ReferralCandy

4,5 (369)
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Note globale

4,5 /5
(369)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4,9/5

91%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

369 avis

Justine
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Logiciel simple et fonctionnel

Publié le 2023-06-26

Avantages

L'application offre une interface intuitive et conviviale, ce qui permet aux utilisateurs de créer rapidement et facilement des programmes de parrainage personnalisés, sans avoir besoin de compétences techniques avancées. ReferralCandy propose une intégration transparente avec les principales plateformes de commerce électronique telle que Shopify, ce qui facilite la mise en place du programme de parrainage sur votre site existant. L'application offre également des fonctionnalités avancées telles que le suivi des références, la gestion des récompenses et la génération de rapports détaillés, ce qui permet aux entreprises de suivre et d'analyser efficacement les performances de leur programme de parrainage.

Inconvénients

Certaines options de personnalisation avancées peuvent être limitées. Si vous avez des besoins spécifiques en matière de conception ou de flux de travail pour votre programme de parrainage, il peut y avoir certaines limitations. Les fonctionnalités supplémentaires, telles que l'intégration avec des plateformes de messagerie spécifiques, peuvent nécessiter des frais supplémentaires. Les clients ont parfois du mal à comprendre comment utiliser leurs avantages fidélité, très intuitif du côté utilisateur cependant en utilisation du côté consommateur très compliqué !

Isabella
Isabella
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Customer service

Publié le 2023-08-10

Avantages

I had a problem choosing my plan and I was very well attended and they solved my problem.

Inconvénients

somewhat limited in the referral program.

Shahid
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Customer support

Publié le 2024-02-23

Avantages

The customer support has been amazing. [sensitive content hidden] from customer was very cooperative and supportive. She along with the engineering team helped us a lot setting up a very custom integration for Referral Candy. I am very very happy with the support they provided and would surely recommend Referral Candy to others.

Inconvénients

Nothing specific. Referral Candy meets almost all our referral program needs. Just a small suggestion that if the API could be made more extensive.

Paula
Note globale
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Review

Publié le 2023-06-15

Great!

Great!

Avantages

Great CS! JC was patient and responsive. His knowledge of the product is excellent– he helped me understand the platform more.

Inconvénients

I hope there are more features available like scheduling of payout, trigger requirements for payout, multiple rewards system.

Steven
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

CUSTOMER SUPPORT

Publié le 2024-03-06

Avantages

The customer support and the ability to generate more customers from existing customers

Inconvénients

nothing everything is fine. All good, nothing

Kelsey
Note globale
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Automated and Reliable

Publié le 2024-01-09

Would recommend to others looking to build a touch-free, reliable, and automated referral program.

Would recommend to others looking to build a touch-free, reliable, and automated referral program.

Avantages

With referral candy, I like that everything works automatically in the background with little work required after set up.

Inconvénients

It was challenging to integrate Referral Candy with Klaviyo at first - it would be really great if a member from RC could onboard the program to our marktechstack for us.

Justin
Justin
Note globale
  • Secteur d'activité : Formation et accompagnement professionnel
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

They promise exactly what we need. I hope they deliver.

Publié le 2020-11-20

Avantages

The base concept of their offerings is just great. We wanted a simple and automated way customers or others could refer and get rewarded. They seem to be exactly what we are looking for. I am still in the trail and yet to see if work on a large scale, but if they deliver what they promise it will transform our companies growth.

I love it's integration with Chargebee (as long as it works).

So far the customer support team has been very responsive and that matters a lot to me. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] specifically have been helpful.

Inconvénients

I found the dashboard UI not intuitive and there were glitches once our Chargebee account and Referral Candy were linked saying they weren't linked, but then one day they it solved itself. Unnerving, but hopefully all figured out.

Alternatives envisagées 

Tapfiliate et Referral Rock

Pourquoi passer à ReferralCandy

No need to login for an affiliate to get started referring. Intigration with Chargebee. Price.
Andie
Note globale
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

[sensitive content hidden] is the best!

Publié le 2024-01-31

Avantages

It is very easy to set up and having help during the process from [sensitive content hidden] who was so responsive and quick to help was great.

Inconvénients

My least favorite thing is the limited Widget Customization

Sean
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Service

Publié le 2024-01-30

Avantages

The support team are very understanding and offers great support whenever needed.

Inconvénients

It would be great if the content seen by our customers had more options to edit.

Sebastian
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great customer service

Publié le 2024-04-05

Avantages

Good product and great customer service.

Sofien
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Application I recommend

Publié le 2024-03-24

Avantages

This application is really top-notch! Works very well and their support is exceptional, with very responsive people, especially [sensitive content hidden] who is very professional.

Inconvénients

Nothing. This applications as only pros for me.

Jugal
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Helpfull Customer Support

Publié le 2024-01-17

Avantages

The Support is excellent specially Ines, she was extremely helpful to me, I really like her work! she clear my all doubts. Thankyou Team.

Inconvénients

Everything seems too good for me. nothing found difficult.

Camilo
Note globale
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Review

Publié le 2023-10-16

Avantages

Good support and clear documentation as well as a good product.

Inconvénients

There is nothing to add here since until now no things to dislike.

Matthew
Note globale
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Customer Service

Publié le 2023-10-05

Avantages

The process overall is super simple to setup, and it very smart in the setups.Customer service is always superb. [sensitive content hidden] especially was a great help in getting me setup with the correct tracking and helping me integrate Thinkific.

Inconvénients

It's not (yet) integrated with Thinkific

Katherine
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great Customer Support in getting campaign set up

Publié le 2023-06-29

Avantages

As title says. I'm new to RC and was setting up a campaign with a lot of requirements. Referral Candy was able to meet those requirements. Shout out to [sensitive content hidden] from customer support who was able to answer all my questions and take me through the whole process!

Inconvénients

It's not the easiest platform to implement.

Patrick
Note globale
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The Best Referral program so far!

Publié le 2023-06-07

Overall, I like the system, it's user-friendly and the support is always there to resolved your...

Overall, I like the system, it's user-friendly and the support is always there to resolved your concern.

Avantages

I love how their customer support really helped me on time.

Inconvénients

There are some features that might be more helpful for the client that is not currently present in the system like the Arabic language

Jessica
Note globale
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Definitely Recommended

Publié le 2023-04-04

Avantages

I like ReferralCandy as a customer referral program. It's very easy to use and they have FABULOUS customer service! [sensitive content hidden] went above and beyond for me and helped to provide valuable solutions for us. She was always really quick to reply and offered amazing customer service. Customer service goes such a long way as there are many apps that do not provide the same level of support. I'm really grateful for the team at ReferralCandy!

Inconvénients

I would love to see the revenue generated split by first-time customers vs. returning customer transactions. We only offer payouts on first-time customers so seeing returning customer sales doesn't help us to see how well our campaign is performing.

Rebecca
Note globale
  • Secteur d'activité : Vins et spiritueux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Proactive Customer Support

Publié le 2023-05-08

Avantages

Referral Candy integrated easily into our Shopify store. It's easy to use, and the customer support is proactive and helpful. Shout out to [sensitive content hidden] who spotted an issue with our Referral Candy before we had noticed and reached out directly so that we could fix it.

Inconvénients

When we first started there seemed to be some errors with issuing rewards, but customer support was able to assist quickly.

Abhishek
Note globale
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Used in conjunction with with squarespace website

Publié le 2023-04-28

Overall good experience so far in terms of customer service. Yet to experience the features fully.

Overall good experience so far in terms of customer service. Yet to experience the features fully.

Avantages

Easy to use and a lots of interesting features

Inconvénients

It only integrates with my website via one by one email integration of invoices making the process pretty manual. There should be some option to do this in bulk. Also the invoicing happens only once a month which means referrees get their money back after a long time.

Kate
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Appreciate the support

Publié le 2023-05-08

Avantages

I appreciate that [sensitive content hidden] support was timely and helpful. Thanks.

Inconvénients

There are many features I would like to have available but for the price, it is reasonable value.

Kim Seah
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Responsive Customer Service

Publié le 2023-04-03

Avantages

We are still on the free trial for overall approval of the platform. At this stage, [sensitive content hidden], our customer success manager, has been supportive and responsive to our requests. Looking forward to starting the implementation stage after our internal approvals.

Inconvénients

We are still on the free trial for overall approval of the platform so none at the moment.

Daniel
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Superb customer service

Publié le 2023-03-22

Avantages

The application is very easy to use and you can implement a referral scheme in a matter of hours. The customer service is great and they help you to solve any kind of doubt immediately.

Inconvénients

It lacks functionality and integration with more applications. They are improving in this aspect.

Gaina
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Compliment Letter for [sensitive content hidden]

Publié le 2023-08-15

Avantages

I am writing to convey my gratitude for quick response from [sensitive content hidden].

Inconvénients

I have no negative comment about the site.

Joe
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

[sensitive content hidden] was super helpful

Publié le 2023-03-22

New User

New User

Avantages

Simplicity, easy to set up. Great customer Support.

Inconvénients

I have just started so very early to tell.

Helen
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent Customer Service

Publié le 2023-03-08

Excellent

Excellent

Avantages

Referral Candy has excellent customer service and they respond quickly to all of my inquiries. I needed help setting up a second account to run a second campaign and I was walked through the entire process.

Inconvénients

Wish it was a little easier to set up a second campaign on the same account