En savoir plus sur GrowthZone

Stimulez votre croissance avec le logiciel Smarter Association qui inclut un système AMS complet et des fonctions intégrées de marketing automation et de prospection des membres. Conçu pour les moyennes et grandes entreprises ; les associations commerciales et professionnelles ainsi que les chambres de commerce. Ils sont l'un des leaders du marché pour les chambres de commerce, les entreprises, les entreprises de construction, l'immobilier, les transports, les assurances, les soins de santé et associations de sécurité. Gagnez davantage de membres, fidélisez-les, générez des revenus, interagissez et communiquez avec vos membres et prospects et rationalisez vos opérations quotidiennes.

GrowthZone dispose d'une équipe d'assistance de classe mondiale qui facilite la conversion des données dans le cadre du service, en nommant les gestionnaires de projets et un SAM (gestionnaire de comptes senior) pour offrir une formation comptable.

Les fonctionnalités ultérieures couvrent également les rapports personnalisés avec des informations basées sur des tableaux de bord, la facturation et le traitement des paiements intégrés, ainsi qu'une gamme d'options d'annuaire et de marketing de réseau. Un module d'événements permet l'inscription complète et le suivi des participants, tandis que les communications et les groupes ajoutent l'enregistrement des appels, la synchronisation des e-mails et les notifications push à une série d'applications mobiles GrowthZone.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Irlande, Nouvelle-Zélande, Royaume-Uni et 1 autres

Langues

anglais

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Non fourni par l'éditeur

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  • Abonnement

Images

GrowthZone Logiciel - 1
GrowthZone Logiciel - 2
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour GrowthZone : 54

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Communautés de membres
  • Communication avec les membres
  • Comptabilité
  • Comptes de membre
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des applications
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des chapitres
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des factures
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des infolettres
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Logiciels CRM (gestion de la relation client)
  • Marketing par courriel
  • Modèles de courriels
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Personnalisation
  • Planification des événements
  • Portail des membres
  • Publication d'offres d'emploi
  • Rappels par courriels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Types de membres

Alternatives

MemberLeap

4,8
Alternative n° 1 à GrowthZone
MemberLeap est une solution de gestion des associations. Elle propose aux organisations composées de membres les outils...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 2 à GrowthZone
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

Squarespace

4,6
Alternative n° 3 à GrowthZone
Squarespace est la plateforme tout-en-un qui permet de créer un beau site web, une belle boutique en ligne ou un beau...

ClubExpress

4,2
Alternative n° 4 à GrowthZone
ClubExpress propose aux clubs et associations une plateforme SaaS pour gérer les opérations de front-office et de...

Avis

Note globale

4,5 /5
(201)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d’utilisation
4,2/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà GrowthZone?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 201
Tina
Note globale
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Why GrowthZone is my perfect parnter

Publié le 2021-03-18

GrowthZone allows me to communicate effortlessly with my members, staff, and the public. It covers...

GrowthZone allows me to communicate effortlessly with my members, staff, and the public. It covers project planning that the whole team can stay on track. We can offer our advertisers great looking reports on the performance of their ads. We can easily track data to make informed decisions. We can quickly get answers for our Board through the reports function as well and the dashboard let's us know exactly where we are and what we need to focus on in the next quarter.

Avantages

Capacity is key in any business. If a business does not have the capacity to fulfill its mission, it dies. Operating a small, rural chamber with big goals and a staff of 4 to manage 470 members without GrowthZone would be a nightmare. From the internal management to the member benefits, GrowthZone allows us to stand out in our community as their advocate and partner in growing their business. The customer service and technical service is above the bar in knowledge and attentiveness. They allow us a to operate at a more professional and top-tier level than other member-based organizations without this service.

Inconvénients

There are only a few cons which pertain to technical features for the back-of-the-house users such as not being able to preview blog posts prior to publishing and having different banner size options for our sponsors.

Yvonne
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My Happy Experience

Publié le 2021-03-18

My overall experience with this software has been better than I could have imagined. It is a...

My overall experience with this software has been better than I could have imagined. It is a continue learning process.

Avantages

I've used ChamberMaster for years and the continue upgrades and how they listen to their customers is one reason I continue to recommend them to our Board and other Chambers. The Support team not only knows the software, they are patient and kind when I've called them. It is user friendly and I can edit, correct or change the website myself without having to call, email, or make a ticket for everything. When I do make a ticket or call, they are quick to reply and correct the issues.

Inconvénients

I really cannot say I dislike anything. Just this last couple of weeks, I've learned something new. The event tab has been wonderful and I learned how to improve it but with that improvement I also learned that it changes other areas in the software that I was not aware of until I was using it. It worked out, it just made more steps to complete my task.

Arlene
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

Small Non Profit still searching for the right software...

Publié le 2018-10-29

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to...

Every time I've called their customer service, I've been helped thru the problem that I'm trying to deal with, but sometimes I've been handed over thru several different people on just one phone call. It's very time consuming so mostly I don't bother calling with questions unless I'm desperate. The online video tutorials are not very helpful for specific questions or problems. It's buggy. I still don't totally understand why so many of our members have trouble accessing their member hub pages and aren't able to update outdated info on their own.

Avantages

Helps us track our 3 levels of membership and collect dues. We've had some success enrolling members into workshops with the option to pay online.

Inconvénients

Where to begin...Back end is not at all intuitive with lists and committees that need to be populated in a separate setup in order to be functional.
We tried using their "event management" to sell and track ticket sales to a festival, which is our number one fundraiser for our non-profit of the year. It was near disastrous because GZ assumes your event is a business conference. We sold 2,000 tickets and had so many confused customers emailing us and calling asking whether or not they had actually purchased tickets. Many people said they never received any confirmation especially if they signed up on their phones. We will only use their event tool for in-house member workshops going forward and never again for a public event. We'll have to use Eventbrite or Brown Paper Tickets instead.
The Member Hub is clunky and not one of our 70 + members actually uses it. There is no cloud storage included so the only items we can upload to the member hub to share with our members are text forms. It's OK for meeting minutes, but if we really want to share ideas and interactions between members, this is not the place to do it.
The fees that GZ (or Stripe, which they partner with) takes out of online credit and debit payments are not clearly communicated. So for instance, the festival that we sold over 2,000 tickets for online...accounting for the money is a nightmare because there is no flat rate. The average rate was really high like over 5%!

Réponse de GrowthZone

We are sorry about your frustrations and challenges. We hope you will take us up on our previous requests to schedule a 1-to-1 database readiness and review session, as most of the issues you list here can be easily resolved.

Lisa
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Growthzone Management System Has It All!

Publié le 2021-03-19

GrowthZone has enabled our organization to effectively manage our database, reporting, event...

GrowthZone has enabled our organization to effectively manage our database, reporting, event registration, accounting and website. The system is extremely user-friendly for both management and users.

Avantages

Switching from one system to another is never easy, but GrowthZone made it a smooth transition, from decision to launch! The entire process took us about 9 months to design and implement both a management system as well as website. All tools are easy to use and reporting is effortless!

I appreciate that GZ takes user recommendations into consideration (voting process) and offer ongoing development!

GZ customer support is fantastic!

Inconvénients

GZ has great report templates, but sometimes I need to report on something not available. I wish we could create our own queries/reports without needing GZ to do this for us.

I wish GrowthZone would integrate directly with QuickBooks. To continue utilizing this accounting software, it requires manually updating QB with deposit summaries vs. automatic batches.

Karl
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

ChamberMaster GrowthZone

Publié le 2019-08-06

It has allowed us to stay in contact with our members in a way that wasn't possible previously. The...

It has allowed us to stay in contact with our members in a way that wasn't possible previously. The billing software is easy to use and learn. The other big benefit is in event tracking. The things that were once accomplished by spreadsheets are now integrated with calendars and social media and available through the Internet.

Avantages

Ease of use and ease of training. Training is very simple and employees can continue to learn more through tutorials and webinars. Support has also been excellent with little down time despite the fact it is Internet based. It is flexible for me to be able to use my membership software and make updates from home or on the road. Having so much information about your members and multiple ways to contact and interact with them through the software has made a huge difference that has been noted by our members.

Inconvénients

The website module saves time and allows us to keep our website content fresh. I wish it was a little more adaptable within the templates.

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GrowthZone - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur GrowthZone.

Types de licences disponibles pour GrowthZone :

  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel GrowthZone :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles GrowthZone est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par GrowthZone :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à GrowthZone :

Constant Contact, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter/X, WordPress, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour GrowthZone :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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