Frontdesk Anywhere

Solution complète de gestion hôtelière basée sur le cloud pour les hôteliers

En savoir plus sur Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere est un système de gestion hôtelière basé sur le web conçu pour être utilisé par des hôtels indépendants, des motels, des centres de villégiature et des groupes de gestion. Sont inclus des outils pour la gestion des réservations, les réservations de groupe et la gestion des recettes, ainsi qu'un moteur de réservation en ligne sans frais, l'intégration de cartes de crédit et des intégrations bidirectionnelles avec plus de 250 canaux de distribution, ainsi qu'un GDS (système de distribution global).

Le PMS de Frontdesk Anywhere pour les hôtels permet aux utilisateurs de vérifier la disponibilité et les tarifs des chambres, de créer et de modifier des réservations et d'accepter les paiements des clients. Les réservations de groupe et d'entreprise sont prises en charge, avec des règles de paiement personnalisables et les réservations sont automatiquement saisies dans le calendrier de disponibilité en ligne. Les utilisateurs peuvent collecter des informations auprès des clients, des entreprises et des agents de voyages dans des profils personnalisés et exporter ces informations pour exécuter des campagnes marketing ciblées. Des listes de contrôle opérationnelles personnalisées peuvent également être utilisées pour rationaliser l'enregistrement et le départ des clients.

Frontdesk Anywhere met automatiquement à jour la disponibilité et les tarifs sur les sites web et les canaux de réservation en temps réel et propose un moteur de réservation en ligne qui peut être utilisé pour effectuer des réservations sur les sites web des utilisateurs et les pages Facebook. Le moteur de réservation est réactif sur mobile, ce qui permet aux clients d'effectuer des réservations à partir de n'importe quel appareil et peut être personnalisé avec différents thèmes. Frontdesk Anywhere s'intègre également à plus de 250 canaux de distribution, y compris Agoda, Expedia et Booking.com. Les utilisateurs peuvent également envoyer des chambres aux principaux fournisseurs GDS, notamment Amadeus, Galileo, Sabre et Worldspan.


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Frontdesk Anywhere ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Frontdesk Anywhere

4,4 (122)
VS.
Le plus commenté

À partir de

100,00 $ US
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

51
124

Intégrations

2
74

Simplicité

4,5 (122)
4,5 (190)

Rapport qualité-prix

4,4 (122)
4,7 (190)

Service client

4,5 (122)
4,8 (190)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

WebRezPro

4,6
Alternative n° 1 à Frontdesk Anywhere
WebRezPro est un système de réservation et de gestion en ligne de la propriété conçu pour les hôtels, les auberges, les...

Little Hotelier

4,0
Alternative n° 2 à Frontdesk Anywhere
Little Hotelier est une solution de gestion des réservations en ligne pour les bed and breakfast, les maisons d'hôtes...

Hotel Effectiveness

4,8
Alternative n° 3 à Frontdesk Anywhere
Hotel Effectiveness est un système de gestion des coûts de main-d'œuvre qui aide les propriétaires d'hôtels et les...

GraceSoft Easy InnKeeping

4,4
Alternative n° 4 à Frontdesk Anywhere
Easy InnKeeping est une solution de gestion hôtelière qui propose des tableaux des chambres pour la réception,...

Avis

Note globale

4,4 /5
(122)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,5/5
Support client
4,5/5

Vous avez déjà Frontdesk Anywhere?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 122
Ben
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best property management system

Publié le 2020-04-20

We have great experience with working with fda.

We have great experience with working with fda.

Avantages

The best thing about FDA is how user friendly it is.

Inconvénients

The only thing would be the loading issue on rooms that have been in the system for multiple months. Really nothing else.

Alternatives envisagées 

innRoad

Pourquoi choisir Frontdesk Anywhere 

Room master was old and outdated. We wanted a online based software.

Pourquoi passer à Frontdesk Anywhere

The user friendly nature colors etc.
David
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use, web based hotel operating system

Publié le 2020-03-31

We use FDA to operate four very busy hotels in the Los Angeles area. The system allows us to make...

We use FDA to operate four very busy hotels in the Los Angeles area. The system allows us to make reservations, check guests in & out of the system, track deposits, run a multitude of reports including sales and future revenue on the books.

Avantages

As a web based system, I have access to all of my hotel properties from anywhere in the world, including my smart phone. The grid view of our hotel rooms is a great visualization of hotel occupancy and available rooms. The system is very easy to use and makes training new employees very simple and cost effective.

Inconvénients

All software programs can have glitches and FDA is no exception. The customer service & support team has always been responsive to challenges.

Nicki
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

Tons of Potential

Publié le 2015-04-07

Pro's - Fairly user friendly. Like the ease of integrating website and online booking agents so I...

Pro's - Fairly user friendly. Like the ease of integrating website and online booking agents so I only have to manage availability and rates through the FDA system. Like that it is web based and information can never be lost. Simple to train staff of basic functions of the system. Lots of great reporting for future projections and marketing.
Con's - Reporting for month end reconciliation purposes needs improving. We had been reconciling to the Trial Balances Report but there is definitely a glitch somewhere. We are not sure why our balances outstanding totals for previous months, that had already past, would change. It should not be changing historical data. This is the main reason for the 3 star rating. T
Do not like that you cannot see your check outs from the reservation screen. I know you can select "check outs" from the list on the left and get all of your check out for the day but I think it would make more sense to put a line through the middle of each day so you have a clear visual of which units are leaving and arriving rather than having to flip flop between the check out/in lists.
It would be nice if you could drag reservations to different units instead of having to go into the folio and transferring that way. Sometimes I can see that there is availability in another unit and it still won't let me transfer guest. I double check dates, refresh screen and still cannot make that unit available although I can clearly see it is.
Last time I checked the "work order" option was not functioning properly. I could create them but could never delete them as finished. Same with the housekeeping options.
Your system should also be able to integrate with the telephone system. We have an NEC and I cannot link my cash calling account software to it. So I have to have a separate program on my hard drive that I have to refer and add the telephone calls to the invoices separately.
If all of the functions and reporting worked properly this system would be amazing but unless you can get the reporting rectified or someone can give me a straight answer as to why its changing historical data we will be forced to look at another reservation program...which I don't want to do.

Réponse de Frontdesk Anywhere

Hi Nicki,

Thank you for your feedback. It is appreciated!

I've followed up with our development team to ensure they are investigating the discrepancies you've noticed in your historical reports. As for the other items you mentioned, we have been working on these issues and you will see these problems eradicated as well as many other enhancements including drag and drop as features in upcoming releases of Frontdesk Anywhere.

Thank you again for your feedback.

Kind Regards,
John

Cynthia
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A+ Service

Publié le 2020-04-06

Excellent!

Excellent!

Avantages

Frontdesk Anywhere Support Team is the best! They have been there since I started my position in September of 2017. Especially India Metz. She is so supportive and helpful and patient with my blunders. So thankful for all her help and if she is not available others have been there as well. Overall, Frontdesk Anywhere has been a huge asset to the daily runnings of the business and I couldn't ask for a better program or team. Thank you India and to your Team of helpful, patient, friendly and professional reps. Sincerely, Cynthia Brier, Property Manager, Tequesta Palms Inn, Tequesta, Florida

Inconvénients

None at this time. I have not had any negative experiences to date.

Sarah
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Stop hunting, and make the switch today!

Publié le 2020-08-03

We found that with other platforms, customer service was not always available (half-way around the...

We found that with other platforms, customer service was not always available (half-way around the world!), or not easily accessible. With FDA our personal contact is always available and helps solve issues practically immediately. FDA nearly eliminated repetitive and duplicate tasks across many platforms, freeing up literally hours of time for more important tasks. We love it!

Avantages

Front Desk Anywhere (FDA) is simple, easy to use, and has all the pro features you are looking for to manage a vacation rental business of any size or shape. Features are extensive; reports will give you everything you are looking for and then some. FDA seamlessly and easily integrates with other booking platforms. Access can be granted in various capacities for employees, etc. FDA simply revolutionized our business, pulling everything together in a single platform. Customer service is impeccable, reliable and relatively immediate. Highly recommended!

Inconvénients

Set up can be a little cumbersome, but that was simply due to now knowing what to ask. Our personal contact was available to assist with every step of setup, and any questions ongoing. There is a bit of a learning curve with all the features, but lots of resources are provided.

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Frontdesk Anywhere - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Frontdesk Anywhere.

Types de licences disponibles pour Frontdesk Anywhere :

  • À partir de : 100,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Frontdesk Anywhere :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Frontdesk Anywhere est disponible :

anglais, espagnol, thaï

Appareils pris en charge par Frontdesk Anywhere :

Applications s'intégrant à Frontdesk Anywhere :

SiteMinder, Stripe

Ressources d'aide disponibles pour Frontdesk Anywhere :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

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