ServiceBox

En savoir plus sur ServiceBox

ServiceBox est une solution conçue pour vous faire économiser du temps et de l'argent afin de vous consacrer à ce que vous faites le mieux : acquérir de nouveaux clients et satisfaire ceux que vous avez déjà. Le plus important pour vous est d'augmenter votre retour sur investissement. C'est pourquoi ce logiciel a été créé. Votre réussite est une réussite partagée.

Alors n'attendez plus. Découvrez ServiceBox et rendez votre entreprise pleinement fonctionnelle et productive.

La souscription est simple et l'intégration, encore plus. Vos données comptables existantes peuvent être utilisées pour transférer rapidement vos informations sur un site configuré selon vos besoins et vous rendre opérationnel en quelques heures seulement. Prenez quelques heures de votre temps pour booster votre entreprise !

Le slogan de Jobbox Software, "SIMPLIFIEZ LA GESTION DE VOTRE ENTREPRISE", signifie que la gestion de votre entreprise devrait être simple. C'est pourquoi l'éditeur de cette solution essaie continuellement d'améliorer ses produits. Il ne cesse jamais d'améliorer ses logiciels. Et c'est là que vous intervenez. En effet, vous pouvez le contacter et lui faire part de votre opinion pour qu'il puisse s'améliorer. Jobbox Software est un éditeur en pleine croissance dont l'objectif est de vous aider à faire de même.


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ServiceBox ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ServiceBox

4,3 (111)
VS.
Le plus commenté

À partir de

75,00 $ US
mois
Tarification introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

83
131

Intégrations

6
3

Simplicité

4,1 (111)
4,1 (217)

Rapport qualité-prix

4,4 (111)
3,7 (217)

Service client

4,4 (111)
4,2 (217)

Alternatives

ServiceTitan

4,4
Alternative n° 1 à ServiceBox
ServiceTitan est une solution cloud de gestion des interventions conçue pour les entreprises de services d'électricité,...

Jonas Enterprise

4,1
Alternative n° 2 à ServiceBox
avec plus de 15 000 utilisateurs, le logiciel Jonas Construction Software est un progiciel de gestion des coûts des...

Housecall Pro

4,7
Alternative n° 3 à ServiceBox
Découvrez la manière dont cette solution peut vous aider à développer votre entreprise dès aujourd'hui : appelez...

Jobber

4,5
Alternative n° 4 à ServiceBox
Le logiciel primé de Jobber est idéal pour les entreprises de services à domicile qui souhaitent assurer le suivi des...

Avis

Note globale

4,3 /5
(111)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d’utilisation
4,1/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà ServiceBox?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 111
Gero
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent in person help which went for beyond what we expected.

Publié le 2018-03-27

Ease of use and integration with accounting software used by our company

Ease of use and integration with accounting software used by our company

Avantages

The features are constantly being upgraded and improved in consultation with industry users.

Inconvénients

A few too many areas to access for needed answers to questions. A novice to applications would have possible problems in following steps required.

Réponse de Jobbox Software

Hi Gero,
Thank you for taking the time to review ServiceBox and we are happy that you have been able to see the improvements that our developers are constantly doing to make it work even better!
We would be interested in clarifying and getting some additional information from you on how we can make it easier to find the answers for you in one area. If you would let us know how we can do that it would be most appreciated.
Thanks,
Your ServiceBox Team

Jordan
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Great ideas! Has some workflow conflicts

Publié le 2020-09-24

Far less paper waste, no chance of important paperwork getting lost, ticket history to see who made...

Far less paper waste, no chance of important paperwork getting lost, ticket history to see who made changes or last worked on a job. The connection has occasionally been spotty but usually it's fine. It does a great job of coordinating all of the info (which is why the address thing always throws me off lol).

Avantages

Automatic iteration, filing, scheduling and organization of work order #s (and the consequent reductions in admin work and paper waste) are awesome.

Inconvénients

There is one issue that requires users to frequently duplicate work and resubmit data that is already in the system:
When I am submitting a quote for tender, there are usually 3-5 contractors(customers) that require pricing but the job site is not going to change! After creating the quote for Customer 1, copying the quote should carry over the job site as well. In general, job sites do not need to be linked to a customer (because civic addresses exist geographically regardless of what business occupies it or what contractor is working on the job.)

Réponse de Jobbox Software

Hi Jordan,
Thank you for taking the time to write up a review. It is greatly appreciated. I am pleased to hear that you are finding ease with moving away and reducing paperwork! That is excellent.
I just wanted you to know that I have seen your feature request, we are looking into possible ways in order to make it work with our product. If you are ever in need of anything else, please do not hesitate to contact our help desk in order for us to deal with the issue right away.
Have a wonderful day,
Your ServiceBox Team

Brian
Note globale
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Review

Publié le 2022-12-16

Works fairly well when it works, but was constantly logging techs out every few weeks or so.Very...

Works fairly well when it works, but was constantly logging techs out every few weeks or so.Very often photos that are taken disappear off the mobile appHave to type a job in a few times before it is recognized on the desktop, their IT department has never bee able to solve the issue

Avantages

cannot answer, wants a 40 character answer

Inconvénients

Takes too long to get help on issues, once a ticket is submitted, there is no real time help to solve problems, which can severely impact access to the system The Help menu they have, often times do not connect to issues requested

Shanda
Note globale
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great for HVAC or any service industry!

Publié le 2022-10-03

Overall everything has been great! Whenever I need assistance I receive a speedy response and there...

Overall everything has been great! Whenever I need assistance I receive a speedy response and there are so many helpful articles at your fingertips. I love how much ServiceBox has taken us away from paper and notes scattered everywhere to one place where everything can be documented.

Avantages

ServiceBox is very user friendly and helps manage all aspects of the day to day. I love that i can create recurring work orders, schedule jobs, invoice, and so much more all out of one system.

Inconvénients

The sales tax function should be improved. I'd like ServiceBox to connect with QuickBooks and pull the sales tax rates from the QB system and enter into SB (ad update as needed).

Alternatives envisagées 

Housecall Pro et Jobber
Maxine
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great software addition to our workflow. Even better customer service

Publié le 2022-09-23

We have streamlined out workflow significantly in introducing ServiceBox. We were able to eliminate...

We have streamlined out workflow significantly in introducing ServiceBox. We were able to eliminate a full-time job that we would have needed to find a replacement as well as limit the work done on a daily basis by the dispatcher and the individual technicians.

Avantages

Adding this software into our workflow was game changer. The most important reason we went to ServiceBox was because they seamlessly integrated with SAGE50 Canada. Another important quality of the software - the Customer support is AMAZING. Any time I've had an issue or wishing to see improvement, they've listened and made changes when appropriate and in a timely manner.

Inconvénients

Their app needs a bit of improvement in the speed and ease of getting to the "meat" of the app. It's still easy to use but there's a bit of lag when opening the app and getting into the website.

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ServiceBox - FAQs

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ServiceBox.

Types de licences disponibles pour ServiceBox :

  • À partir de : 75,00 $ US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel ServiceBox :

Travailleur autonome, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Langues dans lesquelles ServiceBox est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ServiceBox :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ServiceBox :

Construction for Sage 50 Accounts, Dropbox Business, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage 50cloud Accounting, Stripe

Ressources d'aide disponibles pour ServiceBox :

Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage

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