Timely

4,7 (702)
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Logiciel de réservation pour professionnels de la coiffure, de l'esthétique et de bien-être

En savoir plus sur Timely

Gérez et développez une entreprise prospère où que vous soyez. Timely est un logiciel convivial pour les entreprises.

Timely s'exécute sur tous vos appareils pour vous offrir la liberté de gérer votre entreprise en déplacement.

Facilitez la vie de vos clients avec les réservations en ligne ainsi que les rappels de rendez-vous par SMS et e-mail automatisés. Améliorez la fidélisation des clients avec des remises VIP et de l'e-mail marketing. Stockez toutes vos informations client en un même endroit avec des notes et un suivi automatisé des ventes et des rendez-vous.

Gérer votre équipe est un jeu d'enfant grâce à Timely. Définissez les autorisations du personnel, activez les calendriers de la journée automatiques et reposez-vous en sachant que les membres de votre équipe peuvent également accéder à Timely à partir de leur propre appareil. Devenez une entreprise axée sur les données avec des rapports de ventes et de productivité du personnel en temps réel.

Personnalisez Timely en fonction de votre entreprise avec des add-ons tels que Microsoft Outlook, Google Agenda ou Apple Calendar. Ajoutez des add-ons puissants pour la comptabilité (Xero, MYOB, QuickBooks), la vente au détail (Vend) et l'e-mail marketing (MailChimp).

Configurer votre compte est simple. Si vous venez d'un autre système, une équipe de migration dédiée est prête à vous aider à transférer vos données. L'équipe d'assistance hautement qualifiée est efficace et conviviale, disponible sur chat en direct, par e-mail ou par téléphone.

Sans contrat, frais cachés ou frais d'annulation. Les abonnements mensuels démarrent à 20 dollars.


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Timely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Timely

4,7 (702)
VS.
Le plus commenté

À partir de

39,00 $ US
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

107
50

Intégrations

13
11

Simplicité

4,7 (702)
4,3 (3 020)

Rapport qualité-prix

4,5 (702)
4,3 (3 020)

Service client

4,7 (702)
4,3 (3 020)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Time Tracker

4,4
Alternative n° 1 à Timely
Time Tracker d'eBillity est une application de suivi du temps pour les équipes commerciales de toutes tailles. Une...

Square Point of Sale

4,6
Alternative n° 2 à Timely
Square Point of Sale est une solution de point de vente pour les appareils Android et iOS qui comprend des outils de...

ZENOTI

4,4
Alternative n° 3 à Timely
Un des principaux logiciels cloud pour les salons. Plus de 12 000 entreprises dans 50 pays font confiance à Zenoti pour...

Square Appointments

4,4
Alternative n° 4 à Timely
Square Appointments est un logiciel de planification de rendez-vous en ligne grâce auquel les clients peuvent réserver,...

Avis

Note globale

4,7 /5
(702)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Timely?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 702
Janelle
Janelle
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Publié le 2017-10-24

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book...

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Avantages

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Inconvénients

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Henri
Henri
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Timely Review

Publié le 2023-09-20

Very good software. You track all your tasks, all your windows. But then, it's quite possible to...

Very good software. You track all your tasks, all your windows. But then, it's quite possible to forget to turn it off. Plus, it would be nice to add an invoice delivery function.

Avantages

Great for keeping track of the time you spend working. Plan and be alerted. When you're a freelancer like me, you don't have to waste time writing time reports.

Inconvénients

I think all this data generated by the software can be used to develop other, cooler features. For example, it could be used to issue invoices directly when working at an hourly rate.

David
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client

Great look, easy to use, poor development

Publié le 2016-06-08

My background in using booking systems: 6 years at my own practice, using Genbook, Vagaro, Booker,...

My background in using booking systems: 6 years at my own practice, using Genbook, Vagaro, Booker, MindBody, Timely, and about 15 test drives of other programs.

Timely Pros:
- Clean
- Responsive
- POS system is nice
- Invoicing is nice
- Easy to use backend
- Easy to use frontend - my clients loved it
- Reports are easy to read, and nice graphs
- SMS and email reminders worked great
- Inexpensive

Timely Cons:
- Poor development - new items get the basics, and they do not move forward with improvements on an item until way down the road, or never. Gift certificates are a huge part of the salon and spa industry, let alone a ton of other industries, and what started out to be great, has never once seen a correction to its use. 3, no, 6, no, errr 9 months since the release of their gift certificates (vouchers) and not one correction on its use, not one suggested improvement from the community of Timely users. Why? I can't answer that, though I wish I had an answer.
- Community suggestions can take some time to get implemented, or never. Very slow on development. They ask for suggestions, but never a resolve.
- Client data doesn't always go in so smoothly (my export revealed a ton more issues than I ever thought I had)
- Poor support on add-ons (Xero, Quickbooks). Basically, do it yourself. My wife never could get an answer to some of her questions on why some invoices were never connected. I figured if they allowed the connection they knew something about the other programs...

If you need a basic system, then use this. I guess I was lead to believe it would be better sooner than much, much later. If you have a studio, a business where gift certificates mean a lot to your business, fork out some extra money to a much more involved system. Mindbody has it, but extremely poor customer service is hell to work with. Booker, for us, is our answer. It was our first, and now last, as they improved on a lot in 4.5 years.

Taha Burhan
Taha Burhan
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy way to rezervations

Publié le 2022-07-29

Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support....

Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support. Being easily accessible from mobile makes my job much easier. It makes the reservation process very practical for both me and my customers.

Avantages

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

Inconvénients

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

Jose
Jose
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

The revolution of my business

Publié le 2023-07-06

The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced...

The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced last minute cancellations. Also, the service and product recommendation feature has helped increase my income by offering personalized suggestions to my customers.

Avantages

I can't believe how it has revolutionized my business! What I like the most is its magnificent and customizable calendar. It's so easy to use and puts me in complete control of the customer experience! I no longer have to deal with those old paper booking methods, everything is digitized and impeccably organized!

Inconvénients

My least favorite thing is that it can be a bit tricky to set up at times. Being a low-tech person, it took me a bit of time to understand all the features and customize the software to my specific needs.

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Timely - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Timely.

Types de licences disponibles pour Timely :

  • À partir de : 39,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Timely :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200

Langues dans lesquelles Timely est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Timely :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Timely :

Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress, Xero, Zapier, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour Timely :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat/Clavardage

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