ClickPost

Plateforme de gestion de l'expérience d'expédition pour l'e-commerce.

Note globale

4,4 /5
(27)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,6/5
Support client
4,5/5

93%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

27 avis

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best logistics management software for E-commerce companies

Publié le 2022-03-10

Clickpost has helped us with resolving issues with regard to non-delivery reports and return...

Clickpost has helped us with resolving issues with regard to non-delivery reports and return management. We have increased our metrics with regard to on-time shipping and on-time delivery.

Avantages

Seamless API integration with best customer support and onboarding, with one click you are able to choose from multiple courier partners at the lowest price, download the shipping label and track your shipment.

Inconvénients

Nothing. It is the best software for logistics management

Kiran
Note globale
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Very Reliable!

Publié le 2023-08-02

Click post Returns Management has really made our returns process smooth.Love the tracking...

Click post Returns Management has really made our returns process smooth.Love the tracking experience and NDR Management.We can rely on the Clickpost team to fix any issues we face or even help with additional feature requests. They really understand the requirements and fix things real quick. It really makes the user experience great!

Avantages

Returns Management and NDR Management are smooth.

Inconvénients

Analytics needs fixing.Report formats are not uniform and keep changing. Also, at times the reports are incorrect too.Returns Management doesn't have the option to arrange QC pickups for incorrect products delivered.

Ankit
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent - Tracking, Visibility, Reporting and Dashboards, NDR

Publié le 2024-02-05

Good experience with around 4 years of tie up.

Good experience with around 4 years of tie up.

Avantages

Ease of Integrations
Customisation feasibility

Inconvénients

New developments to be rolled out quickly

Earven
Note globale
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

user

Publié le 2021-07-06

It finds me good to use

It finds me good to use

Avantages

Wide feature range help to resolve query

Inconvénients

lot of levels to do developments which make user confuse

vamsi krishna
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Efficiency Redefined: Navigating B2C Logistics with Clickpost

Publié le 2023-11-02

Avantages

Predefined Carrier integrations offered , Real time Tracking updates , Returns and Exchnage Management , NDR and NPR , Performance based carrier allocation , EDD

Inconvénients

Navigating across brands for enterprise account , Webhook auto retrigger , too many APIs for simple tasks.

Sharad
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to Use

Publié le 2022-12-01

Hey,We are using this software since 3-4 years ago, day by day it is getting updated and Clickpost...

Hey,We are using this software since 3-4 years ago, day by day it is getting updated and Clickpost trying to provide superb experience to users. Its very easy and user Friendly software. We are dealing as a B2c and it help us to provide ontime updates to customers. [SENSITIVE CONTENT] is Handling our account and very intelligent guy who understand issues and resolve on prioriy. We have integrated our all internal softwares with clickpost and all status getting autochanged and it help us to minimise manual work.

Avantages

User Freindly software,getting all details on one click

Inconvénients

There is no cons but sometime getting revert delay from CS team

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Backup support

Publié le 2021-07-06

Better to have clickpost as it reduces interactions with customers.

Better to have clickpost as it reduces interactions with customers.

Avantages

1. Ease of handling
2. Covered all data set required for the analysis
3. Overview & analytics dashboards

Inconvénients

1. In the start, it used to fetch duplicate results.
2. After onboarding, development takes time & not customized development available.

Soni
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

One click to value business urgency.

Publié le 2023-11-17

Experience so far with ClickPost has been great and smooth. Their support team is prompt supportive....

Experience so far with ClickPost has been great and smooth. Their support team is prompt supportive. They value their client and aim to provide better service.

Avantages

Ease of approach
NDR management
Analytics
Tracking updates
It solves almost all shipping related challenges.

Inconvénients

Mismatch status of shipments can be worked on to ease experience.

Shadil
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Loved using Clickpost!

Publié le 2024-02-02

Avantages

Ease of use and addition of so much different Logistic Partners. It is very easy tracking reverse shipments!

Inconvénients

UI for Logistic Partners can be improved and addition of those, along with integration support can be provided in a better manner.

sanjay
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Enigma of tracking orders solved in clicks

Publié le 2024-02-01

fantabulous due to ease of use which saves time effort and energy

fantabulous due to ease of use which saves time effort and energy

Avantages

real time tracking and convergence of informtion at a glance

Inconvénients

integraton and customisation flexibility with other tools

Jeffin
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Easy to Use and Good Value for Money

Publié le 2022-06-16

Avantages

The ability to easily create shipment labels for multiple couriers simultaneously and track them in a single place instead of having to track the shipments separately at each courier portal. The tracking urls and tracking page can also be customized to promote our company's brand which is a cool option to have

Inconvénients

Would be nice to view the client order reference number as well in the tracking page instead of just the shipment number which is currently available as it would make the identification of orders easier especially when doing a bulk search

Bhavay
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Clickpost logistics enablements and Solutions for D2c Channels

Publié le 2022-08-01

Avantages

Clickpost provide complete end to end solution in offering Logistics tracking and enablement integrated with Wms.

Inconvénients

Clickpost should have feasible tracking enablement solutions with Shopify and other frontend Software.

Keerthanaa
Note globale
  • Secteur d'activité : Articles de sport
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Decathlon India review

Publié le 2023-02-03

My experience with integrating clickpost in our system has been seamless. Thanks to the customer...

My experience with integrating clickpost in our system has been seamless. Thanks to the customer service and dedicated support provided by the team. Special mention to Prateek Kaushal who has been involved in adding many carrier partners to the integration.

Avantages

The ease of usage and user journey on app is commendable

Inconvénients

Clickpost is a great SAAS tool . However, if you could be more affordable , it would be helpful for many companies including startups to adapt easily and benefit from the tool

Anand
Note globale
  • Secteur d'activité : Textile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing Software

Publié le 2022-04-01

Avantages

Reporting, NDR Management, Allocation rules

Inconvénients

Should also have the features for inventory management.

Rajith
Note globale
  • Secteur d'activité : Articles de sport
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Good tool for TMS

Publié le 2023-01-23

Over all good

Over all good

Avantages

No comments..

Inconvénients

Error in uploading the SLA file.Rest all features are good.....

Sai Pavan
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One of the best LMSs in the market

Publié le 2021-10-04

It reduced the GTM for integrating with any and all courier partners which positively impacted the...

It reduced the GTM for integrating with any and all courier partners which positively impacted the business

Avantages

- Their reporting is top-notch
- Great NDR dashboard and IVR features available

Inconvénients

More visual representation options of data would be great

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

One of the best in its category

Publié le 2024-02-12

Avantages

Ease of use
Maps different stakeholders quite well across the entire ecosystem

Inconvénients

Support could be better
Elements of AI in the product roadmap could be a big plus

Abhishek
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great LMS

Publié le 2022-11-04

Avantages

Recommendation Engine - Multivariate algorithms can be developed using the systemTracking Page - Giving the customer visibility of the shipment progress

Inconvénients

The new panel is a little slow in comparison to the old panel. Triggering reports takes time.

Priyanka
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Exchange Management

Publié le 2023-11-09

Avantages

The tracking management system is very helpful. It gives us an overview of all the shipments in one place. Apart from that, even Clickpost's Exchange UI is user-friendly. The best part is it gives liberty to set when we want to dispatch the exchange order for customers.

Inconvénients

The Exchange UI must have different cross-category exchanges as well. Rest everything is good.

Prakhar
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Clickpost - Simple & Seamless Solution for 3PL management

Publié le 2023-01-23

Avantages

Great UI & UX. Seamless integration with 3PL & Outbound partners. [sensitive content hidden] responsiveness & on-time support is valuable. She goes out of her way at times to ensure the quickest resolution is given to the client. Big heads up to her relentlessness & diligence!

Inconvénients

Support & Response from the Product/Tech team on tickets were extremely delayed: - Additional QC parameter debugging with Shadowfax- Incorrect Status fetching from API vs Report download from Clickpost portal resolution.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Extremely good shipping management software

Publié le 2021-07-17

Avantages

Really good software for managing e-commerce logistics! We're using the complete product- multi-carrier shipping, tracking, customer updates, NDR management. It solves almost all shipping related challenges

Inconvénients

UI can be improved slightly for better experience but still I like that its the best available in the market

Sakshi
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good tool to get one view of all shipment related to information

Publié le 2021-07-13

Existing experience is good, but there's lot of scope for improvement

Existing experience is good, but there's lot of scope for improvement

Avantages

- One view on all shipment
- Easy addition/deletion of courier partners
- Consumer communication is seamless
- Very few downtimes

Inconvénients

- Update status API is not real time for all CP
- Support is not streamlined

Rishabh
Note globale
  • Secteur d'activité : Bijoux et produits de luxe
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Helped a lot in scaling Logistics Operation at Candere, team is using it for 2 years now.

Publié le 2021-08-04

Avantages

The main feature of being an aggregator with all the logistics partners.

Inconvénients

The tools did not have the flexibility to add pre-shipping labels and help our brand to showcase a holistic journey of a customer order

Keyur
Note globale
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Good product. Still needs more development

Publié le 2021-07-13

Nice product but lacks support and problem-solving.

Nice product but lacks support and problem-solving.

Avantages

Integration with multiple channels like WhatsApp, SMS & EMails.

Inconvénients

Webhook updates for shipment updates are delayed or missed.

Abhishek
Note globale
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Easily onboarded

Publié le 2022-01-03

Overall its nice working with Clickpost

Overall its nice working with Clickpost

Avantages

provides all the information related to shipping

Inconvénients

Pricing is too high to go with low number of orders