En savoir plus sur EZFacility

EZFacility est une solution de gestion de centre de fitness et de salle de sport basée sur le web, qui permet aux clients de rationaliser leurs opérations commerciales, d'automatiser leurs tâches et de suivre les paiements. Le logiciel est adapté aux besoins des petites et moyennes entreprises, ainsi qu'à ceux des grandes entreprises. Parmi ses clients figurent : Strive Fitness and Sports Training, Ontario Parks and Recreation, Factory of Champions, The Rink Training Centre, The Alaska Dome, Go Tennis, Every Body Balance, La Palestra and The Golf Lab.
Les logiciels de gestion de centre de remise en forme et les services de facturation pour salles de sport d'EZFacility permettent de planifier des entraîneurs personnels, de gérer efficacement les adhésions, de générer la paie des formateurs et de gérer les factures. La solution inclut également des fonctionnalités pour les membres de la salle de sport afin de réserver des créneaux en ligne, d'enregistrer, d'effectuer des paiements, etc. Parmi les principales fonctionnalités de la solution figurent : gestion des membres, planification des ressources, gestion des formateurs et du personnel, facturation, paiements et reporting.
La solution est compatible avec de nombreux navigateurs, en étant disponible sur différents appareils (ordinateurs de bureau, téléphones portables ou tablettes). EZFacility propose également une application MemberMe pour les utilisateurs Android et iOS afin de réserver des formateurs et des cours via leurs smartphones. Les clients peuvent vendre les créneaux vides via des promotions et des campagnes directement envoyées aux clients via cette application.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Version d’essai gratuite
  • Abonnement

Clients typiques

  • Travailleurs autonomes
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le nuage
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 6 autres

Langues

anglais

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Images

EZFacility Logiciel - 1
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour EZFacility : 94

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Analyse des données de jeu
  • Application mobile
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • CRM
  • Communication avec les membres
  • Comptes clients
  • Comptes de membre
  • Connexion sécurisée
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Entrée et sortie
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des activités
  • Gestion des affectations
  • Gestion des applications
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des courriels
  • Gestion des cours
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des installations
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des ligues/équipes
  • Gestion des locations
  • Gestion des présences
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres/tickets
  • Marketing par courriel
  • Messagerie SMS
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des événements
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Pour studios de yoga/Pilates
  • Profils client
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Suivi des équipements
  • Suivi des événements
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Types de membres
  • Évaluations de la condition physique

Alternatives

Mindbody

4,0
Alternative n° 1 à EZFacility
Mindbody propose des logiciels de gestion d'affaire pour les spas, les salons, les gymnases, les professionnels du...

Zen Planner

4,3
Alternative n° 2 à EZFacility
Zen Planner est un logiciel de gestion des membres comprenant des applications pour le personnel et les membres, la...

WellnessLiving

4,4
Alternative n° 3 à EZFacility
WellnessLiving est une solution de réservation, de planification des ressources, de génération de leads et de reporting...

ShapeNet

4,3
Alternative n° 4 à EZFacility
ShapeNet est un logiciel cloud de gestion de club, conçu pour les centres de santé et de fitness de toutes tailles, y...

Avis

Note globale

4,5 /5
(113)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,2/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà EZFacility?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 113
Darcy
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Life Changing Software

Publié le 2016-11-03

Our municipality controls 8 fields in our city stadium hosting little league baseball, travel...

Our municipality controls 8 fields in our city stadium hosting little league baseball, travel baseball, senior baseball, little league softball, men's softball, women's softball, tee ball, junior soccer, travel soccer, adult coed soccer, adult coed kickball, football - and all manner of tournaments, as well as renting out our fields to neighboring towns whose facilities are not adequate to their needs. We also manage a separate soccer field in use for practice and league play. Before we had EZFacility, an enormous amount of time, effort and energy was expended in scheduling and not always with success. Every change in date or time, every rainout became a major headache, not to mention the confusion that erupted when four teams showed up to use the same field or when bases were incorrect. Imagine a huge game of Telephone with conflicting information between coaches and field crews! It could truly become a madhouse in Parks and Recreation.
When we finally began to use EZFacility, life changed. The training was excellent and using the system is a breeze! Scheduling an entire league is quickly done and it is not possible to double book any field. Our field crew knows at a glance which fields to ready for which sport and there is never a problem looking weeks ahead or back . The rare times when a problem arises, the help desk is available and the problem quickly solved. This has saved time and eliminated the frustration that too often accompanied this task previously.

Avantages

Ease of use, reliability, share-ability, time saving, accurate

Jake
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

I am very happy with EZfacility. Great customer service and extremely fair. Thank you!

Publié le 2017-08-25

Avantages

I appreciate the personal relationships that I have with a lot of the EZfacility employees. Most of the people I talk to, know me on a first name basis, and they understand my situations.
I have never had a customer service problem, and I rarely have to wait more than 2 minutes to talk to a representative.

Inconvénients

I wish the POS system would load faster and was more efficient. Also, I am not a fan of the "check-in" feature/window. If the check-in screen is not selected and a member scans in, it can be a problem. If you do not have at least 2 computers at your front desk, a lot of members will not get checked in.

Réponse de Jonas Software

Hi Jake,
Thank you for your positive review and feedback. We are always happy to help our clients whenever or wherever they need us! We at EZFacility are continuously working to enhance our features and our product. In the meantime, please continue to contact our Customer Support team at (877) 358-7774 with any questions or concerns. We are grateful for the opportunity to serve you and your business and we look forward to our continued partnership! - The EZFacility Team

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Extremely difficult to use and get help

Publié le 2018-11-28

The people that work there are friendly, but I shouldn't have to contact them so much via phone and...

The people that work there are friendly, but I shouldn't have to contact them so much via phone and email. I wish we had purchased a software that was more user-friendly.

Avantages

The staff are very friendly and when then actually are able to help me, they are patient and try to answer all of my questions.
The list of capabilities of the software is long and wonderful.

Inconvénients

This software is the most illogical, non user-friendly software I've used in a long time. When I get someone on the phone to help they make it seem easy, but once I'm left to work on my own I can't remember what to do. It's not intuitive and does not seem to have a logical organization.
I know that it has many many capabilities, but trying to figure out how to use all of them would take WAY too long. I wanted software that would be easy to use, not one that would take 2 to 3 weeks of training to learn how to use. Every time we have a new employee they will also have to endure lengthy hours of trainings. It's not an ideal use of time.
There are times I've called for help and the customer service person has said flat out, "I don't know." That doesn't help me as I'm trying to learn a new software system.

KC
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

The system was so flexible it feeds our many needs. The Tech Support is the best I am...

Publié le 2017-09-09

In the prior version, the clients self-service portal has only very few basic function, however,...

In the prior version, the clients self-service portal has only very few basic function, however, the new upgrade version has many improvements, thus this has been resolved.

Avantages

We used EZFacility for our Facility Rental Billing, Facility Resources Schedule, Clubs Membership Management, Members attendance check-in, Point of Sales, Packages Sale online, and Private lessons. The application is easy to setup and very user friendly. The application also included so many useful reports we needed. The accounting module is very detail and complete. The tech support is very friendly, helpful and professional, they resolve my issues promptly, and correctly - it is the best experiences I had with. EZFacility has provided me with the required training to ensure our implementation process is successful and our system up and running with no issues.

Réponse de Jonas Software

Hello KC,

Thank you for your detailed and positive feedback. We are always happy to help our clients whenever or wherever they need us! We are grateful for the opportunity to serve you and your business and we look forward to our continued partnership! - The EZFacility Team

Scott
Note globale
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

EZ Facility is all purpose

Publié le 2022-09-26

EZ Facility has been a great help. Fortunately our business was growing at the same rate as our...

EZ Facility has been a great help. Fortunately our business was growing at the same rate as our understanding of the software. Technical Support can be hit or miss. Often it feels like support is learning along with you. However, it has been a while since I personally contacted them. Things may have improved.

Avantages

EZ Facility is s great all in one tool to run a sports facility.

Inconvénients

EZ Facility can be too complicated for new employees. It takes a lot of training. It is a great set of tools, but they can be a little clunky.

Réponse de Jonas Software

Hi Scott, thank you for taking the time to leave a review. We appreciate both your pros and your suggestions for improvement. It's great to hear that EZFacility is an all-in-one to run your sports facility! Please feel free to reach out if any other comments or concerns arise.

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EZFacility - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur EZFacility.

Types de licences disponibles pour EZFacility :

  • À partir de :
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel EZFacility :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles EZFacility est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par EZFacility :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à EZFacility :

Brivo Access, Passport, QuickBooks, Smartwaiver, Trainingym

Ressources d'aide disponibles pour EZFacility :

FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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