

Sendloop

4,5
Alternative n° 4 à Marsello
L'e-mail marketing est facile avec Sendloop. Inscrivez-vous en quelques secondes, créez vos listes, intégrez-les dans...

Avis

Note globale

4,4 /5
(101)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d’utilisation
4,3/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà Marsello?

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5 avis affichés sur 101
Musiyyib
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A powerful all-purpose marketing tool

Publié le 2022-09-13

It could use more functionality for things like embedded Forms and login forms because it is a...

It could use more functionality for things like embedded Forms and login forms because it is a little clumsy for users.

Avantages

It took me quite a while to figure out where everything was when I first started using this program. only because of the sheer number of possibilities they provide, like loyalty awards, email marketing, points, and more. All of these elements are used by me to enhance all of my marketing strategies. Without a doubt, the function and program I've used the most recently.

Inconvénients

I'm still attempting to understand all the alternatives that this organization provides. However, I did encounter a few snags when researching this issue. I would like to target specific clients with a collection of emails or locations, but I am unable to do so. Additionally, I'd want to customize my email by choosing the size of the headline logo or GIFs.

Jusmena
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

Consistent

Publié le 2018-05-09

Avantages

That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Inconvénients

Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Réponse de Marsello

Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager

Rakesh
Note globale
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

Average , still not sure whether this is actually good for the business.

Publié le 2018-05-09

Inconvénients

Customers tend to spend time scanning or entering their email on to Goody Card and not paying for the transaction. This tends to hold back the other customers in the queue. During busy times, I do NOT ask customers to scan their Goody card. Infant I actually hope they don't scan their card and hold back other customers.

Réponse de Marsello

Hi Rakesh, appreciate you taking the time to submit this response.
You have been a long-standing customer of ours, especially through the early days of our product, so it¿s truly great to still have the LJ brand and yourself on board. We take your comments very seriously, and we¿re committed to improving the process, especially at the point of sale.
That is why we are glad to announce we are integrating our product with common tools LJ uses, including Kounta. This is currently in development, and we expect it to be released within 2-3 months. We think this will speed up the process at the POS, so you can search customer accounts directly.
Looking at your account, you have registered a significant number of customers & you operate a high return rate. However, there is plenty we can do to improve your ROI, including activating your automated marketing features which will improve retention rates.
We would be help to guide you through this at a time that suits you?

Brenda
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

New users

Publié le 2019-01-18

I think a small printed brochure about Goody and outlining benefits of completing registration and...

I think a small printed brochure about Goody and outlining benefits of completing registration and installing the app etc would be good. We don't always have time to talk it through completely with customers if there are others waiting to make a purchase.
We are new to Goody and it is a learning exercise for staff and customers. Hopefully the ease of operation for both will improve in time.

Avantages

It was easy to get up and running with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] talking me through the process. It is proving good to have a loyalty program that ties in with other small businesses in our town.

Inconvénients

My staff are not finding it particularly easy sometimes, especially when customers have not registered online themselves and don't carry their card which makes it time consuming at POS. It would be good if the problems with xtra email addresses could be sorted.
It is a nuisance having to remember to click between POS and Goody windows but as we get used to it hopefully this will come routine.

Réponse de Marsello

Thanks for your feedback Brenda, this will be shared directly with our product team.

Unfortunately, xtra.co.nz issues persist across all New Zealand businesses, and we've tried our best to ensure deliver ability to this email provider. We will keep working with them on this, but the issue does exist for all xtra users and email providers here in NZ.

Thanks for your feedback and let us know if we can do anything else to help.

Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager

Angie
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Goody

Publié le 2018-09-20

Mediocre. Easy for the customer, not user friendly for me

Mediocre. Easy for the customer, not user friendly for me

Avantages

All in one, multi location, easy for customer

Inconvénients

Hard to make special offers / one off opportunities for our customers. Ask for support via chat or email, get no reply

Réponse de Marsello

Thanks for your honest review Angie. I can appreciate where you're coming from and agree we can do more to make our software more user friendly. We'll be making significant changes over the next 12 months to work on this. I've notified our support team to get in touch, should you wish to attend any free software training.

Yet again, thanks for your review and we've taken your feedback on board.

Kind regards,

Rory Moss
Marketing Manager

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Marsello - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Marsello.

Types de licences disponibles pour Marsello :

  • À partir de : 125,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Marsello :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Marsello est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Marsello :

Applications s'intégrant à Marsello :

BigCommerce, Cin7 Omni, Ecwid, Heartland Retail, Instagram, Judge.me, Klaviyo, Lightspeed, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, Mailchimp, Shopify, Shopify POS, Shopify Plus, TikTok, Vend

Ressources d'aide disponibles pour Marsello :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

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