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938 avis
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Bon outil de travail
Publié le 2022-11-11
Très bon outil pour manager son equipe et les horaires des salariés
Très bon outil pour manager son equipe et les horaires des salariés
Avantages
Facilité pour changer les plannings, accès des salariés facilement via leur portable, calcul des heures par semaine et par mois ce qui aide pour le calcul des variables de paie
Inconvénients
Quand je veux voir les heures par mois d'un salarié sur une année, il faut que je sélectionne mois par mois
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Simplifie la vie de l'équipe
Publié le 2023-08-28
Avantages
Simple, efficace et facile à installer, toute l'équipe peut y avoir accès facilement.
Inconvénients
Les rapports de temps de travail sont limités. On ne peux pas facilement avoir une vue sur le nombre d'heures travaillés. Les demandes de congés et absence ne sont pas facile à gérer.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Satisfait
Publié le 2022-10-18
Je l'utilise depuis 5 ans pour mes plannings d'équipe.
Je l'utilise depuis 5 ans pour mes plannings d'équipe.
Avantages
Le logiciel reste facile à utiliser pour effectuer des plannings.
Inconvénients
Avoir une description plus complète sur l'ensemble des choses qui peuvent être faite, autre que les planning avec des tutos.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
gestion du personnel
Publié le 2022-11-07
Positive, je le recommande pleinement. D'ailleurs, je vais prendre l'abonnement à l'année.
Positive, je le recommande pleinement. D'ailleurs, je vais prendre l'abonnement à l'année.
Avantages
Le rapport qualité/ prix est correcte. L'utilisation nécessite un peu de savoir-faire mais globalement ça passe très bien ensuite. Les équipes sont présent et s'auto-discipline, un vrai bonheur !
Inconvénients
La connexion est parfois lente ou difficile pour les équipes sur leur téléphone. Est-ce notre wifi ou bien le logiciel en tant que tel...
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Efficacité de déploiement - confort pour l'équipe
Publié le 2022-12-07
Avantages
Facilité de mise en oeuvreLe personnel plébiscite l'outil
Inconvénients
gestion de l'accès du comptable qui ne voit pas les mêmes choses. résolu en donnant mon accès personnel.
- Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Un logiciel qui répond à nos besoins!
Publié le 2021-12-28
Avantages
Les nombreuses possibilités de personnalisation, le service client réactif et efficace, la visibilité claire, les exports de pointage
Inconvénients
L'ergonomie / expérience utilisateur pourrait être rendue plus agréable. Les mises à jour de l'appli génèrent souvent des bugs.
- Secteur d'activité : Formation et accompagnement professionnel
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Utilisation
Publié le 2021-08-27
j'arrive a suivre le planning de mes collaborateur en un temps record ce qui me permet de répondre...
j'arrive a suivre le planning de mes collaborateur en un temps record ce qui me permet de répondre vite a mes clients
Avantages
facilité d'utilisation, rapidité d'ouverture, possibilité de créer des postes
Inconvénients
lenteur de l'enregistrement, lien envoyé trop vite obsolète
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the review, Sacha!
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
planning au top
Publié le 2023-01-10
Avantages
un outil pratique avec un super rapport qualité prix. Tous les travailleurs se sont habitués facilement
Inconvénients
Je n'en connais pas, peut-être au niveau de la mise en forme, de sauvegarde non-automatique.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
organisation planning personnnel
Publié le 2023-08-21
en gloabal j'aime beaucoup le concept
en gloabal j'aime beaucoup le concept
Avantages
la facilité du planning le personnel peux verifier chaque jours leurs horaire
Inconvénients
les pause qui sont differente pour chaque personne
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Superb for ease of use and access
Publié le 2017-04-20
Adopted this to several businesses 4 years ago and have never looked back. Easy to use for me and...
Adopted this to several businesses 4 years ago and have never looked back. Easy to use for me and my staff. Ideal for holiday planning and planning rotas in advance
Avantages
Been using this since day one and have set it up for several different businesses, really easy to use and really efficient
Inconvénients
Doesn't work well enough with i-devices which can be frustrating at times. If that was fixed it would all be brilliant
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the Review Tony!
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Comprehensive but requires work
Publié le 2017-02-10
FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees,...
FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees, flexible and easy to change pay rates, reporting and budget views. I even use it as a notice board - part of employee shifts I can leave notes with instructions for my workers, which is excellent.
The downside, and what may eventually push me to another service, is that I make all of the shift changes myself. Employees email me when they'd like to swap shifts and unfortunately this leaves me at the center of an ever increasing employee base that needs me to make detailed changes.
There is a Timesheet feature but it seems pretty complicated and wouldn't serve our purposes, although I'm considering taking a third look at this to see if it's really not possible for us to use.
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the review Alexander. Get in touch if you'd like us to walk you through the way swaps and timesheets work.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good to use
Publié le 2023-10-18
We are satisfied
We are satisfied
Avantages
Easy to use, overall we do like it. We like the main page.
Inconvénients
Nothing really. It's quite usable for what we need
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
Glitchy at times but nice product
Publié le 2023-03-21
I have to buy it because the owner requires we do but I find the product to be unreliable and...
I have to buy it because the owner requires we do but I find the product to be unreliable and glitchy
Avantages
Everyone can use their phone to clock in and out
Inconvénients
It is a very glitchy app and most of the time my team can not sign in and out on it, or they do sign in but when they go to sign out it says they haven’t.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Good overall use for staff
Publié le 2023-09-25
Avantages
mobile access for staff. recording of staff holidays.
Inconvénients
Would be helpful if there was a function that when making an amendment to someones shift it gives the option to map this change across the rota. Currently have to do it manually. also for staff to end holiday request it won't work form the app they have to use the desktop site
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Excelent piece of software
Publié le 2023-11-08
It help us a lot in our day to day business
It help us a lot in our day to day business
Avantages
Easy to use and not expensive. Recommended.
Inconvénients
Nothing really. Sometimes it freezes a bit.
- Secteur d'activité : Matériaux de construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Happy with Findmyshift
Publié le 2023-11-21
Very pleasant so far. Been a customer for 14 months now.
Very pleasant so far. Been a customer for 14 months now.
Avantages
Easily accessibility for the crew members
User friendly for scheduling and correcting times.
Inconvénients
Sometimes the app won't connect ( on older devices ) not necessarily findmyshifts fault.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent Product, Low cost.
Publié le 2023-11-09
Excellent, great product and ease of use.
Excellent, great product and ease of use.
Avantages
Ease of use, Mobile App, Adaptability, Pricing.
Inconvénients
Assigning standard hours to a staff member (contracted hours) with a count down of use.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Find my shift running a hospitality team
Publié le 2023-10-06
Has made forming a rota much easier
Has made forming a rota much easier
Avantages
Clean look, easy for staff to see and get updates
Inconvénients
Took a while to get used to but is great now.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best software for staff Rotas!
Publié le 2023-10-05
It is very easy to use.
It is very easy to use.
Avantages
The design is not confusing and it is easy to see the shifts, I like how you can use filters and hide staff with no shifts.
Inconvénients
Sometimes it is hard to hover over and publish the square but not very often, it may be due to poor internet connection.
- Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easiest system to use and set up
Publié le 2020-10-27
Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this...
Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this is an issue we have had in the past).
Employees find it easy to use from their phones.
Avantages
Online tutorials are good but you need to set the time aside to work through as they can be long winded.
Easy to set up locations, employees and the copy and paste facilities are excellent. What use to take at least two days to complete now takes half a day.
Like the ability to see multiple weeks alongside each other.
Client decides how long they want to use the system for rather than being tied into software agreements that do not work for the client.
Inconvénients
Find it over complicated to set the client charge out rate so cannot use the reports as we would like.
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the review, Julie!
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best addition to any business !
Publié le 2022-11-24
We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.
We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.
Avantages
Love the ease of scheduling shifts and for staff to request leave. Permissions allow you to streamline your scheduling options to your company needs.
Inconvénients
No consolidation in reports in the hours section. When entering information into the notes section in employee details, when you update profile the information can sometimes disappear from the notes.
Alternatives envisagées
ADP Workforce NowPourquoi passer à Findmyshift
It was down to price and overall Find My Shift had what we needed.- Secteur d'activité : Recrutement
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Over all view
Publié le 2023-03-13
The experience has been fantastic, it has help us utilise our time in other area.
The experience has been fantastic, it has help us utilise our time in other area.
Avantages
The fact that all staff and the management team are able to communicate through the platform hence saving us a lot of time.
Inconvénients
Clocking in and out still pose an issue for us, but with the help of your department, i think we can resolve it.
Alternatives envisagées
PARiMPourquoi passer à Findmyshift
We found it easy to use and allow for more staff to be added.- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Best value for money scheduling app out there! Simple but has all the features you need.
Publié le 2018-01-03
More efficient scheduling (than using Excel spreadsheets) - cost saving
Easy to manage staff...
More efficient scheduling (than using Excel spreadsheets) - cost saving
Easy to manage staff requests, holiday and time off
Avantages
We have been using findmyshift for scheduling in our business (hostel, 30 employees) for a year now - having previously only used excel spreadsheets for our rota. This software has helped us schedule more accurately according to our business level which helped us save hours as well as relieving our team during the busier periods. It's use is very straightforward and does pretty much anything you need it to with a bit of fiddling. The customer support team are very quick to respond to your queries with a live chat as well. On top of that it is pretty much the cheapest in it's category (compared to Deputy or WhenIWork) although it might not look as snazzy or have all the functionalities these have. We will definitely be continuing to use this software for the next year.
Can also connect to your google cal or ical which helped me personally organise my life better :)
Inconvénients
It is a bit fiddly at times, and does seem more catered towards office businesses (9 to 6, Monday to Friday) than a 24 hours, 7 day a week business like ours.
The app (for phones, Android and Apple) is a great plus but could be improved upon - The way the shifts are displayed is not super clear, the filter is hit & miss, and how you navigate the app is not the best.
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the review Cal!
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great value easy to use software
Publié le 2023-03-31
Very good software and easy to use. Saves time in quick payroll and holiday calculations and very...
Very good software and easy to use. Saves time in quick payroll and holiday calculations and very flexible.
Avantages
Shows shifts with costs instantly for admin users and makes payroll calculations easier than previous software.
Inconvénients
Nothing bad in my time using the software. I've watched the training videos and found bits I didn't know it did, which make casual staff holiday pay calculations much easier for example.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d’utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Excellent Rota Management
Publié le 2020-08-25
Makes life much easier - really enjoy how simple it is to use and that it links with Slack which we...
Makes life much easier - really enjoy how simple it is to use and that it links with Slack which we use daily also
Avantages
This software is incredibly easy to use and my favourite function is the ability to delegate facility areas so we can clearly see which departments the staff are working in. With two sites and a variety of different but equally important job roles this makes life simple.
Inconvénients
I would like time off requests to be easier for staff to use.
Réponse de Findmyshift B.V.
Thanks for the review, Leonora! Time off requests are now possible through the app, so your staff should find the process easier than having to log in to the desktop site.