QorusDocs

Qorus aide à créer des documents comme des appels d'offres, des présentations, des propositions.

En savoir plus sur QorusDocs

Qorus offre une solution de gestion de proposition reconnue et hautement intuitive pour les équipes de vente, de marketing et d'appels d'offres dans tous les secteurs. La solution de proposition peut être déployée dans le Cloud ou sur site, ces deux solutions fournissant un environnement sécurisé et évolutif pour les utilisateurs. Pour faciliter et encourager l'adoption par les utilisateurs, la solution s'appuie sur les outils Microsoft Office, notamment SharePoint, Word, PowerPoint et Excel.

L'application permet une collaboration efficace entre les membres de l'équipe et donne la possibilité à plusieurs personnes de travailler sur le même document, tout en reflétant les changements en temps réel. Les utilisateurs peuvent créer et partager leurs propres modèles maîtres en utilisant les modèles de style prédéfinis du logiciel.

L'accès aux documents sensibles peut être contrôlé par l'administrateur avec la fonctionnalité d'allocations privées de Qorus. La solution garantit en outre que toute la communication client est approuvée et conforme aux directives de l'entreprise. Des rappels automatisés par e-mail sont envoyés aux utilisateurs lorsque le contenu doit être examiné, ce qui permet de s'assurer que les propositions et autres documents restent à jour.

Qorus s'intègre à un grand nombre de systèmes CRM, ce qui permet aux utilisateurs d'accéder rapidement aux données des clients et d'effectuer d'autres interactions. Les gestionnaires de projet peuvent également verrouiller les sections obligatoires afin que les propositions ne soient pas créées par les utilisateurs sans que les champs obligatoires n'aient été remplir. Le produit est utilisé dans de nombreux secteurs, notamment les solutions de dotation, la gestion d'actifs et les services juridiques. Parmi les principaux clients figurent Vitality, Keoghs et Sanlam.

Options de tarification dès :

s/o

  • Version gratuite
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  • Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, Inde, États-Unis

Langues

anglais

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Images

QorusDocs Logiciel - 1
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour QorusDocs : 69

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Allocation et planification des ressources
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation de documents
  • Bibliothèque de connaissances
  • Bibliothèque de contenu
  • CRM
  • Catalogue de produits
  • Champs personnalisables
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Examen de documents
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des appels d'offres
  • Gestion des audits
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des offres
  • Gestion des offres
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Génération d'offres
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Livraison de contenu
  • Mise en forme automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Outils de présentation
  • Piste d'audit
  • Portail client
  • Pour organisations et équipes commerciales
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Réponse à une demande de proposition
  • Signature électronique
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Suivi des échéances
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow configurable

Alternatives

e-Procure

0
Alternative n° 1 à QorusDocs
e-Procure est une plateforme d'approvisionnement B2B basée sur cloud qui utilise la technologie blockchain pour aider...

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 2 à QorusDocs
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

Orbit Online

4,3
Alternative n° 3 à QorusDocs
Orbit supplies you and your team with a solution that is based on intelligent and compatible tools, which orbit your...

In Mind Cloud

0
Alternative n° 4 à QorusDocs
"Manufacturing X" est une plateforme de vente qui combine les fonctionnalités et les avantages du CRM, du commerce et...

Avis

Note globale

4,7 /5
(30)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4,7/5

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Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent Experience

Publié le 2020-08-26

The ability for multiple users to have open and edit one document simultaneously has saved us...

The ability for multiple users to have open and edit one document simultaneously has saved us countless hours of versioning and editing.

Avantages

From implementation to end-users daily use, Qorus was easy to implement, quick to troubleshoot issues, and well received when rolling out to our organization.

Inconvénients

It would be helpful to have a way to combine Q&A items into one document for SME updates. In other words, the auto-generated email has all of the content in one email/document for review/approval, rather than that multiple Q&A documents and therefore multiple Q&A update emails.

Jenna H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Improved and Efficient Proposal Process with Qorus

Publié le 2019-02-21

Overall, Qorus improves the proposal management experience. It makes it easy to work with others in...

Overall, Qorus improves the proposal management experience. It makes it easy to work with others in the organization through co-authoring and saving in real time. It also helps with the overall proposal management process through set workflows customized to our team. I highly recommend Qorus if you want to improve our proposal management experience.

Avantages

We used different software prior to Qorus, and I cannot express enough how much of an improved experience Qorus is compared to the other. Qorus is a valuable tool for our proposal team, especially with the co-authoring function, allowing for an unlimited amount of users in the document, and being able to save in real time. When implementing Qorus, our reps guided us and helped us quickly understand the functions of Qorus and how to align it with our workflow and processes. We were able to build our workflow into Qorus, allowing for faster communication within our team. He also helped us to find the best and most efficient ways to organize all of our content in the database. It is easy to search through the database and my favorite part is how I can populate right into the document, making it quicker to develop the best response. With some turnover on our team, the ease of Qorus has helped us quickly onboard new team members who are able to be using it right away. Additionally, the Qorus service team is always available for questions and quickly resolve any issues.

Inconvénients

I think there are a few functions that could be upgraded in the future. One specifically is the allocation feature. I really like that we can allocate to SMEs right in the document, taking them to the questions they need to answer. However, when co-authoring the document, you cannot allocate to anybody and SMEs cannot save their changes.

Travis O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

Good concept, poor execution

Publié le 2019-02-28

Concept is good, but the frustration of having to do a password reset every time highlights to me...

Concept is good, but the frustration of having to do a password reset every time highlights to me that the software itself is weak. What else is not working right?

Avantages

The central hosting place for an entire global organization.

Inconvénients

The fact that I have to reset my password every single time that I login.

Angela M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Recrutement
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Don't Take My QorusBreeze...

Publié le 2020-08-24

Since the bids & sales teams have devolved from a centralised function into regional teams, having...

Since the bids & sales teams have devolved from a centralised function into regional teams, having access to good, relevant content became more important and critical for new members joining the company. QorusBreeze has helped us to do that and I've seen the quality of bid & proposals content improve significantly. The request for help from the sales teams have reduced as they learn to "self-serve" and client facing documents are getting out the door quicker, with the correct branding and the correct tone, making for a very happy marketing team. The sales guys feel supported and love that.

Avantages

Being able to search and insert content directly into bid responses, proposals or presentations was a game changer for us, especially since clients insist on issuing tenders in Excel and QorusBreeze was the only software that could cope with this.

Being able to collaborate and work in the same document is a much valued feature and one I know the global bids and sales teams wouldn't want to lose.

Inconvénients

Content control; the reviewers and approvers process sounds like a great idea and one I was initially bought into. The reality for a small and busy bids team is very different, lacking the bodies to dedicate to just content control meant content didn't get approved or reviewed when it should, affecting people's ability to use "unapproved" content. The workflow behind this wasn't easy to change but we did manage to create a "workaround", but now requires a big data cleanse to weed out older or obsolete content.

Bryan M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Assurance
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

HCSC Qorus review

Publié le 2020-08-20

We aren't utilizing the tool to it's fullest potential for proposal management, but I am hopeful...

We aren't utilizing the tool to it's fullest potential for proposal management, but I am hopeful that we will have more adoption and will be utilizing the tool to its fullest potential in the near future.

Avantages

#1 is the customer support from Qorus. I tell everyone who asks about our use of Qorus Hub and our previous use of Qorus Breeze that I have never worked with a vendor that was as responsive to our needs as Qorus. You are unmatched in this area. I also love how easy the tool is to use. Your ease of integration with Microsoft Word, Excel, and SharePoint make using the tool as simple as can be.

Inconvénients

The only con is that at times some of our users have difficulty locating content, but that may be more on the sheer volume of content we maintain in the tool.

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QorusDocs - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur QorusDocs.

Utilisateurs habituels du produit QorusDocs :

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles QorusDocs est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par QorusDocs :

Applications s'intégrant au produit QorusDocs :

Highspot, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, Salesforce Sales Cloud

Ressources d'aide disponibles pour QorusDocs :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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