SmartTouch AP - Avis
SmartTouch AP
Note globale
Filtrer par
Taille de l'entreprise
Temps d'utilis.
Secteur d'activité
10 avis
- Secteur d'activité : Études de marché
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great Customer Service and Product
Publié le 2022-01-25
Have had an awesome experience with SmartTouchAP ever since the upgrade from using AIR.
Have had an awesome experience with SmartTouchAP ever since the upgrade from using AIR.
Avantages
Recognition of invoices is very high and accurate. Very easy to use and makes my life very simple. Also, customer service is exceptional, the team is very responsive, quick and friendly.
Inconvénients
Sometimes invoices have difficulties with recognition when there are no PO's or contracts to match the invoice to. For duplicating lines I wish there was a feature to include the Worktags in the duplication.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
My review
Publié le 2022-02-23
Overall, the software is awesome and user friendly.
Overall, the software is awesome and user friendly.
Avantages
The verification team's role to verify the correct information has been entered is very important to processing the invoice in a timely manner.
Inconvénients
We were told that we would have page/file to use to separate the invoices but it hasn't worked since we started with the software.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Ascend Review
Publié le 2022-02-23
Avantages
That we are able to add the name of the vendor to the invoice file even when the vendor is not in our processing system.
Inconvénients
That we were not able to code our invoices in Ascend like we originally had hoped.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Ascend Smart Touch AP rocks!
Publié le 2022-02-23
Very happy...I just got this job three months ago and during training I was able to catch everyhting...
Very happy...I just got this job three months ago and during training I was able to catch everyhting very well, the system is very user friendly.
Avantages
Everything, its very well "jointed" system.
Inconvénients
I'm really satisficed my employer has this system no complains.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Ascend Review
Publié le 2022-02-25
We were able to consolidate our OCR systems into one simple process saving our team time and money.
We were able to consolidate our OCR systems into one simple process saving our team time and money.
Avantages
Ascend allows us to integrate our invoices quickly and easily. The accuracy level is amazing.
Inconvénients
Ascend works best in a full screen view, however this is not always the best thing for a busy department that constantly has multiple screen operating at any given time.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
User Friendly and Expedites the invoice processing
Publié le 2022-03-09
Eliminates duplicates, which can be time consuming if this feature was not offered.
Eliminates duplicates, which can be time consuming if this feature was not offered.
Avantages
Easy to move through the review process and auto populates PO information from other platforms.
Inconvénients
Nothing so far, all seems to be working well.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
AP Specialist
Publié le 2022-02-23
I believe it really helps high volume entities with inovice processing.
I believe it really helps high volume entities with inovice processing.
Avantages
I like the responsiveness of the program, and the OCR to pre-fill the invoice details for review.
Inconvénients
Occasionally the information is wrong and has to be modified.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great
Publié le 2022-02-23
Avantages
The PO matching software along with the approval chain is critical.
Inconvénients
There are certain features that were present in our previous system which are missing currently.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Chrome makes it easy
Publié le 2022-02-23
Avantages
The images are crisp and clean. Much better than previous
Inconvénients
It is frustrating that every time I view an invoice I have to do SSO each time
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Knowledgeable, Friendly and organized
Publié le 2022-05-24
Avantages
Ease of use and integration with Workday
Inconvénients
I am not sure there is anything we don't like about the software