En savoir plus sur Toast POS

Toast est un logiciel de POS (point de vente) qui permet aux entrepreneurs de réduire leurs coûts opérationnels, de stimuler l'efficacité de leur personnel et d'améliorer l'expérience client. Le logiciel peut seulement être couplé à une tablette Android et ne prend pas en charge les iPad pour l'instant. Le logiciel répond aux besoins de différents points de vente, notamment : points de restauration rapide, restaurants gastronomiques, cafés, boulangeries, chaînes de pizzeria, brasseries et bars.

Le POS (point de vente) Toast offre de nombreuses fonctionnalités de gestion de menu : création de cartes entières avec groupes et sous-groupes, personnalisation de menus distincts pour les publics hors-ligne et en ligne, en plus d'un ajout de tarifs à durée limitée, comme pour les cartes d'happy hour. Le produit propose une fonctionnalité de commande de restaurant qui permet de prendre des commandes à la volée, d'envoyer des notifications automatiques aux serveurs lorsque la commande est prête et de partager les factures et éléments de la carte entre clients. La solution simplifie le processus de paiement à la fois pour les clients et les propriétaires en proposant plusieurs fonctionnalités : règlement à table, pourboires aux serveurs directement via les tablettes, reçus par e-mail ou imprimés en cas d'intégration d'imprimante externe et conversion des paiements en points de fidélité utilisables lors des visites suivantes. Le produit suit également les ventes de menus en temps réel et fournit aux utilisateurs des rapports détaillés concernant les associations de produits de l'ensemble des cartes.

Le POS Toast dispose d'un type de licence sur abonnement au logiciel principal ainsi que de modules supplémentaires de commandes en ligne, de programmes de fidélité et de cartes-cadeaux matérielles ou numériques. Le produit offre également des équipements groupés avec une option de tarification unique. Parmi les principaux clients du POS Toast figurent : Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli et Fresh City Farms.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Toast POS

Appareils

Type d'entreprise

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Toast POS

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Toast POS Logiciel - 1
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Toast POS : 70

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation des commandes
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Comptabilité intégrée
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Créateur de menu
  • Emplacements multiples
  • Estimation de livraison
  • Facturation
  • Fonctions pour restaurants
  • Gestion client
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des conseils
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des prix
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration des PDV
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Marketing par courriel
  • Messagerie SMS
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Personnalisation de site web
  • Planification des commandes
  • Point de vente (PDV)
  • Pour les bars et clubs
  • Pour les boulangeries
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de commande
  • Signature électronique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Suivi des retours
  • Suivi des statuts
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Vérifications distinctes

Alternatives

Revel Systems

3,7
Alternative n° 1 à Toast POS
Revel, système de point de vente d'iPad pour les restaurants, les bars, les commerces de détail, les établissements de...

Square Point of Sale

4,7
Alternative n° 2 à Toast POS
Square Point of Sale est une solution de point de vente pour les appareils Android et iOS qui comprend des outils de...

NCR Aloha

3,7
Alternative n° 3 à Toast POS
Aloha POS est un système de POS multifonctionnel optimisé pour les appareils portables et mobiles.

Clover

3,9
Alternative n° 4 à Toast POS
Clover est une plateforme tout-en-un conçue pour aider les commerces en ligne et hors ligne, les services de restauratio...

Avis

Note globale

4,1 /5
(305)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d’utilisation
4,2/5
Support client
3,7/5

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5 avis affichés sur 305
Jayelynn W.
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Incredibly Efficient!

Publié le 2019-09-05

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and...

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Avantages

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Inconvénients

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Alternatives envisagées 

Aloha EPOS

Pourquoi choisir Toast POS 

The main reason was functionality. TouchBistro required us to use card readers attached to iPads, but finding iPad protectors that would allow enough room for the card readers was extremely difficult. I also had to be onsite to make any changes to the back end which was extremely inconvenient.

Logiciel antérieur 

TouchBistro

Pourquoi passer à Toast POS

While it has a lot of features, we couldn't justify the cost versus the features we would actually be using. Since we don't have a kitchen in our Taproom, we didn't need the inventory and recipe features that make Aloha a standard in our industry.

Réponse de Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

Publié le 2020-08-21

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system....

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Avantages

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Inconvénients

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Alternatives envisagées 

CAKE POS, Clover et NCR Aloha

Pourquoi choisir Toast POS 

We needed to have a better system than the old one we were using, as in most places. Toast offered the package at a wonderful price and the system supports the costs.

Logiciel antérieur 

NCR Aloha

Pourquoi passer à Toast POS

Price, support, system use

Réponse de Toast

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Jean C.
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Zero customer support/follow through

Publié le 2022-05-03

Frustrating calling into customer service. Long wait and incompetent. Clueless when you talk to the...

Frustrating calling into customer service. Long wait and incompetent. Clueless when you talk to the rep after having to click 18 options before you get to a live person. Better yet, assign a case number and a month later, go through the same process of 18 clicks before getting to someone on the phone and only to find out the case is still open.

Avantages

As an administrator, the backend reporting and analysis is pretty easy to navigate.

Inconvénients

Syncing with payroll has been a big issue but seems to be getting better.

Lisa K.
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

system is poorly developed and fragile

Publié le 2022-04-09

TERRIBLE!!! It was halfway decent when we started but their menu development was terrible. they...

TERRIBLE!!! It was halfway decent when we started but their menu development was terrible. they need to survey restaurant users about how much the system has deteriorated over the past 2 years. I would never recommend this system to anyone

Avantages

nothing.....everytime there is any change or system maintenacne, everything falls apart.

Inconvénients

UNRELIABLE!!!!no one in TOAST can troubleshoot because system has gotten too complex and no documentation exists. they keep patching and adding and it's a total disaster. our printers are always messed up!!!! we never know if the system is going to work or not. the reporting is terrible!!! phone support is poorly trained if at all.

Mattt B.
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

The functionality is perfect, the credit cards fees and the customer service are terrible

Publié le 2022-01-13

great when your buying, lots of turnover in account management, and customer service is non...

great when your buying, lots of turnover in account management, and customer service is non existent when you have a real issue... you just have to deal with it until they decide to call you during your rush, so you can't take the call and then you start all over again.. LOL

Avantages

functionality. We have used for 10 years about, since they started I guess we are early adopters. It has truly developed into a great pos, with lots of flexibility. The online ordering portal is second to none. Though they should have some features, like car color and make type options.

Inconvénients

Credit card fees for card not on hand is exorbitant and you can't use other cc companies with this software/tablet. The customer service might be the worst I have ever experienced. "we will escalate this to tier 2" blah, blah, blah.. hilarious. We have a mountain of open cases. Our first pos was with a local guy who built his own software. It was incredible how flexible the software was. It even downloaded directly into our quickbooks without any third party having to do translation. Amazing!! ultimately he retired and never took the software to the next level. Too bad.

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Toast POS - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Toast POS.

Types de licences disponibles pour Toast POS :

  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Toast POS :

Travailleur autonome, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Toast POS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Toast POS :

Android (mobile)

Applications s'intégrant à Toast POS :

7shifts, Avero Slingshot, BevSpot Food and Beverage Management, Chowly, Cirrus, Cohesion, Como Sense, Compeat, Craftable, CrunchTime, CrunchTime TeamworX, DAVO, DolceClock, DoorDash, Envysion Managed Video Solution, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, LevelUp, Marketman, Odeko, Olo, OpenTable, Paytronix, PeachWorks, Proliant, Punchh, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Sauce, SevenRooms, Sling, Solink, SynergySuite, TapMango, Tock, Vestwell, Yellow Dog Inventory, xtraCHEF

Ressources d'aide disponibles pour Toast POS :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)

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