
Bitrix24
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766 avis
- Secteur d'activité : Formation et accompagnement professionnel
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Bitrix24 est le meilleur.......
Publié le 2023-09-20
Avec Bitrix 24 je gagne énormément en temps dans la gestion de mes projets. Il me permet également...
Avec Bitrix 24 je gagne énormément en temps dans la gestion de mes projets. Il me permet également d'interagir avec mes clients en temps réel ce qui augmente la satisfaction de mes clients. Aussi la facilité d'accès à la réservation en ligne me permet d'augmenter le nombre de mes clients et de booster mes ventes.
Avantages
La gestion des projets et l'automatisation de processus de Bitrix 24 me permettent de réduire mon temps dans la gestion de mon entreprise et d'être plus proche de mes clients. cela est important pour moi car sa me permet de développer mon business.
Inconvénients
L'inconvénient mangeur est la dépendance à la connectivité internet.
- Secteur d'activité : Bijoux et produits de luxe
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Bitrix24 pour gérer votre équipe
Publié le 2023-09-06
Avantages
J'ai découvert un nouveau monde du freelancing avec Bitrix. C'est pus simple, plus convivial et plus rapide. Ce logiciel mixe à la fois réseaux sociaux, gestion de tâche et planification
Inconvénients
Le seul inconvénient est que c'est payant et assez couteux
- Secteur d'activité : Machines
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Bitrix24 pour la gestion de la fabrication
Publié le 2023-03-09
Avantages
Bitrix24 dispose d'un large éventail de fonctionnalités utiles pour gérer les processus de fabrication.
Inconvénients
La conception de Bitrix24 est encombrée, ce qui rend difficile la navigation et la personnalisation à votre goût. Le processus d'intégration est également difficile et l'interface peut être écrasante pour les nouveaux utilisateurs.
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Utilisateur_Bitrix24
Publié le 2022-11-18
Une meilleure structuration du projet et des groupes de travailGestion du temps de travail, des...
Une meilleure structuration du projet et des groupes de travailGestion du temps de travail, des horaires et des absences
Avantages
Intégration d'un système de chats et d'appels Disponibilités des rapports sur le temps et les horaires de travails, ainsi que les absencesPossibilité de créer différents groupes de travailL'organisation en catégorie des application du MarketplaceLa structuration de l'organisation d'un projet avec un organigramme
Inconvénients
Une prise en main qui n'est pas facile avec toutes les fonctionnalitésFonction de création d'un site
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Très bonne application de messagerie et de gestion d'entreprise
Publié le 2022-11-20
Avantages
Bitrix24 vous permet de gérer les projets d'entreprise avec un système de messagerie nous permettant d'effectuer des appels vidéo de bonne qualité
Inconvénients
Pas soucis au niveau des fonctionnalités.
- Secteur d'activité : Design graphique
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Bitrix24 un outil efficient pour collaborer.
Publié le 2022-12-26
Bitrix24 est un bon outil tout en 1, je vous le recommande en tant que logiciel CRM.
Bitrix24 est un bon outil tout en 1, je vous le recommande en tant que logiciel CRM.
Avantages
- Bitrix24 un outil permettant la gestion de projets collaboratifs c'est la raison principale pour laquelle j'utilise l'outil.- Une messagerie est intégrée ainsi qu'un espace de stockage et un système de gestion RH, Bitrix rassemble et combine différents outils ce qui est un de ses points forts.- Le CRM permet aussi le création de site web sans connaissances en code.
Inconvénients
- Une option est gratuite mais pour plus de de stockage ou d'utilisateurs il faudra passer par un abonnement payant allant jusqu'à 199€ par mois pour les professionnels.- Avec toutes les fonctionnalités il peut être assez compliqué de prendre en mains l'outil.
- Secteur d'activité : Capital risque et capital-investissement
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Bangoura wallet
Publié le 2022-12-26
Ce logiciel me permets d'accomplir la progression des tâches.
Ce logiciel me permets d'accomplir la progression des tâches.
Avantages
Ce logiciel à une fonctionnalité très facile à utiliser et l'intégration se passe de façon simple.
Inconvénients
Ce logiciel, s'il n'est pas à jour est lent.
- Secteur d'activité : Mode et vêtements
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Logiciel efficace (Bitrix 24 )
Publié le 2023-02-04
Avantages
C'est un bon outil tout en 1 qui nous permet d'être plus efficace sur la gestion de l'entreprise en général.
Inconvénients
C'est un bon logiciel et jusqu'à présent le logiciel me conviennent parfaitement
- Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
C'est super comme logiciel
Publié le 2023-08-23
Avantages
Depuis que j'y suis ce logiciel me facilite tellement les suivis et mes systèmes de traitement
Inconvénients
j'avais du mal à pouvoir m'y faire mais grâce à leur assistance je m'y suis fit plus vite
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
l'utilisation pour la gestion de projet, la collaboration et la communication en entreprise
Publié le 2023-03-19
Avantages
J'ai apprécié la grande variété de fonctionnalités dans Bitrix24, telles que la gestion de projet, la collaboration d'équipe et les outils de communication intégrés, qui permettent d'améliorer l'efficacité et la productivité
Inconvénients
a courbe d'apprentissage de Bitrix24 était assez longue et que l'interface utilisateur pouvait parfois être confuse et désorganisée
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Mon expérience à Bitrix 24
Publié le 2023-05-13
Avantages
Bon pour la gestion des projets.fonctionnalité en CRM trop génial
Inconvénients
Bugs et impossibilité de se connecter des fois
- Secteur d'activité : Biotechnologie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Choisissez Bitrix vous ne serez pas dessus 👌👌👌👌
Publié le 2023-08-31
Avantages
J'ai aimé vraiment l'efficacité que Bitrix m'aide à diriger mon entreprise
Inconvénients
J'aimerais Bitrix améliore encore leur interface

- Secteur d'activité : Études de marché
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
A Strong CRM for Growing Businesses and Sales Teams
Publié le 2022-11-13
Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new...
Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new users, it's important to highlight the learning curve to achieve the maximum results with this platform.
Avantages
Bitrix24 has an extensive CRM module, where we can track and store the data we need about our leads and clients. Even though Bitrix24 offer other modules like Websites builder, the CRM is the feature I like the most about this great app.
Inconvénients
Me and some members of my team felt Bitrix24 user interface was a little bit overwhelming compared to other CRM platforms out there. I believe Bitrix24 user interface could be simpler.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Experience after 6 months of use Bitrix24
Publié le 2022-08-10
Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an...
Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an all-in-one CRM platform, users can develop and manage leads, manage projects, provide customer support, manage internal communications, and even construct websites.
Despite having such an extensive range of services, Bitrix24 offers incredibly cheap costs when compared to other channels, making it easier to develop a skepticism. Offering a set monthly pricing for an unlimited number of customers is also uncommon among small and medium-sized businesses.
Like media and social networks, it has an easy-to-use interface. When users register with Bitrix24 CRM, they instantly see the activity stream (Activity Stream) - this feature is similar to the interface used by Facebook. Users can upload files, events, processes and more to share with their colleagues. Finishing the project without explicit directions and being a little picky about the needed stages takes a long time.
Furthermore, the Professional package allows for an infinite number of users, allowing Bitrix24 CRM to readily handle quickly developing enterprises. However, it is not well-liked by entrepreneurs.
As a result, Bitrix24 is best suited for mid-sized businesses prepared to devote a significant amount of time in studying how the program works and educating staff on how to utilize it.
Bitrix24's disadvantage is that it requires more steps than comparable CRM platforms such as Zendesk and Freshworks, but at a significant
Avantages
Lead generation and management :
The lead management function of Bitrix24 gives consumers more opportunities to generate leads by using demand creation software. Content marketing, media advertising, online forms, and live chat widgets are a few examples. It assists them in identifying prospective and high-converting consumers.
Bitrix24 can also assess how many fresh leads are received and what proportion of those leads convert into paying clients.
Inconvénients
Analysis of sales data
The CRM analytics solution from Bitrix24 enables customers to examine sales trends, assess lead conversion rates, and properly estimate sales. However, errors frequently occur as a result of difficulties caused by poor handling of virtual parameters.
Lead source analysis capabilities show customers which channels are producing the greatest results for them in terms of lead sourcing. Assist them in determining which marketing or advertising platforms they should prioritize. Done, like other channels, contains faults since reviews are frequently fabricated or have very little owing to the anonymity element of the reviewer's identity.
Their website, social media advertisements, physical events, and Google AdWords are all potential consumer source channels. There will always be channels that fall short of expectations.
Alternatives envisagées
OdooPourquoi choisir Bitrix24
After hearing about the integration with Bitrix24's Zendesk application, I did some investigation and discovered that Bitrix's price was significantly lower than it is now. Although several phases are more involved and need more time to teach in the firm, our utilization is somewhat better than when we were utilizing Zendesk.Logiciel antérieur
Zendesk SuitePourquoi passer à Bitrix24
Because the cost is cheaper. In addition, our partners in Singapore also often use this platform and they have requested to work on it. So, during the project, we completely changed our team's old tools to fit the job.- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Its time to move on
Publié le 2023-05-12
Avantages
Theoretical this platform has much to offer but if one tries to use it one notice many issues.
Inconvénients
There are so many cons to this product I don't even know where to begin.The biggest thing is that the cost keeps increasing for the product and they don't even update the product with basic functions which are missing for years now. With every update they add things one doesn't need and the whole things gets more convoluted. Options are not to be found in a single section, they are spread all over the whole platform. Many pages exist to change options but there is no way to find them.Updates won't apply correctly leaving an outdated structure with deactivated features behind. What really gets me angry is, that there is no way to delete an account fully. One can just deactivate an account/user and they are still on your bitrix instance. You cant even delete your OWN account! Support wouldn't even help, they say that this feature is not included.They should be careful because its against GDPR to not delete user data including the account on request.The question arises on why they don't want you to delete your account. Its clearly not a technical issue.I had enough of this company. They have so much potential but they waste it all. They don't even care that i'm upset that I cant delete my/ employees accounts which left our non-profit. These accounts where created by me using our own email and domian.

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Good cost / benefit for medium sized companies
Publié le 2023-06-19
Good experience overall, I can recommend it if there's an interest of unifying all the systems into...
Good experience overall, I can recommend it if there's an interest of unifying all the systems into a single one
Avantages
I think that Bitrix24 is a very good tool for a company that doesn't want free tiers but is not yet ready for big compromises, but wants a good set of tools
Inconvénients
The learning curve is stepper than other CRM's out in the market

- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Bitrix24 - Good CRM for Small and Mid Business
Publié le 2022-12-21
Overall it's a good CRM to run your business. You will easily add and manage leads, attach files to...
Overall it's a good CRM to run your business. You will easily add and manage leads, attach files to them and add custom fields. Task tracking is focused on collaboration and does its job great. We use Bitrix to hire new workers and track analytics of the HR department
Avantages
- Easy to use CRM for any needs- Audio Calls and Chats- Very easy to collaborate with shared tasks, files - Live feeds of events, you will be fully aware of all events in your company- In-depth marketing ananyltics with tracking sources of your leads
Inconvénients
- It's not easy to integrate with HTML static websites, you will require development. The easiest way to add leads is to use webhooks- There is a lack of customization in reports, you can't create fully custom reports
Alternatives envisagées
KommoPourquoi passer à Bitrix24
Bitrix has free version, so you can try and use it for free for solving simple tasks. Price is very reasonable.- Secteur d'activité : Études de marché
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Free Version and Powerful Potential
Publié le 2023-04-05
it was my CRM and i really enjoyed that
it was my CRM and i really enjoyed that
Avantages
It was easy to integrate into my business, and its capacity to scale was amazing. I really did enjoy using it although i think the flow of the user interface could be a bit better. This deserves a try before you decide if you use or not
Inconvénients
The cost for the additional features turned out to be a little pricey for my situation but the capacity and integrations available were very exciting.
Alternatives envisagées
Zoho CRMPourquoi passer à Bitrix24
it was well reviewed and had many powerful features in the higher tier pricing. It was very powerful.- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
A platform that is not specialized
Publié le 2023-03-11
I used it for a period of 6 months and it worked quite well for me as an online project manager,...
I used it for a period of 6 months and it worked quite well for me as an online project manager, however what we needed was a Professional CRM and Bitrix fell short.
Avantages
I loved that it's the first web project manager I've ever used and its learning curve was pretty short.
Inconvénients
Being a platform that seeks to cover too many things, it does not make it clear what it is really good at and I did not manage to integrate it well into my daily operating flow.
Pourquoi passer à Bitrix24
Because it was free and the recommendations about its ease of implementation.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Robust, but unpolished
Publié le 2019-11-05
I'm enjoying it because of its collaborative features and the adoption of it at our organization is...
I'm enjoying it because of its collaborative features and the adoption of it at our organization is pretty good.
Avantages
The features are a pleanty. There's so much diversity of functionality and you really can make it work the way you want.
Inconvénients
UX feels a little bit clunkly. Also, the web-app and the desktop app play strangely together. There's no good reason why I shouldn't be able to fully function in one over the other.

- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Tracking made easy
Publié le 2020-07-20
Avantages
Easy to use... you need maximum a day training and you can navigate yourself afterwards
Inconvénients
Hmmm too many features and it’s a bit hard to navigate
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
bitrix24 review
Publié le 2023-08-02
Exceptional
Exceptional
Avantages
Workflow experience became seamless due to Bitrix24, which is a definite plus for me.
Inconvénients
None so far, the experience has been amazing.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
A good software, but if only you live in CIS
Publié le 2021-01-31
Well, I used Bitrix a lot of time and you know, the things doesn`t change a lot of time. For sure,...
Well, I used Bitrix a lot of time and you know, the things doesn`t change a lot of time. For sure, Bitrix is got a lot of features and integrations. But the question of quality of these features are opened. For 100% benefits of features, you should to charge the money for add-ons, or you should to do some of dev-jobs. This is not cool for the small teams.
Overall: for employees and some teams from CIS this software is 'must-have'. If you want to change something, you can do it, because a lot of software are available. And a lot of these are good enough for any-sized teams.
Avantages
A lot of features, a lot of integrations
Inconvénients
First of all: a heavy widgets. Your website will be slow if you will use widgets, like openlines and etc. Second one is an old interface of admin. Like 'Permissions' and etc. Third: the reports are really bad. Also email marketing isn`t good. And the last one is that you should always charge the money: for example, it`s hard to find a useful free add-ons.
Alternatives envisagées
KommoPourquoi choisir Bitrix24
Because I want to got an 'all-in-one' solution, like: organizer of calls, leads, tasks and etc. I want to use the only one software for all of these features.Logiciel antérieur
Zoho CRM- Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Many features - not clear use cases
Publié le 2019-07-23
The overall experience is positive, but it is not easy to use all the functions as they are not...
The overall experience is positive, but it is not easy to use all the functions as they are not interoperable with each other (example: project management with CRM)
Avantages
It has a lot of features if offers for free/trial, it allows addins for functionality and covers many aspects of a company operation.
Inconvénients
Most of the functions are not clearly organized in use cases or user journeys leading to an end-result for each functionality.
Alternatives envisagées
InsightlyPourquoi choisir Bitrix24
The Zoho CRM was too fragmented and functions spread between too many sub-applicationsLogiciel antérieur
Zoho CRMPourquoi passer à Bitrix24
More features, availability of addons to expand functionality and better pricing- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The best all-in-one solution for business that are in need of a social intranet with all...
Publié le 2023-02-05
Every business which is looking to connect their staff remotely and is looking into automation of...
Every business which is looking to connect their staff remotely and is looking into automation of business processes should look into the software.
Avantages
It has a CRM, Social Intranet, APIs and a marketplace.We use so many tools and even haven't used all the possibilities it has to offer.From doing calls, messaging, project management, onboarding processes etc.
Inconvénients
They just changed their pricing model and cut their legacy plans even though they promised to locking the offer lifetime.