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96 avis
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
accompagnement sérieux et account manager français
Publié le 2022-08-31
on a une équipe qui s'occupe de nos clients et nous assiste pour les messages sur booking.com
on a une équipe qui s'occupe de nos clients et nous assiste pour les messages sur booking.com
Avantages
Logiciel facile à utiliser. [CONTENU SENSIBLE] notre account manager est présent du lundi au vendredi pour nous assister sur tous points. Et il parle français donc génial !
Inconvénients
La fonctionnalité du paiement, il est écrit le lendemain de l'arrivée mais il faut compter entre 3 et 5 jours, ce délai est un peu long.
Alternatives envisagées
SmoobuPourquoi choisir Your.Rentals
le tarifPourquoi passer à Your.Rentals
le fait de payer au pourcentage, on sent que tout le monde est dans le même bâteau. Et d'avoir des interlocuteurs français, pour pouvoir échanger dans notre langue.Réponse de Your Rentals
Merci Sybille pour cet avis très positif ! Nos équipes sont ravies de vous assister sans relâche, chaque jour.
Pour notre méthode de paiement, nous vous envoyons en effet le montant 24h après l'arrivé des invités. En fonction des banques, week-ends et jours fériés, votre paiement peut prendre jusqu'à quelques jours à arriver.
Votre gestionnaire de compte vous contactera dans les plus brefs délais pour vous assister sur les paiement.
Merci Sybille !
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
Très cher, très peu performant, pas de service client
Publié le 2020-05-24
Hors de prix! (25% de commission), ne propose aucune disposiston d'annulation aux clients, ne...
Hors de prix! (25% de commission), ne propose aucune disposiston d'annulation aux clients, ne rembourse pas les clients après annulation par le propriétaire, la synchronisation des réservations n'est pas assurée avec le logiciel des propriétaires, impact commercial très faibe. A déconseiller après deux ans d'utilisation.
Avantages
Aucun. Pas de synchronisation des prix ni du calendrier après réservation.
Inconvénients
Très cher (25% de commission), pas de synchronisation du caendrier des disponibniités
Réponse de Your Rentals
Cher Claude,
Nous sommes desoles de constater que vous n'etes pas satisfait de notre service, a l'inverse de la grande majorite de nos clients. Nous avons deja explicite ces differents point plusieurs fois avec vous via email mais afin d'eviter tout malentendu, nous souhaitons les clarifier une fois encore:
Notre commission est de 5% comme indique sur notre site internet, a laquelle s'ajoutent 15% de frais de canaux pour remunerer les plateformes sur lesquelles nous publions vos annonces.
Nous offrons une synchronisation de vos calendriers apres chaque reservation, et vous pouvez egalement les mettre a jour manuellement depuis notre site si vous le souhaitez.
Vous etes libre de choisir vos conditions d'annulation et nous remboursons vos invites selon ces memes conditions.
Nous offrons bien entendu un support de qualite a nos clients ainsi qu'a nos invites, et nous nous excusons que celui-ci n'ait pas ete a la hauteur de vos attentes malgre nos efforts repetes.
A votre disposition
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Bon logiciel de location
Publié le 2022-09-05
Avantages
La facilité d'utilisation, le coût , le nombre de site partenaires
Inconvénients
La longueur de la transmission des messages des locataires , pas de siège en France , les extra sont compliqués à rajouter car on a pas beaucoup de possibilité de tarification
Réponse de Your Rentals
Merci de votre précieux avis, nous notons vos remarques et continuons d'améliorer sans cesse notre plateforme.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
This is an affordable tool that I use daily, I highly recommend it
Publié le 2021-01-03
A great experience since I began to work with them
A great experience since I began to work with them
Avantages
That my listing can be promote in many different platform
Inconvénients
Photo uploading I think should be more easy to do it, it has a high level requirement to do so, it must be easier to upload them.
Réponse de Your Rentals
Thank you Lorenzo for your feedback. Please feel free to let us know any further ideas about our software to keep improving it. Best regards.
- Secteur d'activité : Ressources humaines
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Your.Rentals review
Publié le 2019-06-20
Got a lot of bookings, Airbnb gives me just 5-7% , so all my bookings are coming via YR and...
Got a lot of bookings, Airbnb gives me just 5-7% , so all my bookings are coming via YR and appreciate it a lot.
Avantages
The calendar view and functionality and love your customer service, it's really fast, always helpful (use a lot online chat-system).
Inconvénients
Transactions system, it should be separated by the monthly view as well, mean - would like to see my earnings not only per transaction, but there should be some alternative to see it monthly.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 1.0 /10
All the lights seems to be on!
Publié le 2020-12-16
3) So far we never got any payment for guests who stayed in our properties.
4) Managing payout...
3) So far we never got any payment for guests who stayed in our properties.
4) Managing payout methods would be easy if we could receive a SMS code which we applied for over and over but never received despite they have the correct number.
5) We sent several emails, never got 1 reply except for advertising.
6) There is no free calling number from NZ for customer service, if they have such a service.
Legitimate or not this company seems totally internet based and human resources are probably very limited. In today's world customers dealing with computerised systems loose confidence and need stronger and easy-to-access human customer supports.
So not getting paid is not good after we delivered the service, having no contact, no replies make us wonder why do we need to bother with another unreliable, unresponsive, untrustworthy and inefficient sub contractor.
Avantages
Easy to use at first glance and the software seems pretty simple. They give you all the right advices.
Inconvénients
1) It doubles up with other partners such as Expedia, Booking.com or Airbnb adding taking a few more dollars out of the host's profit.
2) It tends to block other calendars using the bugged and inflexible Ical calendar software which has already created too many double bookings.
3) They let you go live online and start taking bookings without making sure that you have a valid registered payout method. If this is not fraudulent, it is a grave lack of professional ethics.
Réponse de Your Rentals
Thank you for taking the time to write us the review. We have further investigated your case and understood that the delayed payment was due to the missing information from you in the payment registration. Our customer support had reached out to you and had resolved the issue. We are happy to see that you have got your payment.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Professional concept, professional SW, engaged and responsible employees. Great results!
Publié le 2018-07-02
Safe time, save money, be more effective. All in one application.
Safe time, save money, be more effective. All in one application.
Avantages
The dashboards are giving a quick and effective overview about reservations, payments and future guests. Easy to handle and to use. Intuitive. Simple and great menu bar. Quick and easy access for any consultation or administrative task. Works fine syncing reservations with iCal!
Inconvénients
I wish there would be an app for for the iPhone and iPad. I guess this is under development. Quality score: Not sure what the criteria is to value the account. I had a score of 98 with 3 languages. I added another language and the score dropped to 96, indicating that adding more languages would leverage the score. I don't think this is very important for the use of the SW or even on the operational side but I thought its worth to mention it.
Réponse de Your Rentals
Hi Thomas!
Thanks for the nice comments, it's great to hear that you're finding Your.Rentals useful.
Regarding your comments, we've been hard at work improving our mobile usability so you can manage your properties directly from your phone and tablet. I hope you like the improvements!
That's interesting to note about the quality score - we're regularly reviewing our algorithm to make sure we're giving the best feedback possible. Keep an eye on your dashboard over the next few weeks and months - we've got some cool developments regarding listing quality in the works!
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Your Rentals Review
Publié le 2019-08-29
glad you asked... because of all the sites I use to market my property, your.rentals gives me the...
glad you asked... because of all the sites I use to market my property, your.rentals gives me the least traffic... like 0! ... why? what do I need to change or update?... is anyone listening to this question? will I get a response?
Avantages
easy to use (for a non-technical person like me).
Inconvénients
nothing.... I like it.... what else do I need to say?
Réponse de Your Rentals
Hi Gary thanks for your comments. One of our account managers will contact you soon to help you make the most out of your account and clarify all your doubts.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Review About Your.Rentals
Publié le 2019-02-12
Your.Rentals is a very good company with excellent personel very from the account manager, to the...
Your.Rentals is a very good company with excellent personel very from the account manager, to the reservation team and their leader Andrew. it is truly a pleasure to have such a good collaboration now and for the future.
Avantages
The pms is very userfriendly, and as a system it is very easy to navigate.
Inconvénients
considering i have uploaded almost 1000 properties, there isn't anything not to like.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
very nice!
Publié le 2019-02-01
The only thing that I would like to have it is an application on my phone .
The only thing that I would like to have it is an application on my phone .
Avantages
I don't have something special I lie it all.
Inconvénients
I like it all I don't have something special.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
New Beginning
Publié le 2019-08-07
As of right now I will have to see how the process goes and how many bookings I will have with this...
As of right now I will have to see how the process goes and how many bookings I will have with this new added service.
Avantages
I thought it was going to be easy to navigate through the site... I found it difficult when I had to import and export calendars from one channel to the site. Also I had difficulty getting someone on the phone since they are in SWEDEN. We are here in the USA... I was unaware when I signed up that there would be no APP or customer service 24/7. It is a problem if you have a problem with a guest and a booking....I was able to reach a customer service person more than 12 hours after I needed help. There is no direct number to call and there is NO APP. I will give this 3 months to see how the system really works and get all the kinks worked out. What I like most is the fact this tool reaches so many different channels to try and promote your home based business
Inconvénients
NOT having a customer service agent available when i needed one.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Good app
Publié le 2021-02-11
I have got a few customers from the app self and it has been good, however I have got 99% of...
I have got a few customers from the app self and it has been good, however I have got 99% of customers from other apps.
Avantages
Pros: the variety of companies in the portafolio where the same listing can be seen worldwide, it gives stronger online precense.
Inconvénients
Chat features should be upgraded for a better communication experience between guest and host within the platform for protection of both parties.
Réponse de Your Rentals
Thank you for your time and comments Diego. We'll keep working to make Your.Rentals simpler for you and all the property managers community.
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Your.rentals - different channels managed in one software
Publié le 2022-09-07
Avantages
What I like the most with this software is that you can advertise your rental place on different channels like: booking.com, agoda, Tripadvisor,expedia etc. and you are able to manage everything through your.rentals. You can also sync your calendar with other sites, which is pretty handy.
Inconvénients
I would like that there is also your.rentals app, that would be great. Hopefully it would come soon.
Réponse de Your Rentals
Many thanks for your feedback, Roza! We are happy to see that our channel manager fits your needs and helps you manage all your bookings in one place. Please stay tuned for the app!
- Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good sotfware
Publié le 2020-12-16
Avantages
Easy and friendly to use. Good list of sites.
Inconvénients
Few options on calendars. Need more options for rules and other services fee.
Réponse de Your Rentals
Thank you for your rating and feedback. We are happy to know that you would recommend us to others. We will also take your feedback into consideration and further enhance our product.
- Secteur d'activité : Services d'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Your.Rentals review
Publié le 2019-02-09
I have already received guests by Your Rentals, the transition was easy and all was correct.
I have already received guests by Your Rentals, the transition was easy and all was correct.
Avantages
Easy to use and visited by many people of good level, it's an international website.
Inconvénients
the comission is high so we have to put a higher price for the guests, but the sevice was good.
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Your.Rentals Review
Publié le 2019-02-18
In general the site is ok - I have had a number of bookings but with payment problems (that I...
In general the site is ok - I have had a number of bookings but with payment problems (that I haven't has with other sites I use. The team is quite reactive and has dealt quickly with any issues.
Avantages
Simple to update, synchronize and you are automatically visible on different channels
Inconvénients
No direct contact with clients so have to go through a manager - takes time. Had a few problems with payment - not very clear at all!
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
you rentals overview
Publié le 2019-02-01
We dont have now any problems
We dont have now any problems
Avantages
Easy to use the availabelity rate and
special offer
Inconvénients
It is everything great easily to use and
understanding
Réponse de Your Rentals
Great to hear that you have been using Your.Rentals successfully, Freddy :) Thanks for the review! If you have any questions about anything please get in touch
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
After we did start to work with You Rentals our volume of rentals is increasing all the time.
Publié le 2018-07-02
Avantages
The support desk is working excelent, special for somebody like me, no time and no knowledge of all the small problems and faults I make..
Inconvénients
Nothing, your system is working very good en very helpfull, special for people like me without any knowledge.
Réponse de Your Rentals
Thanks Joop!
It's great to hear that the system is working well for you, do let us know if there's anything we can do to make your experience even better :)
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Review of handling my listed objects at yourrental
Publié le 2019-02-01
So far I did not have that much business as I have not been listing for a long time. But it seems...
So far I did not have that much business as I have not been listing for a long time. But it seems so far professionally organised. May be some suggestion to pricing would be helpful.
Avantages
the calendar and whole set up is easy and intuitive to handle
Inconvénients
Am not always that sure what to do about the pricing and found it a little confusing at first
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Your.Rentals review
Publié le 2019-02-12
overall good , but still low customer
overall good , but still low customer
Avantages
easy to use, and good customer service, remaining email
Inconvénients
easy to use, but still hard to generate customer
- Secteur d'activité : Médias en ligne
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent
Publié le 2019-02-12
Very good!
Very good!
Avantages
Simplicity and fast answers of support team .
Inconvénients
There is nothing I like the least of this software.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Why to have Your.rentals as your Channel manager?
Publié le 2019-08-29
Avantages
Great product. Young company with great management. Very flexible and easy to get hold of them.
Inconvénients
Some of the features not that friendly user. How ever, partly based on our feedback things are improving all the time!
- Secteur d'activité : Aviation et industrie aéronautique
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great application.
Publié le 2019-02-14
Rental of my holifay apartment in Gbay Mauritius.
Rental of my holifay apartment in Gbay Mauritius.
Avantages
Very user friendly for home owners.
Convenient for people who do not have alot of time to spare to manage their properties online.
Inconvénients
High commission rate.
Not enough publicity.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
- Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Still New
Publié le 2019-02-25
This site is OK and we're business!
This site is OK and we're business!
Avantages
We are still new to this site. another way for us to be seen out therefor potential Guest.
Inconvénients
Signing in for us, still not easy or lets say 'User Friendly' . Especially for us 'Non-PC' savvy generation:)
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Rentout Your Rental Seamlessly
Publié le 2019-02-08
Good and a good support.
Good and a good support.
Avantages
Easy to setup with almost all tools you need to adjust your prices.
Inconvénients
2 weekly update of calendar reminder while there is nothing to update.