Your.Rentals

4,3 (99)
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Logiciel de location de vacances

Note globale

4,3 /5
(99)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d’utilisation
4,4/5
Support client
4,3/5

84%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

99 avis

Bruno
Bruno
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Version d’essai gratuite
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

décevant et nu à fuir

Publié le 2023-03-18

nous avions loué un logement pour le long week end de la PENTECOTE et je reçois 3 semaines après ma...

nous avions loué un logement pour le long week end de la PENTECOTE et je reçois 3 semaines après ma réservation un annulation pour motif le propriétaire ne souhaite plus louer les seules solutions de remplacement les logement inapproprié , trop petit ou ne correspondant pas à notre destination CE FUT NOTRE PREMIERE EXPERIENCE ET CERTAINEMENT LA DERNIERE SUR CE SITE

Avantages

que des inconvénients et des interlocuteurs étranger ( vietnam ) avec un francais peu compréhensible

Inconvénients

que des inconvénients et peu de respect des client

Réponse de Your Rentals

Cher Bruno, nous regrettons sincèrement votre dernière expérience. Nous vous invitons à contacter notre service client pour résoudre ce problème. Votre satisfaction est notre priorité.

Sybille
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

accompagnement sérieux et account manager français

Publié le 2022-08-31

on a une équipe qui s'occupe de nos clients et nous assiste pour les messages sur booking.com

on a une équipe qui s'occupe de nos clients et nous assiste pour les messages sur booking.com

Avantages

Logiciel facile à utiliser. [CONTENU SENSIBLE] notre account manager est présent du lundi au vendredi pour nous assister sur tous points. Et il parle français donc génial !

Inconvénients

La fonctionnalité du paiement, il est écrit le lendemain de l'arrivée mais il faut compter entre 3 et 5 jours, ce délai est un peu long.

Alternatives envisagées 

Smoobu

Pourquoi choisir Your.Rentals 

le tarif

Logiciel antérieur 

Rentals United et Beds24

Pourquoi passer à Your.Rentals

le fait de payer au pourcentage, on sent que tout le monde est dans le même bâteau. Et d'avoir des interlocuteurs français, pour pouvoir échanger dans notre langue.

Réponse de Your Rentals

Merci Sybille pour cet avis très positif ! Nos équipes sont ravies de vous assister sans relâche, chaque jour.
Pour notre méthode de paiement, nous vous envoyons en effet le montant 24h après l'arrivé des invités. En fonction des banques, week-ends et jours fériés, votre paiement peut prendre jusqu'à quelques jours à arriver.
Votre gestionnaire de compte vous contactera dans les plus brefs délais pour vous assister sur les paiement.
Merci Sybille !

Claude
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Très cher, très peu performant, pas de service client

Publié le 2020-05-24

Hors de prix! (25% de commission), ne propose aucune disposiston d'annulation aux clients, ne...

Hors de prix! (25% de commission), ne propose aucune disposiston d'annulation aux clients, ne rembourse pas les clients après annulation par le propriétaire, la synchronisation des réservations n'est pas assurée avec le logiciel des propriétaires, impact commercial très faibe. A déconseiller après deux ans d'utilisation.

Avantages

Aucun. Pas de synchronisation des prix ni du calendrier après réservation.

Inconvénients

Très cher (25% de commission), pas de synchronisation du caendrier des disponibniités

Réponse de Your Rentals

Cher Claude,
Nous sommes desoles de constater que vous n'etes pas satisfait de notre service, a l'inverse de la grande majorite de nos clients. Nous avons deja explicite ces differents point plusieurs fois avec vous via email mais afin d'eviter tout malentendu, nous souhaitons les clarifier une fois encore:
Notre commission est de 5% comme indique sur notre site internet, a laquelle s'ajoutent 15% de frais de canaux pour remunerer les plateformes sur lesquelles nous publions vos annonces.
Nous offrons une synchronisation de vos calendriers apres chaque reservation, et vous pouvez egalement les mettre a jour manuellement depuis notre site si vous le souhaitez.
Vous etes libre de choisir vos conditions d'annulation et nous remboursons vos invites selon ces memes conditions.
Nous offrons bien entendu un support de qualite a nos clients ainsi qu'a nos invites, et nous nous excusons que celui-ci n'ait pas ete a la hauteur de vos attentes malgre nos efforts repetes.
A votre disposition

Mélanie
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Bon logiciel de location

Publié le 2022-09-05

Avantages

La facilité d'utilisation, le coût , le nombre de site partenaires

Inconvénients

La longueur de la transmission des messages des locataires , pas de siège en France , les extra sont compliqués à rajouter car on a pas beaucoup de possibilité de tarification

Réponse de Your Rentals

Merci de votre précieux avis, nous notons vos remarques et continuons d'améliorer sans cesse notre plateforme.

Denis
Denis
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

your.rentals

Publié le 2019-09-24

We are using your.rentals for several sales chanels as a channel manager .

We are using your.rentals for several sales chanels as a channel manager .

Avantages

it is very easy to use and a good tool for us from the hospitality business. You can easy connect to many sales channels and evaluate your home .

Inconvénients

it is missing to maintain for example 20 same units on one add , you have to add each one which is causing a lot of work to maintain the calendars .

Miiro
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Your.Rentals has the perfect customer service

Publié le 2022-08-31

My God.... Amongst all the booking sites, Your.Rentals has the best customer service they are too...

My God.... Amongst all the booking sites, Your.Rentals has the best customer service they are too fast to act and they are restless untill the issue is resolved. Payment is always on schedule.
In other words I would recommend Your.Rentals to everyone meet.

Avantages

Alerting me no coming bookings. Payment procedures are just perfect.

Inconvénients

Updating my availability every month. Nothing much.
Sometimes when a guest use messages on this platform I hardly get it ad the same applies to me as a host.

Réponse de Your Rentals

Thank you Miiro for your compliment. We also take note of the messaging issue you mentioned, and we are working on it to improve this. Stay tuned!

Geoff
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

All the lights seems to be on!

Publié le 2020-12-16

3) So far we never got any payment for guests who stayed in our properties.
4) Managing payout...

3) So far we never got any payment for guests who stayed in our properties.
4) Managing payout methods would be easy if we could receive a SMS code which we applied for over and over but never received despite they have the correct number.
5) We sent several emails, never got 1 reply except for advertising.
6) There is no free calling number from NZ for customer service, if they have such a service.

Legitimate or not this company seems totally internet based and human resources are probably very limited. In today's world customers dealing with computerised systems loose confidence and need stronger and easy-to-access human customer supports.
So not getting paid is not good after we delivered the service, having no contact, no replies make us wonder why do we need to bother with another unreliable, unresponsive, untrustworthy and inefficient sub contractor.

Avantages

Easy to use at first glance and the software seems pretty simple. They give you all the right advices.

Inconvénients

1) It doubles up with other partners such as Expedia, Booking.com or Airbnb adding taking a few more dollars out of the host's profit.
2) It tends to block other calendars using the bugged and inflexible Ical calendar software which has already created too many double bookings.
3) They let you go live online and start taking bookings without making sure that you have a valid registered payout method. If this is not fraudulent, it is a grave lack of professional ethics.

Réponse de Your Rentals

Thank you for taking the time to write us the review. We have further investigated your case and understood that the delayed payment was due to the missing information from you in the payment registration. Our customer support had reached out to you and had resolved the issue. We are happy to see that you have got your payment.

Roza
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Your.rentals - different channels managed in one software

Publié le 2022-09-07

Avantages

What I like the most with this software is that you can advertise your rental place on different channels like: booking.com, agoda, Tripadvisor,expedia etc. and you are able to manage everything through your.rentals. You can also sync your calendar with other sites, which is pretty handy.

Inconvénients

I would like that there is also your.rentals app, that would be great. Hopefully it would come soon.

Réponse de Your Rentals

Many thanks for your feedback, Roza! We are happy to see that our channel manager fits your needs and helps you manage all your bookings in one place. Please stay tuned for the app!

Jose
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The best Team to mannage your Vacation Home!

Publié le 2022-09-02

Avantages

the best faster software to work your Villas. fin clients in all world.

Inconvénients

The best software to work sales and rent property!

Réponse de Your Rentals

Thank you Jose. We love your feedback and our team will continue to provide the best services!

ruthelzon
Note globale
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great System and very useful and professional service

Publié le 2021-06-21

The software is great very well organized and a very user-friendly application.

The software is great very well organized and a very user-friendly application.

Avantages

Reservation mistakes can be avoided since we use the system. More visitors comes in and I think it doubles the turnover and I can managed it easily.

Inconvénients

Its all in there. I think the Chat features should be revise for a good communication for the guest and host within the system.

Réponse de Your Rentals

Thank you very much for your feedback! We appreciate your words, they help us to keep improving our service and our product. Best regards.

Adisa
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best Platfotm

Publié le 2022-10-18

Avantages

Is quite easy to use . From linsting the properties to calendar , updates and all

Inconvénients

They build very professional websites .

Réponse de Your Rentals

Thank you Adisa for your feedback. We will keep working and make the effort to make your life a lot easier. Stay tuned!

Spyros
Spyros
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Excellent software to manage your listing across multiple channels

Publié le 2019-06-25

Avantages

- Easy to manage your listings across different booking channels

Inconvénients

- It would be good to add more functions and better pricing for property managers

DENIS
DENIS
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

your.rentals top

Publié le 2018-12-14

i am managing many sales channels woth just one click

i am managing many sales channels woth just one click

Avantages

it is for us in hospitality business so important to have a chanelmanger easy for use

Inconvénients

in deed there is nothing what I dont like

Réponse de Your Rentals

Thanks for your comments Denis!
I'm glad you're happy with our service so far. Let us know if there's anything we can do to improve your experience further :)

Radka
Radka
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Your Rentals one of the best on the market

Publié le 2019-02-01

Avantages

provide many channels connections in one place to publish your listing

Inconvénients

there is not connections with our channel manager

katarina
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Sales and support

Publié le 2020-12-16

the most value are counselors which are kind and always ready to help

the most value are counselors which are kind and always ready to help

Avantages

The process of connecting to other portals is unclear. Although I asked for and received clarification, I still do not understand the criteria according to which some units are listed and others are not

Inconvénients

I think that use of program can be improved. when I want to see how a guest sees my facility offered by Your Rentals, I can't, or don't know, see it. This should enable us, the hosts, looking through the eyes of customers, to do bench marking with the competition and on the basis of this information, improve the offer. This would also allow Your Rentals a higher commission

Réponse de Your Rentals

Thank you Katarina for giving us a high star rating, and your recognition of our sales and support team. We appreciate your feedback and will take that to further enhance our software. Thank you.

Werner
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great system to ease rent out apartments

Publié le 2019-09-02

Great team and service, making renting out apartments a joy especially to online platforms. Great...

Great team and service, making renting out apartments a joy especially to online platforms. Great help for getting performance tips.

Avantages

The synchronization of the channels connected to Your Rentals are handy, as everything is included. This is an up and a downside, as single adjustments and corrections are not available.

Inconvénients

Rate management should be made easier, especially if there are more than 1 accommodation to be administered. Cross comparison and combined management of several objects following similar patterns should be made available. E.g. seasonal management for all, rate adjustments with variations per object, (fixed/flexible), such as rate object 1 + x€ or x% for object 2 and all following settings.

George
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good for some websites...

Publié le 2022-08-31

Avantages

I find out about less known channels through your rentals

Inconvénients

I do not think is something i do not like

Réponse de Your Rentals

Thank you George for your feedback. Great to see that you have been using our product for more than a year. We're happy to know that you found many other less-known channels through Your.Rentals. We are continuously adding new OTA channels to our platform. We will have more good news to share soon!

Lorenzo
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

This is an affordable tool that I use daily, I highly recommend it

Publié le 2021-01-03

A great experience since I began to work with them

A great experience since I began to work with them

Avantages

That my listing can be promote in many different platform

Inconvénients

Photo uploading I think should be more easy to do it, it has a high level requirement to do so, it must be easier to upload them.

Réponse de Your Rentals

Thank you Lorenzo for your feedback. Please feel free to let us know any further ideas about our software to keep improving it. Best regards.

GARY
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Your Rentals Review

Publié le 2019-08-29

glad you asked... because of all the sites I use to market my property, your.rentals gives me the...

glad you asked... because of all the sites I use to market my property, your.rentals gives me the least traffic... like 0! ... why? what do I need to change or update?... is anyone listening to this question? will I get a response?

Avantages

easy to use (for a non-technical person like me).

Inconvénients

nothing.... I like it.... what else do I need to say?

Réponse de Your Rentals

Hi Gary thanks for your comments. One of our account managers will contact you soon to help you make the most out of your account and clarify all your doubts.

YingChao
Note globale
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Authentic and concise reviews

Publié le 2022-09-05

In general, it is a good website, for a small manager like me, because the payment method is simple...

In general, it is a good website, for a small manager like me, because the payment method is simple and the channels are diversified.

Avantages

Easy to pay

Inconvénients

Property release system

Réponse de Your Rentals

Thanks YingChao :) to make owner and property manager life easy is our goal!

Honey
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

New Beginning

Publié le 2019-08-07

As of right now I will have to see how the process goes and how many bookings I will have with this...

As of right now I will have to see how the process goes and how many bookings I will have with this new added service.

Avantages

I thought it was going to be easy to navigate through the site... I found it difficult when I had to import and export calendars from one channel to the site. Also I had difficulty getting someone on the phone since they are in SWEDEN. We are here in the USA... I was unaware when I signed up that there would be no APP or customer service 24/7. It is a problem if you have a problem with a guest and a booking....I was able to reach a customer service person more than 12 hours after I needed help. There is no direct number to call and there is NO APP. I will give this 3 months to see how the system really works and get all the kinks worked out. What I like most is the fact this tool reaches so many different channels to try and promote your home based business

Inconvénients

NOT having a customer service agent available when i needed one.

Alexandros
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Review, Greece

Publié le 2019-07-17

I love it!

I love it!

Avantages

user friendly, great after sales service, great themes

Inconvénients

doesn't collaborate well with syncronisation channel managers like Syncbnb

Lindsay
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Travailleur autonome
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Your.Rentals Review

Publié le 2019-02-18

In general the site is ok - I have had a number of bookings but with payment problems (that I...

In general the site is ok - I have had a number of bookings but with payment problems (that I haven't has with other sites I use. The team is quite reactive and has dealt quickly with any issues.

Avantages

Simple to update, synchronize and you are automatically visible on different channels

Inconvénients

No direct contact with clients so have to go through a manager - takes time. Had a few problems with payment - not very clear at all!

Freddy
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

you rentals overview

Publié le 2019-02-01

We dont have now any problems

We dont have now any problems

Avantages

Easy to use the availabelity rate and
special offer

Inconvénients

It is everything great easily to use and
understanding

Réponse de Your Rentals

Great to hear that you have been using Your.Rentals successfully, Freddy :) Thanks for the review! If you have any questions about anything please get in touch

MANOS
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d’utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

New entrie

Publié le 2019-02-01

Avantages

It connects many channels that you can manage at once.

Inconvénients

It is not our key booking supplier, but i hope to grow and develop in a very useful and important software