UpKeep - Avis

UpKeep
Note globale
Filtrer par
Taille de l'entreprise
Temps d'utilis.
1346 avis

- Secteur d'activité : Médias de diffusion
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Une plateforme incontournable
Publié le 2023-10-21
Avantages
Upkeep est un logiciel très fiable et facile d'utilisation. Accessible à tout moment, il me permet de rassembler des œuvres au même endroit, il offre également des fonctionnalités de maintenance. Très incontournable.
Inconvénients
A l'exception du caractère coûteux, Upkeep est un excellent outil de création.
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Raymond, thank you for your review! Your feedback means the world to us. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Gestion des actifs
Publié le 2023-09-17
Avantages
Upkeep est un logiciel qui permet la création de bon travail et de rassembler ses propres faits au même endroitOn dispose d'une possibilité en un seul endroit sans avoir a créé diverses rapport séparé C'est un logiciel très simple et fiable
Inconvénients
J'ai moins aimé les intégrations le format PC n'es pas bien adapté
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Douglas, thank you for your review! If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.

- Secteur d'activité : Production audiovisuelle
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Meilleur outil de gestion de maintenance
Publié le 2023-09-26
Avantages
Facilement accessible, UpKeep me permet de consulter une page de présentation des tâches et offre des fonctionnalité de maintenance de base telles que la gestion des actifs, la gestion maintenance préventive
Inconvénients
UpKeep fonctionne bien sur PC que téléphone mobile
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Hervé, We're delighted that you're happy with UpKeep! Your feedback means the world to us. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

- Secteur d'activité : Agriculture
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Les missions se gèrent facilement avec UpKeep
Publié le 2023-09-15
Avantages
UpKeep nous facilite la gestion des facturations et la maintenance préventive offert est un plus à la bonne marche de notre organisation
Inconvénients
L'accès mobile n'est pas évident nous rencontrons un problème à ce niveau
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Laureine Claire, thank you for your review! Your satisfaction is our top priority, and we're committed to delivering excellence. If you are still experiencing a snag with mobile access can you please reach out to our customer support team at [email protected]? We're here to assist you every step of the way!

- Secteur d'activité : Import/Export
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de gestion de maintenance le mieux adapté
Publié le 2023-10-12
Avantages
C'est un logiciel qui permet une gestion efficace de la maintenance. Facile à utiliser, UpKeep permet d'hierarchisez les demandes. Avec une interface simple, il permet également l'amélioration de la communication entre les membres d'une équipe
Inconvénients
C'est logiciel que j'apprécie beaucoup mais le fonctionnement mobile est trop lent
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Osiano, thank you for your review! We're delighted that you're happy with UpKeep! If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gestion facile de maintenance
Publié le 2023-10-16
Avantages
C'est un système de gestion informatisée basé sur le cloud. Il offre aux entreprises des fonctionnalités qui les aident à mieux gérer leurs installations et leurs actifs avec une interface très simple, sa facilité d'utilisation est ce que j'aime le plus.
Inconvénients
Je n'ai pas de points faibles pour UpKeep
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Abdelaziz, thank you for your review! We're thrilled to hear that you're enjoying UpKeep. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to delivering excellence. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Version d’essai gratuite
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de maintenance
Publié le 2023-10-07
Avantages
C'est un bon produit qui propose une solution de gestion des actifs pour les équipes. Très facile à utiliser et accessible à tous moment et très efficace
Inconvénients
C'est le meilleur logiciel de maintenanceJe n'ai pas d'inconvénients mais le prix est un peu coûteux
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Emmanuel, thank you for your review! If you ever have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Logiciel de d création et de rationalisation
Publié le 2023-10-28
Avantages
Upkeep est un logiciel basée sur le cloud qui permet de rationaliser les ordres de travail et la gestion des installationsIl crée des projets, très simple et efficace
Inconvénients
Aucun reproche à faire pour le moment au sujet du logiciel
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Eunice Merveille, thank you for the fantastic review! We're so glad that UpKeep has met your expectations. We'll continue working hard to provide you with the best experience possible.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Logiciel de planning
Publié le 2023-10-28
Avantages
Ça logiciel facilite la gestion des facturations et la maintenance préventive offerte est bien bonne
Il permet de rationaliser les ordres de travail et la gestion des installations
Inconvénients
Depuis que j'utilise ce logiciel je n'ai encore rien eu comme problème à son sujet
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Elyse, thank you for the fantastic review! We're so glad that UpKeep has met your expectations. We'll continue working hard to provide you with the best experience possible.
- Secteur d'activité : Développement et commerce international
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Logiciel de gestion d'installations
Publié le 2023-10-28
Avantages
Permet d'intervenir directement et mettre en œuvre de bons travail. Le coût et le temps est Utile
Inconvénients
Déconnexion des demandeurs et l'oublie des mots de passe
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Elis thank you for your review! If there's anything that we can help you with, our customer support team is ready to assist you. Please reach out to us at [email protected] and we'd be happy to look into the logout and password issue!
- Secteur d'activité : Génie civil
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
UpKeep un excellent GMAO
Publié le 2022-12-24
Le logiciel UpKeep me permet de façon générale de suivre plusieurs projets sans se perdre.
Le logiciel UpKeep me permet de façon générale de suivre plusieurs projets sans se perdre.
Avantages
UpKeep un logiciel qui permet rassembler ses oeuvres au même endroit
Inconvénients
Ce logiciel ne peut qu'être bien fonctionner sur des PC de générations avancées.

- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
UpKeep simplifies facility management!
Publié le 2023-03-06
Because of UpKeep, keeping track of maintenance is now a streamlined operation. Work orders may be...
Because of UpKeep, keeping track of maintenance is now a streamlined operation. Work orders may be monitored and scheduled with ease thanks to the app's straightforward design. Task delegation and real-time updates help the whole team stay on the same page.
Avantages
My team's maintenance management has been greatly improved thanks to UpKeep. Thanks to the app's intuitive design and constant updates, keeping track of and planning out tasks has never been simpler. If you're wanting to simplify your maintenance management procedures, go no further than UpKeep.
Inconvénients
Insufficient personalization choices may exist in UpKeep's work order forms. Improvements in functionality for the mobile app are needed.
- Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent tool for technology company that needs affordable CMMS
Publié le 2024-02-08
UpKeep has been very helpful in guiding us through adoption of the platform and providing us the...
UpKeep has been very helpful in guiding us through adoption of the platform and providing us the tools needed to expand our capabilities and record keeping. This is an excellent platform that has helped us build our service delivery platform
Avantages
UpKeep is easily configured and very flexible to meet our very unique business model. The support team has been outstanding throughout our implementation and continues to provide top notch service to guide us through new challenges. I appreciate the relatively low cost against the market to all us to grow with the product and add licenses without significant cost
Inconvénients
The platform is designed for a more traditional break/fix style work force management application. It has forced us to adapt some of our (albeit maturing) processes to meet the capability within the platform in order to capture the data and detail that we are looking for.
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Preventative Maintenance Program
Publié le 2024-03-27
The program has the capabilities we are looking for but the numerous technical issues are making it...
The program has the capabilities we are looking for but the numerous technical issues are making it difficult to work with.
Avantages
The program is very intuitive and has the capabilities that we are looking for.
Inconvénients
We are dealing with a lot of technical issues on a regular basis. The program has not operated without issues since we started using it.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Not To Good.... Not To Bad In A Sea Of Competitors
Publié le 2023-11-16
It's pretty good experience definitely if you're starting off with your first and/or grown in...
It's pretty good experience definitely if you're starting off with your first and/or grown in employees, orders, basically it's like having your own team without a team and without the headache of personalities it should be more of a is stepping stone into how to manage a team and implement what are keys brought because of kid does not offer more than or it's at still great app it's all about just improvements it's not going down or anything only up because They have a really good product that can be built upon I think a lot is just listening to the people who helped him stay in business which is your customers and the people who go out of their way to use their services
Avantages
Having the wherewithal to provide at times a seams unmanufacture/track orders, set up preventative measures was routine on demand schedule of Maintenance and all other headaches that come with the business they're in and just all around you have the management off operations and stuff like that. As well as some pretty fine Analytics data management that is accessible to users who want to improve and become more efficient with your day-to-day work based off statistics in numbers and professional opinions
Inconvénients
I feel like all maintenance asking always use more interface updates along with overhaul updates more regularly especially for upkeep. Though all the stuff I listed that makes it seem like the user is in full control you're still the lack of being able to do your own reporting which is probably the main issue no poor times I'll just being able to see your job orders it's the little things that are like nothing could be fixed if you actually ask and implemented their most DieHard customers responses and problems.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Upkeep magical performance.You should try it.
Publié le 2023-10-29
We all need Upkeep if we want to scale into new hights of success.I always use it to create work...
We all need Upkeep if we want to scale into new hights of success.I always use it to create work orders and you always get notifications if anything is updated.It makes businesses business work more effective than before.
Avantages
It is the chief hack for maintenance and management.Helps business to work more effective.It is a user friendly software which is easy to use.It gives it's users control and sovereignty.UpKeep is easily accessible anywhere and anytime you need it.
Inconvénients
No cons about it.It has been impactful to me.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
My Experience With UpKeep
Publié le 2024-04-25
Avantages
The tool makes scheduling easy and it has great mobile access features.
Inconvénients
No bad experiences with UpKeep. It meets needs.
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Joy of Maintenance
Publié le 2023-12-20
I would say it has been very good, UpKeep has been well embraced by the Associates here and the...
I would say it has been very good, UpKeep has been well embraced by the Associates here and the ease they have had submitting work orders.
Avantages
The biggest thing would be communication. Before UpKeep a work order would be put in and no one would know the status of it. With UpKeep we see updates and emails detailing the status of the work order.
Inconvénients
The only thing that comes to mind is that you provide training for Administrators and Technicians, it would be nice to have a power point presentation for the view only and Requestors. As an Administrator, UpKeep was my task to own, and I had to present it to the group prior to launch. the problem was the Administrator permissions is different than the view only and Requestors, needless to say my 1st class was a learning experience not only for the view only and Requestors but for me also.
- Secteur d'activité : Machines
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Upkeep Review
Publié le 2023-10-18
Avantages
Creating, scheduling and tracking work orders. Setting up PM.
Inconvénients
So far I like everything Upkeep offers. It is working well for us.
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Roger, thank you for your review! We are so happy to hear UpKeep is working well for your team! If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
commend Centre for business maintains and management
Publié le 2023-08-14
using the application has simplified work and support is given online
using the application has simplified work and support is given online
Avantages
i use upkeep to communicate with the technical team for maintenance and support, I like the ability to send issues as photos and get helped online, upkeep provides a video tutorial for setting up, this is the best for sure
Inconvénients
using upkeep requires strong internet connections as poor networks lead to delay in loading documents as soon as possible and it's very hard to learn
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Monica, thank you for your review. Your positive feedback put a smile on our faces! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
simple and secure for use
Publié le 2023-07-24
its has made my work so easy for report compilation
its has made my work so easy for report compilation
Avantages
upkeep is simple and secure for use, i like the ability to share work orders with my colleagues for compilation. The user interface is nice for me
Inconvénients
The application in most cases slows down when using it on mobile phone
Réponse de UpKeep Technologies
Hi Parricia, thank you for your review! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.

- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Crucial Team Management
Publié le 2019-07-29
This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems,...
This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.
Avantages
Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.
Inconvénients
The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.
Pourquoi choisir UpKeep
As we grew we needed better tracking and filtering. We lacked the ability to pull the reports we needed before.Pourquoi passer à UpKeep
The tailored approach to real estate.Réponse de UpKeep Technologies
Hi Dirk,
Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.
If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.
Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
mobile solution to be used in business and organizations
Publié le 2023-08-12
using the application for work orders has helped to have everybody on board for their inputs during...
using the application for work orders has helped to have everybody on board for their inputs during document reviews and development
Avantages
i always use upkeep to share my work orders with my team for their input, the application is so easy to use with a clean user interface, I like the ability to be integrated with other apps and saving data online makes it perfect to me
Inconvénients
somehow the application is difficult to use and uploading photos takes a lot of time this need to be addressed to give customer the best
Réponse de UpKeep Technologies
Hi James, thank you for your review! Your satisfaction is our top priority, and we're committed to delivering excellence. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
upkeep setup is so easy
Publié le 2023-07-15
using the soffware has simplified work and save time
using the soffware has simplified work and save time
Avantages
the application is easy learn and set up for use in the organization, like its ability to organize once data has been entered in the system. The UI is so friendly
Inconvénients
upkeep has a limited level of hierarchy and uploading documents and photos takes a lot of time to finish up this leads to delays in submitting a given documents
Réponse de UpKeep Technologies
We appreciate your review! It means a lot to our team. We're dedicated to consistently delivering top-notch quality, and we're ecstatic that we've earned your trust. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
upkeep has made work flow processes
Publié le 2023-06-16
upkeep has helped to reduce on technicians time spent doing work
upkeep has helped to reduce on technicians time spent doing work
Avantages
upkeep has made work flow process in the organization so simple, I like the CMMS feature since it is more efficient in maintenance management. The application is so easy to use and install
Inconvénients
for inventory management, the application lacks filters to categories assets and inventory