TheHouseMonk

Solution de gestion immobilière et de location pour les propriétaires

Note globale

4,4 /5
(12)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,7/5
Support client
4,6/5

92%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

12 avis

Anila
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Quality Platform!

Publié le 2019-05-10

The platform has helped solve the problem of ticketing, communication, asset management among many others in a structured manner for easy decision making.

Avantages

The range of functionalities is brilliant and it is so easy to use and intuitive. It has quite an effective UI. The visitor management module has helped us streamline operations at the reception and the gate with ease. Previously we didn't have a single platform and it was a nightmare to manage the building. Now every stakeholder has taken a strong liking towards this platform and are using it without much of a push.

Inconvénients

While the range of functionalities is definitely a pro, it took some time to get accustomed to because of the sheer volume.

Arun
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great product for rental management

Publié le 2019-04-30

Good product. Would strongly recommend to any rental managers out there

Avantages

1) It has accounting, help desk management, document management, lease management and many more modules integrated into 1 platform. My entire team uses only this software and nothing else. That's a great win
2) We manage full apartments, a few co-living spaces as well as a few commercial real estate properties. The software is robust enough to help us manage any of these asset classes

Inconvénients

1) The UI is a little clunky and needs some getting used to

Aravind
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Review

Publié le 2020-02-25

Okayish

Avantages

Website as a good homepage and with time I want to see it improving

Inconvénients

1. password can be set to any numbers of characters 11123 would suffice and it does not meet the basic internet password security requirements used across all the websites.

2. Require attention towards web page designing to scale for mobile as well as web.

3. Improvement is needed to attract more customers

Brijoe
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

We found our Perfect Software Solution!

Publié le 2020-04-03

Avantages

It's packed with a lot of features and modules that make business processes and work flow much easier and helps monitor for improved effectiveness and efficiency. Almost all of our workflows have gotten much less complex and was made simpler using this software.

Inconvénients

Anything that I didn't like or was confused with, the team was always ready to address the issue and customize accordingly, whether it was from a user-experience angle or features/modules addition. I love the fact that they believe in evolution - for us and for them!

Saurabh
Note globale
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product , great Team

Publié le 2020-04-17

Avantages

Functionality
UI / UX
Easy Integration

Inconvénients

So far so good
Nothing specific as of now

Sowmya
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Product review

Publié le 2020-01-30

Avantages

This software can be used as single platform for all. Our community requirements, starting from. Gate till clubhouse.

Inconvénients

We can't upload adhar card. We have used mygate earlier tor gate solution. Where it was allowed to upload visitors adhar card, so that we will get all the verified information.

Amar
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Best UI and UX

Publié le 2020-04-02

Avantages

Provided a good user interface. Easy to access.

Inconvénients

Would have been more flexible if had few more features that could help admin to re write or edit specific entry.

Siddarth
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Useful Product

Publié le 2020-04-02

Avantages

1. This software helped us to pull out reports with all the metrics very easily at any point of time. Hence the report feature is good.
2. PPM module also seems very much helpful to schedule the maintenance before hand

Inconvénients

I don't see any feature to send messages seperately to one user but it's to a whole project. Could work on that.

Shilpa
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

TheHouseMonk Review

Publié le 2020-02-25

Avantages

All the modules are simple and easy to comprehend. I would recommend this software for any facility management company

Inconvénients

The communication module could be more effective

sundar
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

My experience with TheHouseMonk.

Publié le 2020-02-24

Avantages

Simple and easy to use.
Ticketting module is very effective.
Visitor module was a good feature.

Inconvénients

Visitor module was a good feature it would be the best feature if it is very efficient.

Mohit
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Features about TheHouseMonk

Publié le 2020-02-25

Avantages

1. Facility management module is unique and stands out. It caters to most of the needs of a facility management company.

2. Their accounting module is quite simple and easy to comprehend

Inconvénients

Communication module is simple but it can have more features like other communication media.

Malolan
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A very good product!

Publié le 2020-04-02

Avantages

1. Facility management module
2. Accounting module

Inconvénients

Haven't come across any yet. Still exploring.