
En savoir plus sur JobNimbus
JobNimbus offre un moyen de gérer simultanément des projets, des tâches et des contacts/leads via une seule application. L'outil de gestion de projet et CRM peut être utilisé pour créer, planifier et affecter des tâches. JobNimbus vous permet de créer et de définir des flux de travail en déplaçant des tâches de plusieurs étapes avant leur achèvement. Vous pouvez utiliser l'application pour accéder à des informations client pertinentes et mettre à jour les renseignements relatifs aux leads en déplacement, depuis n'importe quel appareil. Tous vos documents sont stockés de manière sécurisée dans JobNimbus, pour vous permettre d'envoyer et de partager des fichiers aux membres de l'équipe sélectionnés et aux clients.
Grâce à JobNimbus, vous pouvez également gérer vos documents de vente. L'application vous permet de générer des estimations, des factures, des propositions, des ordres de travail et des contrats. Vous pouvez automatiquement appliquer des taux d'imposition et des quantités aux estimations, puis les convertir en factures en quelques étapes. Les documents peuvent être remplis automatiquement et les modèles sauvegardés pour une utilisation future. Parmi les autres fonctionnalités de gestion de projet figurent : planification et organisation du calendrier avec notifications relatives à la progression des tâches. JobNimbus s'intègre également à Google Maps et à Google Agenda pour développer l'organisation de projets.
Options de tarification dès :
200,00 $ US/mois
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
Clients typiques
- Travailleurs autonomes
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le nuage
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais
Options de tarification dès :
200,00 $ US/mois
- Version gratuite
- Version d’essai gratuite
- Abonnement
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour JobNimbus : 128
Alternatives
AccuLynx

Service Fusion

Salesforce Sales Cloud

FieldPulse

Avis
Vous avez déjà JobNimbus?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
Love the system, Ronnie has been great to work with.
Publié le 2018-02-03
Avantages
Keeping track of multiple offices, being able to talk to each user. Track conversations of with customers.
Inconvénients
Would like to integrate excel with the program. I would like to separate different office managers from seeing each other's area.
Réponse de JobNimbus
James, thank you for your wonderful review. We especially appreciate the details you shared about how well our software is working across multiple sites or offices. We also love your feedback about integrating Microsoft Excel. Although our philosophy is to get away from spreadsheets and into tools that have more options and usability, we understand that each business has its own flow and preferences. Users can attach spreadsheets in JobNimbus, but it sounds like you may have a different solution in mind. Also, it may be helpful to use our Groups feature, and our Support team can help you get set up with that. If you haven't already reached out to [email protected] or (855) 964-6287, we'd love the opportunity to troubleshoot this with you.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
ReHome Review
Publié le 2019-09-04
Overall, we are pretty happy with it. We will continue to use it and build it out. So far,...
Overall, we are pretty happy with it. We will continue to use it and build it out. So far, JobNimbus staff seems really eager to listen to the needs of their customers and work toward solutions. That is a big plus for us. We don't mind growing with the software as long as it is continually improving.
Avantages
Ease of Use. JN has most of the features that we need as a remodeling company. Good support if we run into something we need assistance with.
Inconvénients
Phone app needs to be a little more robust. Need to be able to see contacts in board view in the phone app and be able to navigate from that view. This is a huge disadvantage when working on the go. With large number of products it would be much easier to find contact in the appropriate workflow- filtering is too cumbersome.
- Secteur d'activité : Matériel informatique
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
JobNimbus is budget software with many bugs. Sign up to be guinea pig!
Publié le 2021-11-14
Ive used JobNimbus overall for a year- I still continue to use it because Ive already set it up and...
Ive used JobNimbus overall for a year- I still continue to use it because Ive already set it up and transferred my sales force over here. The customer support is quick to help when you need it on anything simple. Anything over low level complexity is not going to get fixed and you'll have to deal with it. Some issues I have, if you are in an area with reception issues, you will have zero ability to pull up contact details or address. You better make sure you have the right information before you go to these job sites. No notes, no phone number, nothing will be available. The downtime, there's lots of it. Enough that if you're in the middle of typing up a long estimate with lots of details notes and pictures, if anything crashes you LOSE ALL YOUR DATA. Remember back in the day before autosave? Kids lose term papers and everything. Well job nimbu does you worse than that. You'll lose entire sets of work you did if the system goes down or you have an internet issue. The other HUGE ISSUE i have is that the software constantly prints a SECOND PAGE on estimates an invoices for customers and subcontractors. Their software was written by third world countries (probably the same guy who wrote the Boeing airplane trim level software) If you write too many lines it will kick a blank second page out. So you print this, it prints two pages. You send it to a client, it sends them a two page PDF, which the second is blank. Its unprofessional. For the last year the company has said, just mak
Avantages
The software works overall to manage many different areas of your business. However, it does none of them well. It does a good job of keeping everything in one place but what good is that if it still has lots of bugs that the company refuses to fix?
Inconvénients
BUGS! Lots of Bugs!!! No offline version. This is a cloud software. It routinely goes down and locks you out of your customer data and job information. If you are doing jobs in rural areas or areas that lack reception you will be unable to access your job nimbus in ANY capacity. The other HUGE ISSUE i have is that the software constantly prints a SECOND PAGE on estimates an invoices for customers and subcontractors. Their software was written by third world countries (probably the same guy who wrote the Boeing airplane trim level software) If you write too many lines it will kick a blank second page out. So you print this, it prints two pages. You send it to a client, it sends them a two page PDF, which the second is blank. Its unprofessional. For the last year the company has said, just make it print one page. Well even if you do that, it still says 1 of 2 pages and the customer asks you where the second page is. They want to know what it says on the second page before they approve an $40,000 estimate.
Réponse de JobNimbus
Hi Jose,
The issue with the estimate on two pages should be resolved now.
Thank you for your feedback we will take it into account.
JobNimbus.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Jobnimbus helps us accomplish vital tasks every day
Publié le 2019-03-29
Avantages
We've been using Jobnimbus for about 3 years now and the built in functionality with payments, Quickbooks and job tracking have made our lives so much easier. All photos and documents get uploaded directly from our phones out in the field for sales and invoicing made simple.
Inconvénients
No functionality for e-signatures... Like, we can let customers pay their bills right thought a huge green button on the email, why not have a huge blue button saying "approve estimate." Make it easy for people to say yes to us, then store that on the cloud with everything else...
Réponse de JobNimbus
Hey Joshua! So glad JobNimbus has been able to help you do some pretty important stuff in your day. We want to keep making that happen, and approving/signing estimates is one of the ways we want to help better.
While you can get your estimates signed directly on our mobile app, the e-signature experience is lacking and our dev team is working to take that experience up a notch. Stay on the lookout for updates to the mobile app and web experience!
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Jobnimbus
Publié le 2019-05-07
great experience
great experience
Avantages
It is easy to use and not too expensive
Inconvénients
nothing in particular, everything I need
Alternatives envisagées
AccuLynxPourquoi passer à JobNimbus
priceRéponse de JobNimbus
Thanks, Oleg!
JobNimbus - FAQs
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur JobNimbus.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour JobNimbus?
Types de licences disponibles pour JobNimbus :
- À partir de : 200,00 $ US/mois Voir les tarifs
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise JobNimbus?
Utilisateurs habituels du logiciel JobNimbus :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues JobNimbus est-il disponible?
Langues dans lesquelles JobNimbus est disponible :
anglais
Q. JobNimbus prend-il en charge les appareils mobiles?
Appareils pris en charge par JobNimbus :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications JobNimbus peut-il s'intégrer?
Applications s'intégrant à JobNimbus :
Beacon, Broadly, EASE, EagleView, Global Payments Suite, Google Calendar, HOVER, Mailchimp, Podium, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SPOTIO, SalesRabbit, WePay, Zapier, naturalForms
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour JobNimbus?
Ressources d'aide disponibles pour JobNimbus :
Service client/courriel, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat/Clavardage
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour JobNimbus.
- Logiciels CRM (gestion de la relation client)
- Logiciels de gestion de projets
- Logiciels de CRM pour la construction
- Logiciels de devis de travaux
- Logiciels de coût pour rénovation
- Logiciels de charpente
- Logiciels de gestion de chantier
- Logiciels de devis pour le bâtiment
- Logiciels de paysagisme
- Logiciels de traitement des non conformités
- Logiciels de suivi commercial
- Logiciels pour entrepreneurs
- Logiciels de gestion des interventions
- Logiciels de gestion des ordres de mission
- Logiciels de création de devis
- Logiciels de planning de chantier