Smoobu

Application de gestion de location de vacances qui inclut toutes les fonctionnalités nécessaires.

Note globale

4,5 /5
(176)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d’utilisation
4,5/5
Support client
4,5/5

89%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

176 avis

Nadège
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

augmentation de 64%

Publié le 2022-11-30

logiciel bien conçu .....très pratique ..... qui demande toutefois un certain niveau pour pouvoir...

logiciel bien conçu .....très pratique ..... qui demande toutefois un certain niveau pour pouvoir s'en servir..... quelques points sont à part faire comme les systèmes de paiement.....certaines choses sont un peu compliquées aussi sur le logiciel au quotidien mais dans l'ensemble je serai restée chez smoobu si il n'avait pas pratiqué une augmentation vertigineuse de leur tarifs..... voilà un an que j'y suis ..... et voilà trois mois que mes TARIFS ont AUGMENTES de 64% ..... une excellente technique pour moi afin d'apprendre a s'en passer .....maintenant l'avantage c'est qu'on peut résilier du jour au lendemain.... dommage de réduire à néant tout le travail nécessaire à la mise en place de ses locations sur Smoobu.mais dans mon cas ces nouveaux tarifs ne sont bsolument pas rentabilisés .

Avantages

le principe même pouvoir gérer sur une seule plate-forme les plannings de chacun des logements

Inconvénients

beaucoup de choses sont compliquées à utiliser et à modifier.les règlements clients sont laborieux

Marion
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Indispensable !

Publié le 2023-01-12

D'un rapide coup d'oeil, je vois mes réservations, disponibilités, tarifs + taux de remplissage et...

D'un rapide coup d'oeil, je vois mes réservations, disponibilités, tarifs + taux de remplissage et plein d'autres statistiques. Je peux également exporter le fichier au format Excel pour récupérer les coordonnées de mes clients.

Avantages

La gestion de plusieurs biens simultanément sur des plateformes différentes (Booking, Airbnb, Abritel...)Facilité d'utilisation incroyableSupport d'aide réactif et compétent

Inconvénients

Il manque la possibilité (par le biais d'une ligne "note" sur le planning) de pouvoir inscrire les événements, animations, activités, de la ville où se situe le bien et qui influent sur le prix des locations.Cela faciliterait le choix des tarifs en amont de la saison (Fête du lac, Festival du Film d'Animation, Congrès des Médecins, Maxi Race ...).

Julien
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Permet de vraiment automatiser ses locations saisonnières, TOP

Publié le 2023-05-30

Très satisfait

Très satisfait

Avantages

Beaucoup de fonctionnalité, guide client très pratique, contestable à beaucoup d applications tierces

Inconvénients

Complexe de gérer plusieurs compte stripe, rame avec beaucoup de lot (30aine pour ma part)

Guilhem
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Smoobu a des problèmes financiers

Publié le 2021-11-19

Personne s'occupe des clients

Personne s'occupe des clients

Avantages

Simple et efficace, bon marché mais pas de support ni d'assistance, ils vous envient des emails avec des tutos.

Inconvénients

PAS DE SUPPORT EFFICACE
Smoobu a des problèmes financiers car depuis 2 ans que je travaille avec eux leur effectifs diminuent sans cesse. Maintenant il ne répondent plus au téléphone. Répondent uniquement par email et envoient des tutos et des videos. NE PAS TRAVAILLER AVEC EUX.

Guy
Note globale
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Un logiciel utile

Publié le 2023-02-08

Avantages

Après 15 jours de période d'essai du Channel Manager et un soutien sans faille du service support technique notamment Antoine et Marie, j'ai décidé de faire confiance a Smoobu. Logiciel simple d'usage et qui se paramètre facilement. Au début je me suis posé la question si Smoobu valait le coup pour seulement 1 appartement. En faite il faut résonner en nbr de plateforme sur lequel se trouve votre appartement. Moi c'est 4 et c'est vraiment utile. Je suis a 1 semaine d'utilisation et je ne regrette pas mon choix c'est pour cela que je souhaite partager mon point de vue de jeune client.

Inconvénients

Le temps d'adaptation avant de maitriser le logiciel. Sans aide cela aurait été dur.

Réponse de Smoobu

Hi Guy, we are so pleased you're enjoying Smoobu and thrilled to hear how much you love our technical support department. Please let us know if there is anything else we can help you with. We look forward to helping you with your vacation rental business in the future!

Élodie
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Bon logiciel fonctionnel !

Publié le 2023-01-09

Gain de temps, permet d éviter les doubles réservations.

Gain de temps, permet d éviter les doubles réservations.

Avantages

Synchronisation des plannings avec les plateformes

Inconvénients

Impossibilité de répondre avec l adresse gmail.

David
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Client satisfait

Publié le 2021-10-11

Avantages

Facilité d'utilisation, gain de temps pour la gestion des clients et le SAV

Inconvénients

Le temps de tout bien paramétrer, cela m'a mis 1 semaine.

franck
Note globale
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

génial

Publié le 2021-06-22

Avantages

smoobu est simple, facile et pratique
intuitif

Inconvénients

rien.........................................

Lisa
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Self Catering Owner of One Property

Publié le 2021-06-10

Love the automation as we still work full time so need the admin to be as automated as possible.

Love the automation as we still work full time so need the admin to be as automated as possible.

Avantages

Smoobu was the first channel manager e used when we started as i wanted something that could manage the OTA's from one place and Smoobu does this. I also love the fact it integrates with our dynamic pricing tool, pricelabs. These tools are essential as an owner especially if you still work full time.

Inconvénients

Id love to see a full pricing api with VRBO and the minute i have to pay for two api links. When booking using the booking tool, it would be great if the customer email could pass through to Stripe so the receipt is emailed at the point of booking. This is manual at the moment. If we could have a search availability tool that can be added as aa widget to a website, that would be helpful. At the minute it is only available on the booking widget but a smaller version where you can check your dates would be good.

Alternatives envisagées 

Tokeet

Pourquoi passer à Smoobu

the booking tool for our wordpress website.
Allan
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Tokeet to Smoobu

Publié le 2021-03-15

Overall, our experience has been great. We have lost a couple of features, however what we have...

Overall, our experience has been great. We have lost a couple of features, however what we have gained far outweighs this.
Customer support also very kindly offered to import existing direct bookings which was very helpful.

Avantages

The features that drew us to Smoobu were the automated messaging, Igloohome integration, the guest guide/portal and the additional option selling.

Inconvénients

I would say the only negative point we have so far is the handling/recording of invoices.
Payments need to be recorded manually, whereas Tokeet would handle this automatically and made it very easy to schedule invoices, and track sent, outstanding and paid invoices.

Alternatives envisagées 

Guesty et eviivo

Pourquoi choisir Smoobu 

To improve integration with third party services, improve our automation functionality and provide a better customer experience for our guests.

Logiciel antérieur 

Tokeet

Pourquoi passer à Smoobu

Price was the main motivation, as I feel Smoobu provides the best level of functionality in the price bracket.
Heidi
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

This product is geared towards Europeans

Publié le 2021-04-16

I have had a terrible experience with Smoobu and do not recommend this product to anyone

I have had a terrible experience with Smoobu and do not recommend this product to anyone

Avantages

The guest app was a nice feature. This product was less expensive than others

Inconvénients

The customer service for this product is terrible. It is difficult to speak to anyone by phone and if you are able to finally get through it has to be during European hours so if you can't talk first thing in the morning you are out of luck. Many features on the included booking website are geared towards Europeans and cannot be fixed. For example, Sq meters instead of sq ft, the format for the date is day/month/year, the website has the word domicile as a tab which should say home but they have yet to fix, I never could get the website to work properly for direct bookings (whenever I tried certain dates it said that those dates weren't open even though they were). I also could not get PayPal to work with the booking website and when I asked customer service for help with they asked me to send them a screenshot of the problem (that's usually what they wanted for everything). Lastly, the most frustrating thing about this program is that after the free trial I decided to pay for a year upfront and now that I have discovered how much I don't like the program and want to cancel they won't give me a prorated refund.

Réponse de Smoobu

Hi heidi,
thanks for your feedback. Let me apologize for your experience. We are a Europe based company, indeed. We are still adapting some minor issues for the US market (exactly these 2), but we have +1000 happy clients in the US already.
The PayPal issue that you were having must be a setup issue, happy to get it fixed with you. The fact that you did not have any days available were because you had not yet set your prices. No prices = no availability.
Indeed we do not pro rate refunds. You had the choice to opt in for the monthly subscription, no questions asked. Plus you had a 14 day trial without any obligations whatsoever.
Happy to hear your thoughts.
Best regards
Philipp

Ganache
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Opinion Costebelle Conciergerie

Publié le 2021-06-23

Very good exchanges with the team in place, especially [SENSITIVE CONTENT] who manages the French...

Very good exchanges with the team in place, especially [SENSITIVE CONTENT] who manages the French clientele.

Avantages

sharing schedules with the teams and the booking site

Inconvénients

No PMS. Technical difficulty in setting up certain data (booking engine, and connectivity with platforms)

Alternatives envisagées 

Beds24

Pourquoi passer à Smoobu

Because of the fixed price and not the commission
Andrew
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Minimal user IT knowledge needed; Regular Improvements and New Feature; Top After-Sales Support

Publié le 2020-01-31

We have absolute confidence in the Smoobu software after over 2 years of using it. In an increasing...

We have absolute confidence in the Smoobu software after over 2 years of using it. In an increasingly automated world, the Smoobu after sales staff have a human touch and an UNDERSTANDING of our business that is invaluable, which indicates that they are well-trained/experienced. Any problems can be solved swiftly without long tedious (and repeated) explanations. We have found EXACTLY the product and back-up we need, starting from scratch in 2017 and cruising at our optimum turnover in 2020, which would have been impossible with the Smoobu software package.

Avantages

As a single property tourism letting company, we need a one-stop solution for our market visibility, communications, calendar and price management (linked to the WHOLE market) and and a 100% reliable point-of-sale interface with our payment provider platform. The SMOOBU property rental management software package gives us all the above and several other options that we don't use. Very good value for money when one considers its vital role. It's an EXCELLENT tool.

Inconvénients

We offer our website in 3 languages BUT Smoobu does not, as yet, permit us to set up a photo-based template into which we can add our images THEN copy that template and insert the different languages. The work-time needed to set up the sites is therefore tripled as each language site needs to be started from a set of blank pages.... The Smoobu team is so pro-active that this option will no doubt come soon.

Criscia
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use & Highly recommended

Publié le 2020-08-31

Avantages

This channel manager has really increased our team efficiency while managing ~40 properties in India. It's very easy to use, very fast to get started... We did the trial and realised we could not live without it anymore! Customer service is also very responsive! I HIGHLY recommend this channel manager.

Inconvénients

For over 40 listings it is difficult to search the availability as we need to scroll up or down. If there is search option for dates it would make it easier.

Alternatives envisagées 

Guesty

Réponse de Smoobu

Dear Criscia,
thanks very much for your review and choosing us over others. Very excited to hear that you are enjoying your experience. We are working on making the calendar easier to use also for larger accounts. In the meantime, have you discovered the calendar only view? https://login.smoobu.com/de/booking/calendar/2
Best
Philipp

Boris
Note globale
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The best part of smoobu, by far: its customer service

Publié le 2023-08-01

We manage all bookings of our three holiday rentals in Smoobu, as well as communication with our...

We manage all bookings of our three holiday rentals in Smoobu, as well as communication with our guests. We also use Smoobu as a channel manager, to coordinate our bookings with the ones we receive from Airbnb.

Avantages

While the features of smoobu are all we need, their customer service is just out of this world. Since smoobu is really stable (well-coded I guess), we don't need their help all too often. However, when we do, we get a.) competent and b.) quick replies, every single time.

Inconvénients

Not much, maybe just the fact that they recently increased their prices and for us it made quite a difference. We've been using Smoobu since 2018 and we were used to their legacy prices

Janette
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Smoobu is the best

Publié le 2021-09-16

Smoobu is the best software I ever had. The management are considerate enough to waive my fees...

Smoobu is the best software I ever had. The management are considerate enough to waive my fees because I forgot to temp stop the subscription due to pandemic. That the total value of money, trust and confidence to smoobu and the management.

Avantages

I have tried a lot of software but I lasted for more than two years in smoobu. Easy to use software and no limitations to connect in all channels. Synching the room rates and blocking and unblocking the dates were so easy too. Management of Smoobu are easy to deal with, as well. I highly recommended smoobu software.

Inconvénients

Change the daily rates is still manual. I would like to recommend to just a click and it will apply to the certain period.

Nico
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best channel manager in this price category

Publié le 2021-12-27

Covers all my basic needs.
Gets better every year.
Has a reasonable price.
The support is just top.

Covers all my basic needs.
Gets better every year.
Has a reasonable price.
The support is just top.

Avantages

Smoobu is probably the Channel Manager with the best 'Features/Price' ratio.
We state that after we have done seriously evaluations for two years.
It has all functionality a small - middle accommodations managing service will be needing.
The subscription is very reasonable too.
They haven't stoped improving since I know them and they have the perfect support :)

Inconvénients

There are some minor functionality issues with the user interface.
This does not affect the functionality, it is just that sometimes one can not but notice that some things could be a bit more 'up to date' in the user interface.

Gary
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

ExcellentExcellent

Publié le 2023-10-05

Excellent

Excellent

Avantages

Great service and prompt help from [sensitive content hidden]. Would highly recommend

Inconvénients

No Cons at all , really good relationship

Luana
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Extremely helpful and intuitive

Publié le 2020-11-09

Amazing.

Amazing.

Avantages

I started using Smoobu back when it was really small and sort of beta version and liked it from the getgo. In the meantime they have improved and expanded so much and i am truly happy for them because what they offer is a high quality product. The platform is easy to use,intuitive and responsive,easily accessible on all devices. The customer service is fast and helpful. Already converted many of my colleagues into clients and would highly recommend it to anyone looking for a tool that helps organise your hospitality small business.

Inconvénients

The color palette for the website,perhaps.

Milan
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good for starting up cheap with a helpful channel manager

Publié le 2022-07-22

Avantages

Very good reporting and easy to connect channels.

Inconvénients

Guest App did not develop, no team management.

Alternatives envisagées 

Lodgify

Pourquoi passer à Smoobu

Cheaper alternative.
Kenneth
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Intuitive to use - Great support

Publié le 2021-04-29

The multiple functions it offers eg communication templates, automated messaging make admin much...

The multiple functions it offers eg communication templates, automated messaging make admin much easier. Although intuitive to use there are sometimes glitches (probably mostly self inflicted) but support is great.

Avantages

I have been using Smoobu for around 4 years. I started off with 4 rentals and now manage 10 and couldn’t do this effectively without this application. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]and the team are quick to help and resolve issues that crop up from time to time.

Inconvénients

I cannot set up multiple season rates with intelligent pricing (discounting longer stays)

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Don't use if you use Expedia/VRBO

Publié le 2023-05-20

Avantages

Simple when it works, but unfortunately that doesn't last long

Inconvénients

Regularly disconnects channel management price sync with Expedia/VRBO. Support on the latest disconnect May 2023 has gone weeks with no solution or update. I'm researching alternative platforms and warning others.

Jim
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Awesome Software for Vacation Rental Management

Publié le 2022-04-21

We've owned our condo for just over a year. I found Smoobu when I was initially looking for a...

We've owned our condo for just over a year. I found Smoobu when I was initially looking for a software tool to help me get up and running renting through Airbnb and VRBO. From the first day through today, they have been super supportive and helpful. The product integrates nicely with those travel sites (and others) to keep things organized (i.e. no double bookings), helps tremendously with communications and provides a great customer experience with all our guests. I would highly recommend Smoobu!

Avantages

Once it's set up, it is absolutely indispensable and critical to organize and coordinate a vacation rental.

Inconvénients

Nothing really... All questions are answered quickly and they continue to add additional features.

Isabella
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

I have a new friend, it's called smoobu!

Publié le 2019-08-26

For me to say Smoobu means the rep. I still wonder how he can answer all the questions for...

For me to say Smoobu means the rep. I still wonder how he can answer all the questions for assistance on his own. Always relevant, decisive and friendly.

Avantages

It does a lot of things for me: it synchronizes the bookings on all the portals and updates the prices on some of them, it manages the communication with the customers, it gave me the possibility to create a website in an intuitive way and at sustainable costs and much more .. ..

Inconvénients

I would say that I like everything, the graphical interface is intuitive and clean and I really appreciate their philosophy of trying to improve, always having a friendly customer relationship.

Firman
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Smoobu is perfect one !!

Publié le 2020-04-06

User Friendly
Not expensive
Very Quick responses of the knowledgeable​ customer services,
they...

User Friendly
Not expensive
Very Quick responses of the knowledgeable​ customer services,
they are doing improvement​ regularly, which is very good !

Avantages

If you are searching for the perfect platform to organize the whole rental management, Smoobu is the best so far, why? because very user friendly, all the tools just as easy as the Airbnb platform! We use for almost a year and we don't have any issue even we have various types of accommodations, from the middle budget to the luxury ones .. being grateful to found Smoobu in 2019, when I was really desperate with those options available.

Inconvénients

Simple, easy to integrate, user friendly​!